Mikä saa sinut luulemaan

Anonyymi

että tunteet ovat molemminpuolisia? Olenko sanoin sen sanonut sinulle? Vai mistä niin olet päätellyt?

28

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ketä itse ikävöit täällä?

• Anonyymi

Hänen katseestaan mutta eipä viime aikoina ole ollut edes katse kontaktia vaikka ollaan nähtykkin. Viime näkemisestä n kuukausi tai vähemmän.
      T:T nainen

• Anonyymi

Hei, oululainen S-eukko, siis se adios amigos luuseri. Katsekontakti on yhdyssana

• Anonyymi

Ei ja ei ja en ole luuseri se on joka haukkuu. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ja ei ja en ole luuseri se on joka haukkuu. 🙂

Muistan kyllä ite oot -oululaisen. Olet edelleen liian lihava.25 kg pois ja kauneusleikkauksia niin kelpaat. Sit kun sais susta vielä ton tyrkyn naikkosen pois niin oisit täydellinen

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan rumuus leikkauksia sellaiseen kun joku erehtyy menemään niin rumemmaksi muuttuu. 😂

• Anonyymi

Kenelle T nainen kirjoituksesi on osoitettu?

N. 2-3 viikkoa viime näkemisestä?

• Anonyymi

Mä oon aika pitkä ja varmaan liian painavakin, huoh. Vanhojen suhteiden hyvä puoli on, että ikää myöden voi pikkasen repsahtaakin, mutta jos erota meinaa niin et oo kellekkään niin rakas, että sisin olis se juttu joka kiinnostais. En oo mielestäni tyrkky, vaikka kiinnostuneita on, enkä oo Oulstakaan eli ei mulle, kunhan vaan vastasin.

• Anonyymi

Ei ne ookaan molemminpuolisia. Sua ei kaipaa täällä kukaan.

• Anonyymi

Vastaisitko sinä kysääriisi.

• Anonyymi

En luule, arvelen vain. Jotain merkkejä olen kuvitellut näkeväni, tiedä sitten liekö vain kuvitelmaa vaiko totta.

• Anonyymi

Aina ei välttämättä muista, minkälaisia käsityksiä antaa toiselle. Siksi antaa vääriä käsityksiä. Jotka sinun kannattaa oikaista välittömästi.

• Anonyymi

Katseesta, ppunastumisesta, hermostuneisuudesta ja söpöilystä.

• Anonyymi

Nuo ovat hyviä tunnusmerkkejä yleensä. Harva feikkaa

• Anonyymi

En luule, vaan toivon. Kaikkihan oikeasti viittaa siihen, että sinulla ei mitään tunteita minua kohtaan ole.

• Anonyymi

Ei ole.

• Anonyymi

En luule mitään. Välillä lähinnä mietin, miksi hän käyttäytyy ristiriitaisesti ja tietyissä tilanteissa jopa hieman ”kylmästi” .
      Toisissa tilanteissa taas rennommin.
      Jos ihan villiksi heittäydyn, niin tämä vähän haiskahtaa 😏
      Mutta en lähe näillä olettamaan mitään. Tulee sitten vastaan jos on tullakseen.

• Anonyymi

En todellakaan ajattele että kukaan kaipaa minua, enkä sitä odotakaan keneltäkään. Minä en kaipaa ketään, eikä ole mitään mielenkiintoa ruveta tutustumaan keneenkään. Kauhea "höykytys" ollut monta että "sinä et voi hyvin ilman suhdetta". Minä kai itse tiedän paremmin mitä tunnen ja ajattelen. Nyt pitää sen kaiken turhan tyrkyttämisen loppua, että psyyke alkaa selvitä kauheista vuosista.

• Anonyymi

Minulle ei ole todellakaan sanottu mitään sen suuntaistakaan eikä oikeastaan ole osoitettukaan mutta uskon ihmeisiin ❣️

• Anonyymi

En usko mihinkään. J

• Anonyymi

Nokialta iisi vastaus:

Sinusta en tiedä yhtään mitään, mutta minun elämässäni miehet osaa kyllä ihan puhua ja jokainen on kyllä ihan sen sanallisesti kertonut. Tietäsittepä vaan kuinka paljon avoimempia minusta miehet on kuin naiset.

