Crossin pakoputken pultti katkesi ja jäi melkein kokonaan koneen sisään niin että pakoputken saa vain yhdellä pultilla kiinni.
Miten saisin tuon pultin pois koneesta ilman että hajoittaisin konetta.
Kiitos
katkennut pultti
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
koneena on yx 160
Porakoneella V-A-R-O-V-A-S-T-I poraat pultin pois koneesta. Mutta muista tosiaan että jos poraat koneen rikki niin kalliiksi tulee.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Porakoneella V-A-R-O-V-A-S-T-I poraat pultin pois koneesta. Mutta muista tosiaan että jos poraat koneen rikki niin kalliiksi tulee.
Kelleus on suhteellista. Kansi maksaa 150 euroa.
Anonyymi kirjoitti:
Kelleus on suhteellista. Kansi maksaa 150 euroa.
Niin no jos suhteutat pyörän arvoon niin aika tuntuva paukku ja työt päälle oli se sitten vaivaa itselle tai tuntiveloitusta muille.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Niin no jos suhteutat pyörän arvoon niin aika tuntuva paukku ja työt päälle oli se sitten vaivaa itselle tai tuntiveloitusta muille.
Ahaa.
Jos siis poraa sen kannen piloille, tuota ei kannata korjata koska se on suhteessa pyörän hintaan niin kallista. Järkevämpää on ostaa samanlainen pyörä käytettynä, hinta 1000 euroa.
Onhan se säästöä tuokin. Anonyymi kirjoitti:
Ahaa.
Jos siis poraa sen kannen piloille, tuota ei kannata korjata koska se on suhteessa pyörän hintaan niin kallista. Järkevämpää on ostaa samanlainen pyörä käytettynä, hinta 1000 euroa.
Onhan se säästöä tuokin.Kukaan tässä ketjussa ei sanonut ettei kannattaisi korjata.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Kukaan tässä ketjussa ei sanonut ettei kannattaisi korjata.
Olet oikeassa.
Mutta silti... miksi tuon korjauksen hinta pitää suhteuttaa siihen pyörän arvoon? Onko sillä joku suurempi merkitys, se maksaa se kansi sen 150 euroa, on pyörän hinta mikä tahansa.
En minäkään kaupassa laske muovikassin hintaa kilohintana, se maksaa nimittäin 40 euroa kilolta. Suhteutettuna siihen mitä saa, erittäin kallista.
Jotkut väittävät että alle 500 euron autoa ei kannata korjata. Ei vaikka satasen remontilla sillä saattaisi ajaa vuosia. Selitys, suhteutettuna auton arvoon, remontti on kallis.
No, tämä meni asianvierestä, tiedän mitä tarkoitan, ulosantini ei tässä väsymystilassa ole kirkkainta. Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.
Mutta silti... miksi tuon korjauksen hinta pitää suhteuttaa siihen pyörän arvoon? Onko sillä joku suurempi merkitys, se maksaa se kansi sen 150 euroa, on pyörän hinta mikä tahansa.
En minäkään kaupassa laske muovikassin hintaa kilohintana, se maksaa nimittäin 40 euroa kilolta. Suhteutettuna siihen mitä saa, erittäin kallista.
Jotkut väittävät että alle 500 euron autoa ei kannata korjata. Ei vaikka satasen remontilla sillä saattaisi ajaa vuosia. Selitys, suhteutettuna auton arvoon, remontti on kallis.
No, tämä meni asianvierestä, tiedän mitä tarkoitan, ulosantini ei tässä väsymystilassa ole kirkkainta.Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ymmärtänet myös itse mitä minä tarkoitan.
- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ymmärtänet myös itse mitä minä tarkoitan.
Juu, olin nukkunut tuossa vaiheessa noin 8 tuntia kolmeen vuorokauteen, vähän se aivotoimintaa sekoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, olin nukkunut tuossa vaiheessa noin 8 tuntia kolmeen vuorokauteen, vähän se aivotoimintaa sekoittaa.
OK, no silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa.
- Anonyymi
Jos pultissa on tynkää näkyvissä, siihen voi koittaa hitsata mutteria kiinni ja kääntää sitten pultin ulos.
Jos tynkää ei ole yhtään näkyvissä, menee poraushommiksi. - Anonyymi
Poraa numeroa pienemmällä terällä kuin pultti on pultintynkään reikää ja käännät vastakierre-tapilla katkennut pultti pois.
- Anonyymi
Kiitos tästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä!
Neuvonantaja ei muistanut kertoa että jos sitten katkaiset vastakierretapin niin menee uuden kannen hommaamikseki.
Tapit on niin kovaa tavaraa että jos siitä jää tynkä sinne pulttiin niin sitä et saa poraamalla sieltä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810