Yksinkertaisuudessaan käyn suoraan aiheeseen ja pyyntöön. Opettaisitteko mulle kvanttifysiikkaa?
Kvanttifysiikkaa
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko joku opettaa mulle, mitä delta tarkoittaa fysiikassa?
- Anonyymi
Fysiikassa massan energian muutosta. Koska massa koostuu energiasta, ja energia on informaatiota, itseään syöttävä informaatio kyllästää massan uudella informaatiolla, näin energia vaihtaa muotoaan.
- Anonyymi
Eli lopuksi massa vaihtaa muotoaan.
- Anonyymi
Biosymbioosi siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fysiikassa massan energian muutosta. Koska massa koostuu energiasta, ja energia on informaatiota, itseään syöttävä informaatio kyllästää massan uudella informaatiolla, näin energia vaihtaa muotoaan.
Onko mustassa-aukossa kyse tästä?
- Anonyymi
Eli jos vaikka otetaan Yhdysvaltain Delta Force-erikoisjoukot, heitdän tehtävänään on olla hyviksiä. Kun taas Black Ops järjestöt aseistavat pahiksia. Koska sodankäynti on suuren ihmismassan ja tiedon liikuttelua, terroristit kokevat massan informastion muutoksen ja yhtäkkiä 100:s apina efekti muttaa tuon aikaisemmin terroristeiksi lutteloidun massan (Shiiat) Sunneiksi.
Taikatemppu. Vanhat muistijäljet kollektiivisesta alitajunnasta pyyhkiytyvät.
Biosymbioosi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos vaikka otetaan Yhdysvaltain Delta Force-erikoisjoukot, heitdän tehtävänään on olla hyviksiä. Kun taas Black Ops järjestöt aseistavat pahiksia. Koska sodankäynti on suuren ihmismassan ja tiedon liikuttelua, terroristit kokevat massan informastion muutoksen ja yhtäkkiä 100:s apina efekti muttaa tuon aikaisemmin terroristeiksi lutteloidun massan (Shiiat) Sunneiksi.
Taikatemppu. Vanhat muistijäljet kollektiivisesta alitajunnasta pyyhkiytyvät.
Biosymbioosi.Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Tähän ketjuun voisitteko laittaa opetuksianne ja ajatuksianne aihepiiristä, kiitos 💕
Lukisin mielelläni. - Anonyymi
Voin opettaa kuinka rikotaan fysiikan lakeja sängyssä.. rikotaan kaikki maailman seksiennätykset 😉
- Anonyymi
Kvanttigravitaatioon liittyvistä teorioista lukisin myös mielelläni. Löytyykö täältä apua.
- Anonyymi
Opetteme kertotaulu ensin. Katsotaan sitten lisää. Vaikka prosenttilaskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetteme kertotaulu ensin. Katsotaan sitten lisää. Vaikka prosenttilaskuja.
Tai voisin opetella englanninkielen. Voitko neuvoa netissä opetusvideoita suomen kielellä? Tai voitko opettaa perusasiat koskien aihetta?
Vittuilut voi sitten unohtaa. Ihan anonyyminä pyydän apua. - Anonyymi
No, thank you.
Arvasin, mietinkin, että menee suteen tämä aloitus. Antaa olla. Menee innostus. - Anonyymi
Ja vielä jatkoa saanko tulla sun orbitaalille? Eihän oo kielletty tila?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vielä jatkoa saanko tulla sun orbitaalille? Eihän oo kielletty tila?
Mieluiten olen itse oppilaana, koska en ymmärrä kyseisistä käsitteistä tarpeeksi.
En kaipaa energian värähtelyä, enkä kaipaa tuollaisia juttuja, enkä päästä muita kenttääni.
Kiitos vain. Jatkan matkaani.
