siinä väritellessäsi että mä en ehkä kestä, vaikken ihan hirveesti nähnytkään mutta noin muuten ;) :)
Aaaaw olit niin suloinen
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No aaaaw.. jäin pohtimaan parin värin yhteensopivuutta! Arvaatko mikä on paras väri?
- Anonyymi
Se oli se yks punertava sävy :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli se yks punertava sävy :)
Mikä on punertava sävy? Joku violetti? Koralli?
- Anonyymi
Joo näin sut mun vasemmalla hetken aikaa.
- Anonyymi
No niinhän mä oonkin. Namu ja herkku ja oikea unelma... Yeah mä oon niin komee et peilikuvaki yrittää iskee. Au wauu.
- Anonyymi
Mitä hän väritti?
- Anonyymi
ööööö...no sanotaanko vaikka et "sateenkaarta" ;)
- Anonyymi
Sinne oli aika pitkä matka muuten. En oo ihan varma mitä näin kuvassa. Vihreetä paljon joo ja ruskeeta.
Näit sä? - Anonyymi
Joku mielenkiintoisen näköinen olento ainakin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne oli aika pitkä matka muuten. En oo ihan varma mitä näin kuvassa. Vihreetä paljon joo ja ruskeeta.
Näit sä?Vihreeruskee sateenkaari ! Hahhahaha :DD
- Anonyymi
Ihmissilmä ei näe valon koko spektriä. Hahahaha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näit sä?Ei siinä ruskeeta ollut, eikä mustaa.
- Anonyymi
Ei se pointti ole kuvassa, vaan hahmossa. Mä erotan sen hahmon pikkuhiljaa enemmän ja enemmän. Se vähän niinkuin vilauttelee mulle.
Lääh! - Anonyymi
Siis värityskuvan hahmo vilauttelee? Mistä sellaisia värityskirjoja saa? Toi loppulääh sai oudon tunteen aikaiseksi..
- Anonyymi
Niin söpöä :)
- Anonyymi
Mut jos nyt tosissaan ollaan, niin voin värittää sullekin! Minkä kuvan haluut? Tuutko multa hakee?
- Anonyymi
Tahdon mieluummin valokuvan sinusta jonka voin kehystää ja katsella sitä joka päivä ;) Mutta kyllä mä väristyskuvankin voin miuluusti vastaanottaa :)
- Anonyymi
No tota noin jos nyt aloitetaan sillä värityskuvalla... käviskö heppa? Kissa? Kukka?
- Anonyymi
Sydämen tahtoisin <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sydämen tahtoisin <3
Tulossa. Mihin lähetän?
- Anonyymi
Älä lähetä mihinkään vaan tavataan ja annat sen sitten, koska haluan nähdä sinutkin! :)
- Anonyymi
Värityskuvatreffit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lähetä mihinkään vaan tavataan ja annat sen sitten, koska haluan nähdä sinutkin! :)
Paitsi voit sä kännyyn lähettää mulle sydämenkuvia mielinmäärin <3<3<3<3
- Anonyymi
Mitä, eikö ne oo tullu perille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai no etkö just nähny kun väritin? Nii tarviiko uudelleen... .... kun en tiedä ees kuka sä oot.. /: salainen ihailija.
- Anonyymi
No en mä tartte mitään kuvia. Osoita tunteesi hänelle kenestä välität ihan sinulle sopivin menetelmin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393860Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3412993Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91892Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23761- 65751