vapaapäivä tiedossa nämä illat saa vähän olon yksinäiseksi. Vielä, kun päättää viettää vain koti-iltaa. Jospa sitä hakisi vielä safkaa ja katsois eurooppa liigan finaalia niin onhan siinä. :)
Välillä varsinkin kun
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa menisit vapaa ehtois työhön. Joka päivä olisi rytmitetty päivä ohjelmaa täyteen.
- Anonyymi
Yhdyssanat
- Anonyymi
Kiva että muillakin tökkii yhdyssanat. Lohduttavaa.
- Anonyymi
Kakenlasiet asiat satavat tökkiä. Siten puhatlaa itlatuuli vain kauniista laulaan.
- Anonyymi
Tulipas neuvo. :) Eipä silti kyllähän nää vapaaehtoistyöntekijät tekee hienoa duunia.
- Anonyymi
Minun hän varmaan katsoo myös. Tai eihän hän minun ole.
- Anonyymi
Kuulostaapa ikävältä.
- Anonyymi
Jospa ottaisit yhteyttä elämäsi naiseen. Voittaisi jalkapallon ja syömisen?!
- Anonyymi
Jos hän ei koe minua edes soiton arvoiseksi niin miksi minä kokisin hänet elämäni naiseksi?
- Anonyymi
Eiköhän voittaisi. Ja sitähän voisi syödä silmillä ja huulilla. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hän ei koe minua edes soiton arvoiseksi niin miksi minä kokisin hänet elämäni naiseksi?
Voisiko olla joku syy, miksei soita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko olla joku syy, miksei soita?
Se kun ei koe soittamisen arvoiseksi. Eli on niin paljon minua parempia miehiä hänellä tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kun ei koe soittamisen arvoiseksi. Eli on niin paljon minua parempia miehiä hänellä tiedossa.
Mulla ei ainakaan syy ole tuo,mutta et olekaan hän.
- Anonyymi
Täällä menee nämä ketjut nykyään yhdeksi puuroksi varsinkin, kun kaikki on Anonyymejä. :) Itse en kyllä oleta hänen soittavan ja tiedän ettei soita. Ja voi olla, että on hänelle parempiakin tyyppejä, mutta sillehän ei voi mitään.
Ap muttei ihan pa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä menee nämä ketjut nykyään yhdeksi puuroksi varsinkin, kun kaikki on Anonyymejä. :) Itse en kyllä oleta hänen soittavan ja tiedän ettei soita. Ja voi olla, että on hänelle parempiakin tyyppejä, mutta sillehän ei voi mitään.
Ap muttei ihan pa.Mitäs safkaa hait? Tyytyväinen finaaliin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs safkaa hait? Tyytyväinen finaaliin? :)
Lompakon metsästäjä ampaisi heti kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen analyysi. Voi helvetti sentään. :D Mulla on ihan omat rahat. Ei kiinnoata muiden lompakot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs safkaa hait? Tyytyväinen finaaliin? :)
Ihan perus porilaisen.Se oli kyllä ihan hyvä. :) En välttämättä peliin nyt niin tyytyväinen, kun se ei voittava osapuoli on kyllä ollut noista jalkapallo seuroista se ykkössuosikki jo jostain 10 veestä asti. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hah! Ja ei minun lompakkoa kyllä kannata metsästää. :D Siellä nyt sen verran aina on, että saa itsensä elätettyä eikä tavitse kerjuulle mennä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan perus porilaisen.Se oli kyllä ihan hyvä. :) En välttämättä peliin nyt niin tyytyväinen, kun se ei voittava osapuoli on kyllä ollut noista jalkapallo seuroista se ykkössuosikki jo jostain 10 veestä asti. :(
No höh! Itse en futista seuraa, mutta harmittaahan tuo, jos noin päin käy.😫 Onkos tänään ohjelmaa vaiko samoilla linjoilla?
- Anonyymi
Jos ei futista niin kiinnostaako yleensä urheilu? Eihän se kaikkia ja ei tarvitsekaan. Pientä ohjelmaa ollut tässä päivän mittaan muttei mitään ihmeempää. Iltaohjelma on kyllä auki, mutta ei tässä nyt mitään sen kummempaa ole aikeissa suunnitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei futista niin kiinnostaako yleensä urheilu? Eihän se kaikkia ja ei tarvitsekaan. Pientä ohjelmaa ollut tässä päivän mittaan muttei mitään ihmeempää. Iltaohjelma on kyllä auki, mutta ei tässä nyt mitään sen kummempaa ole aikeissa suunnitella.
Kyllä urheilu kiinnostaa ja varsinkin livenä menee laji kuin laji. Erityisesti viehätyn ihmisistä, jotka tietää lajista. Ei sillä, että pätemisestä tykkäisin. Eniten kuitenkin joukkuelajit miellän kiinnostaviksi. Tykkäät itse seurata monenlaista?
- Anonyymi
Joukkuelajeja täälläkin ehkä eniten. Mutta muutakin, yleisurheilu varsinkin arvokisat ja kyllä sitä aika monenlaista saattaa katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukkuelajeja täälläkin ehkä eniten. Mutta muutakin, yleisurheilu varsinkin arvokisat ja kyllä sitä aika monenlaista saattaa katsella.
Mitäs muuta töllöttimestä voisi katsoa?
- Anonyymi
Luonto dokumentit on aina hyviä. Saattaahan sieltä tulla joskus ihan katottavia leffojakin. Nykyisin noita sarjoja harvemmin enää. Ja pitäähän ne uutisetkin aina joskus katsoa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto dokumentit on aina hyviä. Saattaahan sieltä tulla joskus ihan katottavia leffojakin. Nykyisin noita sarjoja harvemmin enää. Ja pitäähän ne uutisetkin aina joskus katsoa. :)
Joo, eipä juuri ehdi sarjoja seuraamaan. :) Sadekin taitaa tulla illaksi, vai joko siellä sataa?
- Anonyymi
Eipä vielä mutta siltähän tuo näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä vielä mutta siltähän tuo näyttää.
Tuulee kyllä senkin edestä. Taidan kastua.
- Anonyymi
Ei kannata olla ulkona jos sataa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata olla ulkona jos sataa. :)
Ei satanut silloin. :) Pakko on ulkoilla säällä kuin säällä.
- Anonyymi
Pieni tuulenvire ei nyt vielä haittaa paitsi jos pyörällä ulkoilee. Ei siinäkään niin jos pystyy kokoajan menemään myötätuulessa mutta se on monesti aika mahdotonta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni tuulenvire ei nyt vielä haittaa paitsi jos pyörällä ulkoilee. Ei siinäkään niin jos pystyy kokoajan menemään myötätuulessa mutta se on monesti aika mahdotonta. :)
Eilen tuuli niin, että oli pakko pysytellä puiden suojassa, taitaa tuulla taas, mutta aurinko paistaa. 🌻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen tuuli niin, että oli pakko pysytellä puiden suojassa, taitaa tuulla taas, mutta aurinko paistaa. 🌻
No mutta eipä onneksi sada. Se on kuitenkin positiivista. Ja ensi viikollahan taitaa jo lämmetä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta eipä onneksi sada. Se on kuitenkin positiivista. Ja ensi viikollahan taitaa jo lämmetä. :)
Juurikin näin. :) Lämpimällä on mukava ottaa vähän iisimmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. :) Lämpimällä on mukava ottaa vähän iisimmin.
Niinhän se on. :) Toisethan nuo kammoaa tuota viimme kesää ja toivoo ettei ainakaan samanlaista tule. Mua ei kyllä haittais vaikka tuntuu, että itselle tulee aika helposti kuuma ja toisaalta taas kylmä. :) Sitä taitaa olla sellainen keskilämpöinen. :D Mutta Suomen kesä on niin lyhyt, että mun puolesta saa paistaa täysillä ja hikoillaan sitten. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on. :) Toisethan nuo kammoaa tuota viimme kesää ja toivoo ettei ainakaan samanlaista tule. Mua ei kyllä haittais vaikka tuntuu, että itselle tulee aika helposti kuuma ja toisaalta taas kylmä. :) Sitä taitaa olla sellainen keskilämpöinen. :D Mutta Suomen kesä on niin lyhyt, että mun puolesta saa paistaa täysillä ja hikoillaan sitten. :)
Minä kans nautin kesästä. Varsinkin lämpimästä. On kiva, kun joskus on niin lämmin, ettei tarvitse vetää villasukkia jalkaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kans nautin kesästä. Varsinkin lämpimästä. On kiva, kun joskus on niin lämmin, ettei tarvitse vetää villasukkia jalkaan. :)
Niin saattaa ne kesät olla joskus täällä sellaisiakin ettei tuokaan toteudu. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saattaa ne kesät olla joskus täällä sellaisiakin ettei tuokaan toteudu. :D
Aika useinkin :D Ainakin illalla jo villasukat on pop. Nyt kumminkin kesäkenkäkaupoille optimistisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika useinkin :D Ainakin illalla jo villasukat on pop. Nyt kumminkin kesäkenkäkaupoille optimistisena.
Ostahan leuhkat kengät. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostahan leuhkat kengät. :)
Minkälaiset ne on? 🤔😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaiset ne on? 🤔😁
No sellaset siistit varmaan. Tai jotain. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sellaset siistit varmaan. Tai jotain. :)
Okei, uskon että noi on just sellaset :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, uskon että noi on just sellaset :)
Eiköhän ne. Ja jos omaa silmää ja itseä tyydyttää niin sehän se pääasia. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne. Ja jos omaa silmää ja itseä tyydyttää niin sehän se pääasia. :)
Näinpä. Itsehän niillä pitää kävelläkin :) Illaksi suunnitelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Itsehän niillä pitää kävelläkin :) Illaksi suunnitelmia?
Ei ihmeempiä. Oli tossa yksi tuttu joka jo päivemmällä (mulla tänäänkin vapaata) kyseli, kun tuossa nähtiin, että lähdetkö käymään tuolla yhdessä paikassa hänen mukanaan jos hän menee siellä käymään. (Hänen vanhempansa kotipaikka jossa sillä on pientä projektia) No eihän tuosta sitten kuulunut mitään, mutta yksi kaveri tuossa käy kylässä ja vähän houkutteli turmion tielle. ;D No voihan sitä näin perjantaina muutaman lonkun ottaa. :) Mites siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmeempiä. Oli tossa yksi tuttu joka jo päivemmällä (mulla tänäänkin vapaata) kyseli, kun tuossa nähtiin, että lähdetkö käymään tuolla yhdessä paikassa hänen mukanaan jos hän menee siellä käymään. (Hänen vanhempansa kotipaikka jossa sillä on pientä projektia) No eihän tuosta sitten kuulunut mitään, mutta yksi kaveri tuossa käy kylässä ja vähän houkutteli turmion tielle. ;D No voihan sitä näin perjantaina muutaman lonkun ottaa. :) Mites siellä?
Täytyy lähteä kans vähän ulos tänään. :) Keli ei kyllä houkuttele,mutta aiemmin sovittu juttu jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy lähteä kans vähän ulos tänään. :) Keli ei kyllä houkuttele,mutta aiemmin sovittu juttu jo.
No ei. Ja täällä tuskin tulee ulos lähdettyä. Mutta voihan sitä höpötellä niitä näitä ihan muuten vaan kaveruksen kanssa ja miettiä syntyjä syviä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei. Ja täällä tuskin tulee ulos lähdettyä. Mutta voihan sitä höpötellä niitä näitä ihan muuten vaan kaveruksen kanssa ja miettiä syntyjä syviä. :)
Näinpä! :) Eipä tullut kovin myöhään oltua. Onkos pitänyt juhlissa kulkea tänään?
- Anonyymi
Joskus on olo niin yksinäinen vaikka seurassa on muitakin. Hän ajatuksissa. Olisin mieleluummin hänen seuranaan.
- Anonyymi
Tuo on varmaan monille tuttu tunne.
- Anonyymi
täällä sama juttu.
- Anonyymi
Minulle tuo on niin tuttu tunne ja ärsyttää kun asiat eivät ole minun käsissäni.
- Anonyymi
Miksi ei ole sun käsissäs? Eikö toinen tykkää sit sinusta? Jos noin on, niin sillon kantsii miettiä jotain muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole sun käsissäs? Eikö toinen tykkää sit sinusta? Jos noin on, niin sillon kantsii miettiä jotain muuta.
Ai niinkö? Enpä ollutkaan ajatellut tuollaista, että ehkä minun kannattaisi miettiä jotain muuta sitten.
Ikävä on joillakin tahdosta riippumaton olotila ja kestää minkä kestää. - Anonyymi
Melkein joka päivä toi tunne, niin tuttua.
- Anonyymi
Se on perheellisen vieteltävä niitä koti-iltoja. Sitä saa mitä tilaa!
- Anonyymi
- Anonyymi
❤❤❤
- Anonyymi
Mitähän hän (m) tekee tällä hetkellä? Päivän taas pyörinyt mielessä ajatuksia laidasta laitaan❤
- Anonyymi
Niin ystävän kutsuminen kotiin helpottaa. Mutta pitää muistaa kenet kutsuu. Sinkkuna sinun tulisi tietää.
- Anonyymi
Ihmettelin että miten nyt tulee jonossa satoja nuoria lukioista ja yläkoululaisia yhtäaikaa kauppaan, että mikähän tempaus, niin sitten tajusin että: niin koulujen päättymiset jotta loma alkaa tosiaan onkin nyt.
Itselläni kesäloma oli aina aika iloista aikaa harrastella kavereiden kanssa, pienenä.
Hassu tapaus, oli joku 3:n varmaankin lukiolaistyttöjen ryhmä, kun jollain oli redbull-purkki kädessä tuli suoraan eteen missä yleensä pakkaan tavaroitani, ja kuin joskus redbull-purkin, nosti sitä purkkia kuin heittääkseen kippistä kuin samanlainen juoma hahha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078