Haluaisin pelkän seksisuhteeen sun kanssa nainen. Sellaisen intohimoisen rakastajattaren sinusta. Sellaista mietin.
Pelkkää seksiä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläri! Ei mustakaan kyllä enempään tässä kohtaa olisi.
- Anonyymi
Vain kuolleen ruumiini yli.
- Anonyymi
Mulla on jo sellainen seksisuhde, riittää hyvin. Meillä sopii kemiat hänen kanssa hyvin yhteen. Sun kans ei varmaankaan kun ei edes tunneta toisiamme.
- Anonyymi
Tehdään siitä kirjallinen sopimus jossa sovitaan ettei sinulla ole mitään oikeuksia puuttua muihin suhteisiini. Sinulla ei ole mitään yksinoikeutta eikä määräämisoikeutta minuun eikä minulla sinuun.
Saat jokaisesta kerrasta tilisiirrolla maksun antamistasi palveluista. Työpäivän palkkasi. Työsopimuksella vain suostun asiaan- Anonyymi
ap. Tehdään vaan, mutta vain siinä tapauksessa jos hän oot:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap. Tehdään vaan, mutta vain siinä tapauksessa jos hän oot:)
oletko työpaikan mies vantaalta?
Vain hänen kanssaan suostun tähän <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko työpaikan mies vantaalta?
Vain hänen kanssaan suostun tähän <3ap. En ole työpaikan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap. En ole työpaikan mies.
Oletko Riihimäen S-marketin lehtihyllyn pitkätukka?
Voin hänenkin kanssa tehdä rämän sopimuksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Riihimäen S-marketin lehtihyllyn pitkätukka?
Voin hänenkin kanssa tehdä rämän sopimuksenAp. En ja en ala enempää vääriin arvauksiin ottaan kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. En ja en ala enempää vääriin arvauksiin ottaan kantaa.
Voin minä sille prisman miehellekin tai sille ostoskeskuksen miehelle tehdä tämän sopimuksen!
- Anonyymi
Mites se poikkeis niistä sun muista suhteista? Ja mitä mieltä se sun vaimosikin on asiasta??
- Anonyymi
Ap.. En ala vääriin arvauksiin ottaan kantaa.
- Anonyymi
Kuule, tarjoile itseäsi muille vaan. Kyllä sinä seuraa saat ihan varmasti ja rahoillesi käyttöä. Kun nyt ei sitten ikävä vaan iskisi, kun Mami lähtee muille maille.
- Anonyymi
Ei ole minkäänlaista ongelmaa saada seuraa ja palveluita ikinä ollut yhdestä elämä kiinni.
- Anonyymi
Mulle olis vaan suuri kunnia saada pikku suhde. Tasoero on selkeä ja mulle kelpais hyvin olla hänen renttunsa.
- Anonyymi
Nyt on kyllä ”saatu renttua” tälle päivälle ihan riittämiin. Lähdepä viihdyttämään muita seuralaisiasi. Mamin kiinnostus lerpahti just nyt.
- Anonyymi
Mä oon asiallinen renttu enkä kirjoittanu tätä aloitusta tai kirjoittele tolla tyylillä. Ei ole mitään syytä olettaa enempää.
- Anonyymi
Olen niin mustasukkainen ja tunteellinen etten työympäristössäni voisi. En kestä sitä miten juttelet muiden naispuolisten työkavereiden kanssa.
Näen miten kaikki kuolaa sinua, yrittää tehdä vaikutusta. Mutta minä en jaksa vaikka haluaisinkin...
Olen sitäpaitsi varattu nainen.
Vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293