Evoluutioteoria vahingoittaa ihmisen persoonaa.

Anonyymi

Koska evoluutioteorian mukaan yksilön, siis myös ihmisen, ensisijainen elämäneasenne on puhdas itsekäs etu hinnalla millä hyvänsä niin estää ihmiset havainnoimasta todellista rakkautta.

Rakkaus on epäitsekästä lähimmäisten tai omaisten huomioimista ja se herättää läheisissä halun osoittaa samaa hyvyyttä sinulle ja tuota jatkuvuttaa kuvaillaan sanalla onnellisuus, siis ihan vieras termi evokeille jotka kuvittelevat olevansa onnellisia kun saavat homobaarissa tökkiä toisiaan anukseen.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsis. Eihän yksilön itsekkyys ole mikään tae eliöpopulaatioden menestykselle. Hyvänä esimerkkinä se, etteivät muurahaiset olisi menestyneet yksilökeskeisinä.
      Mitä ihmisiin tulee, niin epäsosiaalisimmat yksilöt eivät ole niitä parhaita suvunjatkajia, eivätkä lapset kasvaisi sukukypsiksi ilman vanhempien huolenpitoa.

• Anonyymi

>>evoluutioteorian mukaan yksilön ... ensisijainen elämäneasenne on puhdas itsekäs etu hinnalla millä hyvänsä<<

Evoluutioteoria EI väitä tuollaista. Miksi keksit tällaisia järjettömiä juttuja? Yritätkö perustella typerää uskontoasi tällaisilla valheilla?

Evoluutio päinvastoin on kehittänyt altruismin, sosiaalisuuden ja rakkauden.

• Anonyymi

Jostainhan sen on löydettävä tekosyy päästä höpöttämään anuksista.

• Anonyymi

Evoluutioteoria selittää varsin hyvin sosiaalisten eläimien altruismin yhteiskuntahyönteisistä ihmiseen.
      Kun kreationistille ei jää muuta perustelua vastustaa evoluutioteoriaa, hän rakentaa olkiukon ja pöllyyttää sitä. Itseäsi voit ehkä sillä pettää, mutta et ketään, joka tietää evoluutioteorian perusteet.

• Anonyymi

Itsekkyys esiintyy lähinnä siinä että minun jumala on oikea ja sinun väärä ja sinun uskolla joutuu helvettiin kin minun uskolla pääsee taivaaseen.

• Anonyymi

Eli
      "Rakkaus on epäitsekästä lähimmäisten tai omaisten huomioimista ja se herättää läheisissä halun osoittaa samaa hyvyyttä sinulle"
      Ja heti perään tuomitset.

Jäi myö ihmetyttämään minkä takia vain lähimmäisiä ja omaisia pitää rakastaa? Miksi ei voisi rakastaa kaikkia?

Oliko tuo sitä kristillistä rakkautta, jossa eritavalla ajattelevia teloitetaan?

• Anonyymi

Parempia rakastetaan ja ihaillaan, uskovaiset rakastaa rosvoja ja epäonnistujia.

• Anonyymi

Kyllä evoluutio voi luoda kaikkia rakastavan olennon.
      Kysymys ei ole rakastamisesta vaan selviytymisestä naapuria paremmin.
      Minulla on nälkä ja tuo vain pussailee minua.

• Anonyymi

Te uskovaiset voisitte rakastaa minua niin paljon, että ostaisitte minulle
      hienon asunnon ja auton.

• Anonyymi

Evoluutioteoria ei ota mitään kantaa moraali-kysymyksiin tai elämän asenteisiin. Vaikka olisimme erakkona elävä laji vailla sympatiaa, niin evoluutio olisi huono oikeutus. Mutta onneksi olemme ryhmässä elävä laji, jolle on ominaista yhteistyö ja jopa uhrautuminen yhteisen hyvän eteen. Ilman yhteistyötä ihminen olisi kuollut sukupuuttoon.

• Yritäpäs nyt eheytyä ettei tarvitse joka päivä höpöttää homoista ja anuksista.

• Anonyymi

"Siitä puhe mistä puute"...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6817
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      69
      3906
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3106
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2807
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1932
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1682
    7. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe