Mietin sua, miettinyt usein. Jos ei tänään nähdä...tai huomenna, kivaa loppuviikkoa. Puss.
Vilkuilijamiehelle
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
MIssä pitäisi nähdä?
- Anonyymi
Missä ja milloin pitäisi nähdä sinua uhkea blondi?
- Anonyymi
Nää on näitä sun juttuja Taas.., joten..
- Anonyymi
Nähtiinkö aamulla? Mun puolesta voidaan nähdä koska vain.
- Anonyymi
Kyl mä vähän vilkuilen, mut taidat sinäkin vähän vilkuilla? Kivaa loppuviikkoa, jollei nähdä sinullekin. 😘ku en muuta osaa tässä tilanteessa, tää suukko toivottavasti kantaa tän etäisyyden välillämme?
- Anonyymi
Kyllä mäkin jonkin verran. Kiitos ihanasta kommentista. Vaikka et olisikaan mua vilkuillut ihminen, niin toivon sulle toiveidesi toteutumista ja kaikkee hyvää. Jos taas olisit oikea hlö, niin suukko kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mäkin jonkin verran. Kiitos ihanasta kommentista. Vaikka et olisikaan mua vilkuillut ihminen, niin toivon sulle toiveidesi toteutumista ja kaikkee hyvää. Jos taas olisit oikea hlö, niin suukko kantaa.
Kiitos itsellesikin, varsinkin jos olet hän 😊 Toivon sinullekin samaa, toivottavasti ollaan yhtä onnekkaita 😍 Lentosuukot toisinaan voivat lentää pitkiäkin matkoja, ku telepatia toimii molempiin suuntiin.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Missä olet nähnyt tätä vilkuilijaa?
- Anonyymi
S- nainen taas haluaa pilata ihmisten elämää! On siinä harvinaisen seko nainen. Tilasin hänelle taivaista pikkasen elämän iloa. Have fun bitch :) heitä noppaa ja toivo itsellesi parasta :D
- Anonyymi
Miks aina kaikki viestit olisi S naiselta? Häntäkö vain mietit kun analysoit viestien lähettäjää🤭
- Anonyymi
Toivon että ei nähdä. Jätä minut jo rauhaan stna!
- Anonyymi
Aika törkeästi kirjoitettu.. Toivon sydämestäni että aloittaja ei ikävöi sua..
- Anonyymi
Kuka tuota ikävöisi, ei kukaan.
- Anonyymi
Ootko menossa sinkku bileisiin?
T. P - Anonyymi
Ei nähdä loppuviikolla, olen linnoittanut asuntooni. Maanantaina poistun kun töihin lähden.
Mutta kiitti *väkinäinen hymy* - Anonyymi
Kiitos samoin naiselle! Ei tänään nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760