- Anonyymi
Minä taidan pikkuhiljaa siirtyä potentiaalienergia kuoppaan sängyn pohjalle. Toisaalta, nyt en saa unta. Voi perhana. Mitenkä voin olla potentiaalienergia kuopassa sängyssäni ja heureka nyt sen tajuan. Maksimoidakseni potentiaalienergian ja hyvät unet, täytyy minun päästä kuopasta pois eli hankkia uusi sänky, jolloin potentiaalienergiataso on korkeampi. Tällöin yöllinen pyöriskelyni eli kineettinen energia pienenee ja nukun syvemmin. Täytyy aktivoida itseni sänkykaupoille. Kiitos palstalaiset avusta.
- Anonyymi
Vitun amatöörit. Ennen kaikkea, "ennen kaikkea2 on ennen kaikkea" kirjoitettu "ennen kaikkea2 ennen kaikkea kaiken kaikkea. Kaiken kaikkiaan kaikki on "kaikki2 kaiken kaikkiaan, kaiken kaikkiaan, tuli kaiken kaikkiaan. Niin sanoo, sadaskin apina, jokapöksy jalassa: joka mieheen, naiseen, rotuun ulkonäköön ja tilastoon katsomatta, sitäänsä jakamatta ja shiiansa niiaamatta. Tällä kertaa opus on kirjoitettu jo kaikkiaan ja jaettu kaikkiaan ja kaulaltaan. Näin mulle jäi käteen eräältä, joka haukkui mua amatööriksi ja koiraksi. Tämä post "ennen kaikkea" olikin tarina nimenomaan siitä kuinka päädyin lihaluupussukaksi Japanilaiseen kirjastoon revittynä erään muistimurtovarkailijan jäljiltä, joka "rakasti minua" post kristumisti.
Valitettvasti tätä tarinaa ei saa jakaa, sillä tämä on varastettua materiaalia, joltakin joka ei ole osa minua. Tämä on istuettua kissankukkalootaa ja kukkurasoppaa, jonka joku halusi teille antaa mutta ei jakaa. Minulla ei ole teosto- eikä palkkio oikeuksia tähän; olen tämän järjestelmänälylokkikotka: siis jatkosotakaakattaja: pelkkä kanankakkapussi, Japanikiinan tuhkamailla käryämässä sulkahattutädin mahdollisena toiveena puutarhaleluksi hyvinvointiunelmiin. Helppolivei, merriäiset <3 <3 <3- Anonyymi
Eikun hetkinen. Hetkinen. Tällä on värejä seasssa. siissiis. Siis tämä shiashbantuasia. Siis: "Ennen kaikkea" on "ennen kaikkea", (PILKKU): kaiken kaikkea. Kaiken kaikkiaan: kaikki on kaikki: "kaikki": kaiken kaikkiaan, kaiken kaikkiaan, tuli kaiken kaikkiaan. PLÄTS
- Anonyymi
Kvanttifysiikkaa tää vai?
Kyllä, täs on teille vitun kanttifysiikkaa niillä vitun matematiikan jakorasiahuoraveneillänne vitun pellelaikkupulluvittuililijat vittu. Käristykää venäläisiin reikäleipiinne.
- Anonyymi
Suuri osa on ihan puhalla mitä se tarkoittaa käytännössä.
Lukiolaiset.... Lukiolaiset... - Anonyymi
Telepatia toimii kahden ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Mut ei se liity deltaan mitenkään. Delta on iänikuinen keksintö, ja sillä on ihan käytännön merkitys. Ei se, että joku asia on päälle 2000 vuotta vanha konsepti, tarkoita että kukaan handlaisi sitä, vaikka miten opettaa.
- Anonyymi
Vaikka suomalainen koulujärjestelmä jäljittelee vanhaa kreakkalaista, yleensä asiat menettävät uutuusvoimansa ja todellisen oppinsa ajan saatossa, eli vääristyvät.
- Anonyymi
Juu, meillä toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei se liity deltaan mitenkään. Delta on iänikuinen keksintö, ja sillä on ihan käytännön merkitys. Ei se, että joku asia on päälle 2000 vuotta vanha konsepti, tarkoita että kukaan handlaisi sitä, vaikka miten opettaa.
Kone ymmärtää. Kone ymmärtää. Kone ymmärtää. Kone ymmärtää. Kone ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783