Mun leikkuri on tältä vuoskymmeneltä oleva praimeripumpulla varustettu kaasari-tankin päällä vekotin. Tänä keväänä samat ongelmat kuin joka kevät: käynnistyy mutta käynti soutaa ja huopaa kunnes pysähtyy. Uusin tulpan, ilmanputsarin ja kalvon. Ongelma jatkui. Oregon 47-007 kalvopakkauksessa oli kuitenkin tiivisteen ja kalvon lisäksi toinen kalvo. Alkuun en sitä asentanut. Ajattelin että pakkaajalle on tullut virhe kun kaikkialla netissä sanotaan että pakkaus sisältää vain kaksi osaa: tiivisteen ja kalvon. Em ongelmien jälkeen avasin kaasarin uudelleen ja asensin vanhan kalvon päälle "ylimääräisen" kalvon. Nyt toimii kuin uusi. Olisiko valmistajalle tullut virhe ja valittu liian ohut kalvomateriaali ja sen korjatakseen lisättypakkaukseen ylimääräinen kalvo vai korjasiko lisäkalvo vain muovikaasarin vinon tiivistepinnan. Nyt kuitenkin toimii hyvin. Yritän kyllä löytää alkuperäisen kalvon ja käyttää niitä. Ja tietysti käytetään pienkonebensaa.
B&S ruohonleikkuriongelma ratkaistu?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
älkää käyttäkö sitä pienkone litkua, se särkee moottorit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059