Etkö tajua

Anonyymi

kuinka ikävä minulla on sinua. Ei tahdo olla tolkkua elämässä ilman sinua. Niin, ja olen menettänyt uskon siihen, että jaksaisin ilman sinua.

Et ilmeisesti usko tätä. Et ymmärrä kuinka syvää tunne on. Luoksesi, lähelle, koskettamaan ja tuntemaan lämpösi. Olisit minulle sitä. Etkö jo tajua?

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kai voi ymmärtää, jos et suoraan minulle sitä kerro.

• Anonyymi

Ei täällä kukaan voi tuollaista tajuta. Mä oon ite joskus vähän höpsähtäneenä uskonut jopa intuitioon. Voimakkaasti tuntevalle ihmiselle vaan heittäytyminen jonkun toisen armoille on riski, paljasta ja voi olla kovia kokemuksia.

• Anonyymi

Ei mulla ainakaan taida olla sellasta kollektiivista älyä jota epäilen tälläisessä anonyymissa viestinnässä vaadittavan.

• Anonyymi

Milloinkas olet ollut häneen yhteydessä ja yhdessä?

• Anonyymi

Millon nähdään❤❤

• Anonyymi

En kyllä tajua. En ymmärrä ollenkaan enää mitä haluat.

• Anonyymi

Sen pitäisi olla selvää. Kädestä pitäen sitten seuraavalla kerralla, sopiiko.

• Anonyymi

Sopii, myös mulla on sua ollut raastava ikävä, vaikket uskoiskaan....

• Anonyymi

Etkö voisi nähdessämme antaa jotain vinkkiä tuosta ihastuksestasi?

• Anonyymi

Eikö se ole jo aika selvää pässin lihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole jo aika selvää pässin lihaa.

Ei se ole. En halua joutua naurunalaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole. En halua joutua naurunalaiseksi.

Mitä muuta tämä voisi olla kuin ihastusta.

Mitä tapahtuu jos kerron ihan suoraan että olen todella ihastunut sinuun?

• Anonyymi

Jättäisin kaiken muun ja olisin sun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jättäisin kaiken muun ja olisin sun.

Ohhoh, en usko.
        Milloin tapaatte seuraavan kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, en usko.

Huomenna. Se on just tuo uskon puute jonka vuoksi tää juttu ei etene kummaltakaan puolelta, mut huomenna nähdään :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna. Se on just tuo uskon puute jonka vuoksi tää juttu ei etene kummaltakaan puolelta, mut huomenna nähdään :)

En ole näkemässä häntä huomenna :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohhoh, en usko.

Tuun vaan sanomaan, ettei harmainta aavistustakaan 🤔

• Anonyymi

En tajua. Voin vaikka vannoa sen. Miten jollakin voi mennä tekstiviesti vahingossa tänne? En tajua sitäkään.

• Anonyymi

Ei se vahingossa ole mennyt, vaan se joka vahtii miehen puhelinta, laittelee tänne niitä sun kaivatullesi laittamia. Näin on todellisessa elämässä käynyt, mikä on aika sairasta kyseiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se vahingossa ole mennyt, vaan se joka vahtii miehen puhelinta, laittelee tänne niitä sun kaivatullesi laittamia. Näin on todellisessa elämässä käynyt, mikä on aika sairasta kyseiseltä.

No toi sun kommentti nyt ei ollu ihan terveimmästä päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyrki vain manipuloimaan ihmisten välisiä suhteita ja tunteita mustiksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toi sun kommentti nyt ei ollu ihan terveimmästä päästä.

Koepa itse suhde sairaasti mustasukkaisen kanssa, niin alat pitää terveenä kommenttina. Ne vasta on pimeitä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koepa itse suhde sairaasti mustasukkaisen kanssa, niin alat pitää terveenä kommenttina. Ne vasta on pimeitä,

Sairaalloisen mustasukkainen pyrkii estämään oletetun pettämisen jatkumisen kontrolloimalla ja vahtimalla kumppaniaan.

Hänen tarkoitus on pitää oma kumppani omassa ”omistuksessa ”

Tämän takia hän voi vahtia puhelinta ja nettipalstoja mutta hän ei pyri kirjoittelemaan nettiin mitään millä houkuttelisi suhteen pidemmälle

Hän pyrkisi tuhoamaan alkavan salasuhteen palstoilla mm. Kääntämällä rakastajattaren luulemaan että hän ei olekaan kaivattu eli kirjoittelee vaikka tunnisteellisesti kumppania matkien mutta kaivatuksi kirjoittaisi itsensä

Tämä sopii paremmin mustasukkaisen tavoitteisiin pitää omistus esine itsellään

• Anonyymi

Miksi jatkat sellaisen kanssa olemista joka on niin hullu? Tämä kysymys klo:23.35:lle.

• Anonyymi

Etkö tajua että rakastan sinua

• Anonyymi

En ymmärrä sitä jos ei olla koskaan keskusteltu eikä varsinkaan tunteista, enkä edes tiedä oliko tämä minulle.

