Haluaisin pelkän seksisuhteeen sun kanssa nainen. Sellaisen intohimoisen rakastajattaren sinusta. Sellaista mietin.
Pelkkää seksiä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ylläri! Ei mustakaan kyllä enempään tässä kohtaa olisi.
- Anonyymi
Vain kuolleen ruumiini yli.
- Anonyymi
Mulla on jo sellainen seksisuhde, riittää hyvin. Meillä sopii kemiat hänen kanssa hyvin yhteen. Sun kans ei varmaankaan kun ei edes tunneta toisiamme.
- Anonyymi
Tehdään siitä kirjallinen sopimus jossa sovitaan ettei sinulla ole mitään oikeuksia puuttua muihin suhteisiini. Sinulla ei ole mitään yksinoikeutta eikä määräämisoikeutta minuun eikä minulla sinuun.
Saat jokaisesta kerrasta tilisiirrolla maksun antamistasi palveluista. Työpäivän palkkasi. Työsopimuksella vain suostun asiaan- Anonyymi
ap. Tehdään vaan, mutta vain siinä tapauksessa jos hän oot:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap. Tehdään vaan, mutta vain siinä tapauksessa jos hän oot:)
oletko työpaikan mies vantaalta?
Vain hänen kanssaan suostun tähän <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko työpaikan mies vantaalta?
Vain hänen kanssaan suostun tähän <3ap. En ole työpaikan mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap. En ole työpaikan mies.
Oletko Riihimäen S-marketin lehtihyllyn pitkätukka?
Voin hänenkin kanssa tehdä rämän sopimuksen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Riihimäen S-marketin lehtihyllyn pitkätukka?
Voin hänenkin kanssa tehdä rämän sopimuksenAp. En ja en ala enempää vääriin arvauksiin ottaan kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. En ja en ala enempää vääriin arvauksiin ottaan kantaa.
Voin minä sille prisman miehellekin tai sille ostoskeskuksen miehelle tehdä tämän sopimuksen!
- Anonyymi
Mites se poikkeis niistä sun muista suhteista? Ja mitä mieltä se sun vaimosikin on asiasta??
- Anonyymi
Ap.. En ala vääriin arvauksiin ottaan kantaa.
- Anonyymi
Kuule, tarjoile itseäsi muille vaan. Kyllä sinä seuraa saat ihan varmasti ja rahoillesi käyttöä. Kun nyt ei sitten ikävä vaan iskisi, kun Mami lähtee muille maille.
- Anonyymi
Ei ole minkäänlaista ongelmaa saada seuraa ja palveluita ikinä ollut yhdestä elämä kiinni.
- Anonyymi
Mulle olis vaan suuri kunnia saada pikku suhde. Tasoero on selkeä ja mulle kelpais hyvin olla hänen renttunsa.
- Anonyymi
Nyt on kyllä ”saatu renttua” tälle päivälle ihan riittämiin. Lähdepä viihdyttämään muita seuralaisiasi. Mamin kiinnostus lerpahti just nyt.
- Anonyymi
Mä oon asiallinen renttu enkä kirjoittanu tätä aloitusta tai kirjoittele tolla tyylillä. Ei ole mitään syytä olettaa enempää.
- Anonyymi
Olen niin mustasukkainen ja tunteellinen etten työympäristössäni voisi. En kestä sitä miten juttelet muiden naispuolisten työkavereiden kanssa.
Näen miten kaikki kuolaa sinua, yrittää tehdä vaikutusta. Mutta minä en jaksa vaikka haluaisinkin...
Olen sitäpaitsi varattu nainen.
Vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632122Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2341270En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689