Olisi hyvä jos vastaisit vielä myöntävästi siihen, mitä olen parikin kertaa ehdottanut. Ja taitaa olla myös sinun mielessä...
Nainen työpaikalla
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä olet ehdottanut?
- Anonyymi
Tätä minäkin kysyn?
- Anonyymi
Pelkkää ystävyyttä, ei koskaan mitään muuta. Tässä vastaukseni jos sitä tarkoitit.
- Anonyymi
Ootkohan sä ihan tosissasi kuitenkaan? Ajattelen sua paljon. On tää vaikeeta.
- Anonyymi
Niin mäkin sua, ja vain ainoastaan tämä kommentti on minulta... Ja mikähän se ehdotus oli, oon niin huonomuistinen:)
- Anonyymi
Ehdottelija oot kyllä :)
- Anonyymi
Hahaa:)
Vai ehdottelija!? Hmmm.... - Anonyymi
Olen minä tosissani, sinä vain olet skeptinen. Kun katson sua silmiin, niin tunnen sellaisia asioita, joita on hyvin vaikea kuvailla, mieluusti kertoisin kasvotusten. Saat mut tuntemaan aidosti, enkä halua muuta, kuin jakaa aikani kanssasi.
- Anonyymi
Hah sulle vaan. Hassu sä oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä tosissani, sinä vain olet skeptinen. Kun katson sua silmiin, niin tunnen sellaisia asioita, joita on hyvin vaikea kuvailla, mieluusti kertoisin kasvotusten. Saat mut tuntemaan aidosti, enkä halua muuta, kuin jakaa aikani kanssasi.
Laita oma aloitus, idiootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on samanlaiset tuntemukset, ihan älytöntä, oot liikaa mun mielessä....
Minäkin haluaisin sun kanssa aikaa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on samanlaiset tuntemukset, ihan älytöntä, oot liikaa mun mielessä....
Minäkin haluaisin sun kanssa aikaa....Harrastamiseen ja omiin menoihisi. Ei minulla ole tapana estää ketään elämästä omalla tavallaan.
- Anonyymi
Kyllä...
Kerro vielä jotain?
Liittyykö tähän kukat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä...
Kerro vielä jotain?
Liittyykö tähän kukat?Saattaa liittyä, olen nähnyt.
- Anonyymi
No ni :)
Nähdäänkö ensi vkolla?
Ja miten saattaa liittyä, mitä tarkoitat? Tarkemmin....
Minkälaiset hiukset minulla tai kerro joku muu yksityiskohta? - Anonyymi
Ja juu ollaanhan me tosta puhuttu liittyen harrastuksiin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuules auta! Nyt alkaa! Show! Sinä S- nainen nuku seuraavaan kuukauteen yhtään kunnon yötä, eikä kukaan muukaan perheessäsi! Anna läpsy! 😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun Neptunus ei maksa mitään :) sen asiakkailla on loputon pääsy alitajuntaan 😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Voi jessus 😂😂😂
Mitä toi nyt sitten tarkottikaan... 🤔 - Anonyymi
Onneksi on 4päivää ns lomaa nyt....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jessus 😂😂😂
Mitä toi nyt sitten tarkottikaan... 🤔Juu tunnistettu on kyllä, jos kysyn tästä juttelusta niin en sitten nolaa ensvkolla itseeni?
- Anonyymi
Et nolaa🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaus sulle on myöntävä :)
Sitten vaan mietitään ajankohtaa...
Aurinkoiset terveiset
S-naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nolaa🤔
Tai parempi olis jos sä sanoisit, oon niin huono näissä, en kehtaa tms...
Eli sovitaan että sä sanot😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et nolaa🤔
Ja jos sä et sano, niin mä sanon vaikka mikä olis :)
- Anonyymi
Ehkä sun tulisi jo tuosta kahdesta kerrasta ymmärtää yskä.
- Anonyymi
Et ole samalla työpaikalla kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole samalla työpaikalla kuitenkaan.
Joskus joutuu vaihtamaan työpaikkaa just tuommosten takia tai ilmoittaa työsuojeluun työpaikka-ahdistelusta, että ihminen otetaan puhutteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus joutuu vaihtamaan työpaikkaa just tuommosten takia tai ilmoittaa työsuojeluun työpaikka-ahdistelusta, että ihminen otetaan puhutteluun.
Tästä asiasta et tiedä mitään. Keskity muuhun.
- Anonyymi
Jotain säädyllistä vai säädytöntä?
- Anonyymi
Aikaa on enää muutama päivä yhteydenottoon ihan oikeasti. Muutaman päivän päästä tulee satavarmasti pakit kaikille suuraavan viiden vuoden ajan vähintään.
- Anonyymi
Kerro nyt, mitä olet ehdottanut? En tiedä kuin yhden ehdotuksen ja se oli kyllä liian rohkea ehdotus, mutta saat sen anteeksi olotilastasi johtuen.
- Anonyymi
Oletko irl ehdottanut? Täällä ehdottelut lipuu ohi kohtaamatta vastaanottajaa...
- Anonyymi
Ei kiinnosta enää mikään eikä kukaan. T. Johanna
- Anonyymi
Mitä teemme työksemme?
- Anonyymi
Vastaa sä😂
Ulkona työskentelyä.
- Anonyymi
En tee niitä ylitöitä, en. Piste.
Siinä vastaus jankkaamiseesi! - Anonyymi
Oot ehdottanut parikin kertaa ja en oo uskaltanut suostua. Olisko se sitten siinä? Yks kerta ja olisin katsottu kortti? Jäisin yksin ajatusteni kanssa ja ikävän. No sitähän se on nytkin. Jos vähän avaisit enemmän, että mitä oikeasti haet. Haluan kyllä, en vain satuttaa itseäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760