Et voi kohdella miten vaan ja kuvitella että kaikki on ihan ok taas hetken kuluttua. Nuole näppejäsi nyt. En ole tukenasi enää kun työnsit pois, liian monta kertaa. Onneksi löytyy laastari jokaiselle sormelle ja varpaallekin ja vielä pikkupuhaltajatkin tarvittaessa. Voi tulla tarpeeseen, nyt kun Mami lähtee, ei vaan kun jätät Mamin niinhän se oli.
Älä elättele liikoja
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta tämä minä lopetan myös.
- Anonyymi
Todellakin lopetan.
- Anonyymi
No hyi.. ei kiitos en halua seurustella äitini kanssa 😂
- Anonyymi
Enkä minä oman lapseni ikäisen kanssa. Hyi helvata 😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä oman lapseni ikäisen kanssa. Hyi helvata 😫
Vai oletko kuitenkin halunnut. Kaksinaismoralisti.
- Anonyymi
Älä ala kerjätä sääliä, ihan turhaa, meni jo. Älä ala puhua rakkaudesta minulle, puhu muille. Turha odottaa nyt mitään minulta enää. Olen pahoillani, nuolen itse omat haavani myös, enkä kaipaa sinua siihen. En mihinkään enää.
- Anonyymi
Onkohan aloittaja tulkinnut vähän liian monta palstakirjoitusta itselleen tarkoitetuiksi?
- Anonyymi
Oletko mies??.,,,
- Anonyymi
Ei kannata lyödä lyötyä. Mitä saat tuollaisesta kerskailusta?
- Anonyymi
Ei täällä tiedä kuka kirjoittelee.
- Anonyymi
Pitäiskö ottaa vinkistä vaari, ja ymmärtää ettei se nainen jolle touretteräyhäät ole joko tietoinen tai kiinnostunut tuestasi. Jos esim käyt diggailemaan naisten instsgramkuvia ja et tällä "tuella" saa huomioo tai aromipesää, niin voi voi
- Anonyymi
- Anonyymi
Minulla ei ole mitään tekemistä tällaisten viestien kanssa. Kirjoitukset tältä henkilöltä sivuavat minun elämääni, mutta sanoma on täysin väärä. Olen seurannut tätä pitkään, joten tiedän mistä kirjoitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422126Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691