ruudun läpi :D Heippa ja hyvää yötä! :)
Kivaa koskettaa sinua
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa, ja hyvää aamua :)
- Anonyymi
Aurinkoista päivää 😊☀️
- Anonyymi
aurinko on jo herännyt ja heloittaa koko taivaan kannella. tästä voi kehkeytyä hyvä retki päivä ja joku muu työ päivä. kahvi hetkiä ja miksipä ei myös tee hetkiä palskan lukijoille. 🌞
- Anonyymi
Palskan? Oliko nyt palsta vai paska kyseessä 😂
- Anonyymi
Mä en voi koskettaa sua edes ruudun läpi😢
- Anonyymi
Miksi?
- Anonyymi
Älä lesboksi ellet ole jo.
Neuvo kullan kallis.- Anonyymi
Minä rakastun ihmiseen en sukupuoleen ja näin ollen olen bi ja tiennyt sen kyllä jo kauan
- Anonyymi
Naisen kiihottuminen kulkee oman itsensä kautta, ajatus halun objektina olosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä rakastun ihmiseen en sukupuoleen ja näin ollen olen bi ja tiennyt sen kyllä jo kauan
Ja lisätäänpä että seksuaalisuus kulkee käsi kädessä tämän kanssa 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lisätäänpä että seksuaalisuus kulkee käsi kädessä tämän kanssa 😊
Tai en mä nyt kaikkia rakastamaniani ihmisiä halua seksuaalisesti mutta ehkä tajusitte pointin 😀
- Anonyymi
Ai sinäkö se olit. Tuntui hento kosketus poskella. Kiitos siitä 😍
- Anonyymi
Onk sul kosketusnäyttö? Mul on passiivinen tietsikassa, joten tuskin tuntuu poskessa asti? 😂Mobiililaitteessa kyl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780