Toisinaan jää suu auki itsellä kun kuuntelen miettien että minä, nainen, en osaa avautua yhtä hyvin. Minulle naisena on vaikeampaa sanoo fiiliksiäni vaikka kyllä minäkin niitä sanon ihan ääneen kun sanottavaa, mutta nämä miehet hämmästyttää mua usein sillä kuinka avoimia he minuun nähden on, vaikka hermona ovatkin puhuessaan.

Kaippa se on tää nuorempi sukupolvi jotka on opetettu puhumaan tunteista. Pointsit tämän sukupolven miesten äideille. Opettaneet pojistaan vähemmän tuppisuita. Isäni sukupolvi on vielä sellasta että vaijetaan kuin muuri ja kaikki pantataan ja sitten ne sairastuu jotenkin..

• Anonyymi

Paha sanoa, vaik olis kartalla toisen tuntemuksista niin toinen voi silti sen kieltää? Joten luulo ei ole tiedon väärti vaan pitää löytää yhteinen sävel ja kemiat kohtaa, sen jälkeen on helpompaa kommunikointikin.

Rohkeutta vaatii molemmilta, varsinkin jos tilanne on herkkä niin vaaranpaikka aina olemassa, jos toinen haluaakin ymmärtää tilanteen väärin, eikä usko toisen vilpittömyyteen? Vakuutteöut ei välttämättä auta silloin?

• Anonyymi

Hmmm, minkälaisissa tilanteissa on olemassa vaaranpaikka ettei usko toisen vilpittömyyteen kun puhutaan tunteista?

Tuli vaan mieleen että kauhee tilanne, jos lopulta rohkaistuisi niin että saisi kerrottua tunteistaan ja toinen epäilisi vilpittömyyttä. Miksi joku feikkaisi tunteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm, minkälaisissa tilanteissa on olemassa vaaranpaikka ettei usko toisen vilpittömyyteen kun puhutaan tunteista?

Tuli vaan mieleen että kauhee tilanne, jos lopulta rohkaistuisi niin että saisi kerrottua tunteistaan ja toinen epäilisi vilpittömyyttä. Miksi joku feikkaisi tunteita?

Pelureitahan löytyy joukostamme? Joillakin voi olla myös kosto jostain mielessä, jos on joskus kokenut ikävän tilanteen ja haluaa kostaa? Tiedän yhdenkin tyypin, joka oli ostanut yhteisen asunnon ja ero tuli myöhemmin, otti tilanteen raskaasti, syytti toista kokemastaan ja yleisti kaiken silloin, et naiset olivat syypäitä ja harrasti yhden illan juttuja, välittämättä toisten tunteista. Puhui niistä jälkeenpäin ja koki ajan olleen aika rankkaakin henkisesti.

Ja onhan näitä toisten mustamaalaamisia, koetaan oman rooliminän puolesta pelkoa jäädä kiinni valheista ja tehdään tarvittavia asioita, ettei vaan jäisi kiinni tai joutuisi huonoon valoon toisen silmissä? Aina on vaara olemassa, jos on yhteisiä tuttuja ja kemiat on menneet ristiin niin kaikki on silloin mahdollista hyvässä ja pahassa.

• Anonyymi

Sinulle on siis sanottu että ei ole mitään tunteita sinua kohtaan, mutta sinä uskot että henkilö ei puhu totta?

Tuo on nimeltään kielto defenssi.
        Et halua uskoa totuutta koska se on sinulle liian kova pala purtavaksi. Mielesi haluaa uskotella että rakkautesi kohde ihan varmasti rakastaa sinua takaisin mutta kieltää tunteensa

• Anonyymi

Pitkät katseet hymyn kera, viihtyminen seurassa.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Yleisesti ottaen omat harhaiset toiveajattelu-haihattelut saavat kuvittelemaan, että ihastuksen kohteella olisi tunteita myös itseä kohtaan, mutta sen verran on realistin vikaa tässäkin aivokäyttöliittymässä, että todellisuus paljastuu vähitellen. By the way - ei se luuleminen ketään muuta vahingoita kuin itseä ja sekin on harmiton ruttu muuten niin suloisella elonvainiolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6225
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3896
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2851
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2400
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2282
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1709
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1332
    9. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1291
    10. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1266
    Aihe