Ootko heikkona lihaksikkaisiin

Anonyymi

kaljupäisiin partamiehiin vai onko ennemmin sellanen jamesbond-tyyppinen siisti pukumies sinun makuun?

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ulkoiset sekat eivät ratkaise tätä kisaa.

• Anonyymi

Juurikin näin. Samaa mieltä 👍

• Anonyymi

Mitä vittua? Bull Mentula tai Jyrki Katainen?

Sairasta. Ja todella huono mielikuvitus jollain.

• Anonyymi

Onko Jyrki Katainen Bond- tyyppinen? Mulle tulee lähinnä mieleen Alfred E Neuman lasit päässä.

• Anonyymi

Vai college-housuinen työnvälttelijä, jolla on pyjaman paita yläosana?

• Anonyymi

Jälkimmäinen ehdottomasti. Sehän on yksikössäkin. Minulle riittää yksi, joka on tuon tyylinen. No ehkei pukua nyt sentään aina. Eikä sitä naislaumaa.

• Anonyymi

Nokialta vastaus tässä:

Olen heikkona tyyppeihin jotka on rentoja, tavallisia, asiallisia miehiä.

Turn offeja on kaikki itseään täynnä olevat miehet, rentut ja päihde ja käytösongelmaiset syrjäytyneet raivopää sekä kaikkee joka omistaa vähänkään reijän näköisen panevat tyypit joilla ei ole minkään näköistä rajoitteita siihen mitä, missä ja ketä sitä kuksii.

Onhan se ihan hellyyttävää nähdä kun miehet on ihastuneina sellaisia että yrittää vähän liikaakin. Kun mä olen ihan tavallinen ikäiseni naisihminen niin en minä odota miehiltäkään muuta kuin että kohtelee minua hyvin. säästää minun tunteita ja ei turhaan laita minun kyyneliä vuotamaan...

Luonne on se josta se vetovoima lähtee ja kerrankin alkoi tekeen mieli laattaa kun joku nuori jätkä tuli leveileen luottokortillaan ja bemarin avaimellaan baarissa ja luuli ihan tosissaan että sillä saisi mut iskettyä. ei ei ei. Materialismi ja painettu paperi iskuvälineenä on turn off

Toinen veteli edessä etunojapunnerruksia ja leukoja ja yritti näyttää miten voimia on.. jolloin ajattelin että: Hei jäbä, ei noin. Tärkein millä teet vaikutuksen on aivosi

• Anonyymi

Hyvä vastaus! Pidä itsesi naisena. Aitona.

• Anonyymi

Mutta muista. Nykyään kasvatus on niin kummallista, että monesti se molemminpuoleinen kyynelehtiminen saa vasta tajuamaan perusasiat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vastaus! Pidä itsesi naisena. Aitona.

Minustakin hyvä vastaus. Olemus ja kaikki muu, keskustelun taso ym. paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö. Mieluusti ihan tavallinen mies, vähän tuhma ja dominoivakin saa olla välillä, kunhan tekee sen oikealla herkkyydellä. :)

• Anonyymi

Jos noista pitää valkkaa, niin se kalju partamies.

• Anonyymi

Kaljut partamiehet on typerimmännäköisiä ikinä.

• Anonyymi

Elämä koululaisia

• Anonyymi

En pidä kaljuista enkä isoista parroista, valitsen siis lihaksikkaan james bond tyypin ;)

• Anonyymi

Voi voi. Eiköhän se pitkätukkainen trubaduuri vie aina voiton . Tuollaisista kliseistä.

• Anonyymi

ei-mian pitkätukka68:ko? eikös se ooo vähän hippii? Kuulluuko siihen LSD ja marihuana?

• Anonyymi

Kaljut partamiehet pitäisi pistää vartaaseen ja käristää hiljaisella hiilloksella :D

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

Kaljupäinen mies voi olla komea, jos omaa komeat kasvot, on lihaksikas ja pitkä. Miehen komeus ei riipu siitä, onko hiuksia päässä vai ei. Toki tuuheat hiukset miehelläkin on plussaa mutta ei välttämättömyys.

• Anonyymi

Onko 170cm mies liian lyhyt? Teen pikapuoliin tästä tosin ketjun...

• Anonyymi

Mulle riittäisi se yksi mies joka ei ollut kalju eikä partainen kun tavattiin. Hänen tapaamisensa jälkeen ei ole heikottanut kukaan muu.

• Anonyymi

onks nykyään?

• Anonyymi

Nolottaa tunnustaa, että tykkään miehistä jotka ovat honteloita, ja joilla on ylikasvanut kampaus tai pitkät hiukset. Tyyli saa olla huoleton. Minua ei erityisin lihasten pullistelijat tai hipsteripartaukot.

• Anonyymi

Hippikulttuuri marihuana sätkäilyn kanssa föever. Heinähatut on kivoja toisten heinähattujen mielestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2157
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      44
      2117
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1033
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe