...niin ei se sinun ajattelemisesi ole vain rakkauden tunnetta, siis jos rehellinen pitää olla. Hempeyttä, joo, mutta ottaen huomioon sinut, niin joskus tai aika useinkin, siis liian usein, tilanne ryöstäytyy käsistä. Olet aivan liian haluttava, että se kanssakäyminen jäisi vain hiusten silittelyn tasolle, luvalla sanoen. Ei sovi tänne kirjoittaa, mitä fantasiat suhteesi ovat tai mitä olisivat lähitaistelutilanteessa. Vastaisen varalle.
Et siis arvannut.
Jos nyt totta puhutaan...
48
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä kaikki tällaiset kirjoitukset eivät johda mihinkään .
- Anonyymi
Olis ihanaa kun sais vähä rajummin.
- Anonyymi
Tosin jos ee saa ees autokyytiä niin tuskin rajumpaakaan 😏
- Anonyymi
Että jotain hävyyttömyyksiä mielessä. Hyhhyh!
- Anonyymi
Peiton allako sitten vain makoilisimme vaateet päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peiton allako sitten vain makoilisimme vaateet päällä?
Yksin voit makoilla peittosi alla ihan miten huvittaa :D
- Anonyymi
Samat sanat, vedät puoleesi. Ihan käsittämätöntä..
- Anonyymi
Lähitaistelutilanne? 😄 kyllä nainen antautuu jos rakastaa ...
- Anonyymi
No hellittelytermi vain siitä itse toiminnasta.
- Anonyymi
No mutta. Pervot puheet tänään tekiklo tehtävänsä...
- Anonyymi
Ihan sama mitä joku puhuu, ei mua kiinnosta vaatteeton läheisyys kenenkään kanssa.
- Anonyymi
No, mutta mitä pervoa on normaalissa halussa?
- Anonyymi
Pääsisinpä lähitaistelutoimintaan kanssasi komea. Tietysti pitäisi ensin keksiä, miten saada jutteluvälit sun kanssa.
Ei oikein nähdä missään.- Anonyymi
Järjestetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestetään.
Kuka se olikaan tällä kertaa🤔?
- Anonyymi
Jos olisit hän, voin kyllä arvata 😊 Monta vuotta unta halusta, joka ei koskaan saanut täyttymystään...
- Anonyymi
Juuri näin. Olen odottanut liian kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Olen odottanut liian kauan.
Jos olisit hän, sanoisin, älä odota enää. Avaa yhteys ja tule luokseni rohkeasti.
- Anonyymi
Oikein miellyttävä kuulla. Henkilöönkäypä intiimikontakti sopii paremmin kuin mainiosti kahdenkeskisiin tilanteisiin, ja on kyseenalaista yllättäen julkisella paikalla - paitsi kun erikseen sovitaan.
- Anonyymi
Tämä ei ole minulta ja vaikka joku termi on sama kun minun joskus käyttänäni niin en voi kuvitella että joku minulle näin kirjoittaisi hiuspehkoaan mietteissään rapsutellen.
- Anonyymi
Mitä, jos kirjoittaakin? *rapsuti rapsuti*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, jos kirjoittaakin? *rapsuti rapsuti*
Jos on tuntemani mies niin sehän olisi mukavaa ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tuntemani mies niin sehän olisi mukavaa ☺
Olen P *rapsuti rapsuti* kuka sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen P *rapsuti rapsuti* kuka sinä olet?
En tarkoittanut ketään P kirjaimella alkavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut ketään P kirjaimella alkavaa.
Höh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh...
Minkäslaista taistelukaveria sinä P kaipaat?
- Anonyymi
Mitä arvuuttelua tuossakin nyt oli. Ei tuosta tarvi numeroa nostaa eikä normi asiasta yrittää jotain salapetäistä vääntää niinku joku nussiminen olisi salaliittoteoriaan yhdistettävä käsite.
- Anonyymi
Kiehtova aloitus! Aloittaja kuulostaa siltä, että hän on pitkään ajatellut asioita kaivatustaan. Mitä hän haluaisi tehdä kaivattunsa kanssa, kun hän siihen tilaisuuden saa. Olet hyvällä tavalla leikkisä ja arvoituksellinen. Mielenkiintoinen sanavalinta lähitaistelutilanteessa, uskallanko olettaa, että sinulla on sotilastaustaa?
- Anonyymi
Olen vääpeli Körmy, kuulostaako tutulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vääpeli Körmy, kuulostaako tutulta?
Olet hauska 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Haluatko vain seksiä siltä naiselta jos näin on haluat niin voit unohtaa.
- Anonyymi
No voi, voi. Hän on nyt paaaaaljon enemmän kuin pelkkä seksiobjekti, joksi en häntä haluaisi edes kutsua. Jotain rajaa.
- Anonyymi
Sähän tossa äsken haukuit mut pata luhaksi joten vaikea uskoa enää mitään sulle taitaa olla ihan sama olenko elossa vai en toivot varmaan kuolemaani kun vihaat mua niin paljon.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi purkaustani tulee välillä otettua negatiiviset tekstit ja kuviteltua että juuri se oma kaivattu on ne kirjoittanut. Tuskin aloittaja olet edes kaivattuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi, voi. Hän on nyt paaaaaljon enemmän kuin pelkkä seksiobjekti, joksi en häntä haluaisi edes kutsua. Jotain rajaa.
Kunnian mies. Hienoa! Kaivattusi on onnekas nainen. Kerro jotain hänestä?
- Anonyymi
Kenen pitää kertoa minunko vai aloittajan en minä ole aloittaja.
- Anonyymi
Et välitä yhtään musta nautitko siitä että saat särjettyä sydämmen.
- Anonyymi
Millainen olisit lähitaistelutilanteessa?
- Anonyymi
Vittuilisi päin naamaa, haukkuisi kaivattunsa eikä mikään yllä olevasta pitäis paikkaansa tositilanteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuilisi päin naamaa, haukkuisi kaivattunsa eikä mikään yllä olevasta pitäis paikkaansa tositilanteessa
Tuskin aloittaja sellainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin aloittaja sellainen on?
Hän on varmaankin hellä, mutta vaativa. Tietää mitä haluaa. Varmat otteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varmaankin hellä, mutta vaativa. Tietää mitä haluaa. Varmat otteet.
Tuskin. Päätään aukova narsisti joka kaunista sanaa ei toisesta osaa sanoo.
- Anonyymi
Ihanasti kerrot asioista aloittajalle.
- Anonyymi
Juuh! Kyllä se täällä sen osaa mutta kaksnaamainen narsku ei osaa sitä in real
Life!
Väkivalta on se juttu irl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh! Kyllä se täällä sen osaa mutta kaksnaamainen narsku ei osaa sitä in real
Life!
Väkivalta on se juttu irlTiedän millainen hän on että ei tehoa yrityksesi. Smile.
- Anonyymi
Voisin ottaa pienet lähitaistelu kontaktit erään T miehen kanssa jos vaan päästään sopuun antautumisen ehdoista😉
- Anonyymi
Ja kukas se sinä olet 👂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukas se sinä olet 👂
Karkuun päässyt😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847