Ei ruokaa tälle tai ensiviikolle. Olisi pakko saada 30€. Ensi perjantaina tulossa rahaa. Mistä saisin pikavipin ilman ongelmia / kusetuksia / pidempiä sopimuksia? Olen valmis maksamaan 10€ korkoa kunhan vaan ei tule juuri puolen vuoden päästä juttua että pitääkin maksaa 500€.
Apua?
Mistä helppo 30 euroa pikavippi viikoksi ilman ongelmia?
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Eli et ole edes aikeissa maksaa tuota takaisin, kun pohdit mitä kuluja tulee mahdollisesti puolen vuoden päästä. Pyydät niin vähää, että sama jo olla ilman. Jätä se kaljakoppa ostamatta. Niitä ehtii vielä juoda myöhemmin.
- Anonyymi
4 pussia makaronia ja 2 kiloa porkkanoita ja hanavesi ei maksa 30€, mutta pitää helposti ja suhteellisen hyvissä voimissa viikon.
Käy keräämässä pulloja ja purkkeja, niin kattaus on suolaa ja sähköä vaille valmis.
Opettele sitten rahankäyttöä kun saat sen ensi perjantain tilin. Yksi rahankäytön perusopeista on se, että tuloista kannattaa laittaa vähän myös säästöön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499