• Anonyymi

Et ole yksin..
      Jaan nuo samat tunteet ja ajatukset paitsi että tunteitteni kohde ei ole kiinnostunut minusta..😢

• Anonyymi

Haluaisin niin olla sun omasi ja olla sun lähellä. En ole aloittaja tämä naiselta miehelle.

• Anonyymi

Ymmärrän tuon ajatuksen ja tunteen.

• Anonyymi

Olin jo nukkumassa mutta haluaisin olla hänen lähellään.

• Anonyymi

Pidätkö hänen tisseistään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö hänen tisseistään?

Pidän oikein paljon, kaikesta hänessä. Lantion kaarista, hymystä, hiuksista ihan kaikesta todella paljon.

• Anonyymi

Kirjoitan, niin kuin olisit hän. Olen saamassa itseni kuntoon. Kohteletko minua kauniisti, jos tavataan?

• Anonyymi

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

No tuota. Kyllä hänen asenteessaan minua kohtaan olisi parantamisen varaa. Haluan tulla nähdyksi, kuulluksi ja rakastetuksi. Liikaa toivottu?

• Anonyymi

Mikset itse anna hänelle huomiota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset itse anna hänelle huomiota?

Totta kai hän saisi huomioni. Mutta kokemukseni on, ettei hän kaipaa vuorovaikutusta välillemme. Tai mitään muutakaan :(

• Anonyymi

Minä ainakin kaipaan häntä. Olen vain arka puhumaan kun hän taitaa aavistaa tunteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuota. Kyllä hänen asenteessaan minua kohtaan olisi parantamisen varaa. Haluan tulla nähdyksi, kuulluksi ja rakastetuksi. Liikaa toivottu?

Haluat tuota samaa kymmenien miesten suunnalta samaan aikaan.

• Anonyymi

Yksi mies on mielessäni.

Taidat puhua itsestäsi että sellainen olet.

• Anonyymi

Olen kohdellut häntä aina kauniisti ja minä haluan huomioida häntä.

• Anonyymi

Niin minäkin kaipaan erästä miestä Villeä , ihan sattuu kun ajattelenkin . Se on jotain kevättä rinnassa .

• Anonyymi

Jos tietäisit kuinka paljon Sinua ikävöin, olisit jo syleilyssäni.

• Anonyymi

Kerro se hänelle.

• Anonyymi

Kaunista helatorstaita sulle.
        Ja kaivatullesi myös.

• Anonyymi

Missäs päin Ville asuu?

• Anonyymi

Tuo se on tyhmyyden huippu,
      kirjoittaa anonyymisti että etkö sä anonyymi tajuu

• Anonyymi

Siis onko nää ihmiset oikeesti niin tyhmiä mitä ketju antaa ymmärtää - joka ainoo ikäväänsä toiselle poraava on uppo - outo kaikkien kanssa, Kyllä menee ihmisillä huonosti, herranjestas sentään. Miten te ees kehtaatte.

• Anonyymi

Oletat siis että joku nimettömän viestin perusteella " tietää ja tajuaa " jotakin ??

• Anonyymi

Eiköhän näistä suurin osa ole höynäytys aloituksia. Katsellaan ja nauretaan kuinka moni menee lankaan.

• Anonyymi

Teillä on huolet ja stressi ja huvit vähissä. Ihania kanssaihmisiä ja niin avuliaita että. Pitäis antaa kunniamaininta kyllä.

• Anonyymi

Mikähän se mahtaa olla äo niin ap lla kuin vastaajilla.

• Anonyymi

Vastaajaana voit kertoo mikä sun on.

• Anonyymi

Kumppanin vahtija voisi laittaa tälle oletetulle naiselle kunnon viestin. Vai pelaako mies vaan.

• Anonyymi

Ketään ei voi vaatia pitämään itsestään säälipisteiden ja kiristyksen avulla. Opettele ensin elämään yksin ja sitten vasta voit alkaa haaveilla toisesta rinnallesi. Kukaan tuskin haluaa itsessään kokoajan roikkuvan riippakiven joka ei osaa tehdä mitään itsekseen.

• Anonyymi

Jos tietäisin ja tuntisin itseni hänelle noin tärkeäksi, antaisin lämpöä, pitäisin sylissä ja hyväilisin, suukottelisin aina kun tilaisuus on. Nauttisin hänen seurastaan, olisin onnellinen ja haluaisin hänenkin olevan. Vaikutukset olisivat myönteisiä molemmille, uskoisin näin. Hyvä luo hyvää ympärille.

• Anonyymi

Olisitpa hän. Voi.

• Anonyymi

Kyllä nämä avaukset usein on ajattelemattomien, ilkeiden ihmisten lempihommaa. Leikkiä ja pilailla muiden tunteilla. Niiden, joilla ei ole muuta yhteyttä kaivattuunsa, kuin tämä palsta. Täältä yrittävät epätoivoisesti etsiä itselleen kohdisttuja viestejä ja menevät näiden pilailijoiden ansoihin.

• Anonyymi

Kuka omii miten, lukijasta riippuvainen asia. Yhteys voi olla myös muuten ja tunteita vain purkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5100
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      115
      1616
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1319
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      12
      1314
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1153
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      990
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe