Kysymys Ouluun!

Anonyymi

Kuvitellaan että olette tunnustaneet tunteenne ja olette kahdestaan kuukauden lomalla.

Miten paljon vietätte aikaa yhdessä ja mitä teette ?

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika paljon olisimme yhdessä. Mitä itse tekisit kaivattusi kanssa? Vastaan vaikken Oulusta olekkaan.

• Anonyymi

Kerro nyt yksityiskohtaisesti kuinka usein olisit valmis näkemään.

Mitä tekisitte

Miten suhteenne etenisi ja mikä olisi suhteenne tila 2 viikkoa yhdessä olonne jälkeen

Koska alkaisi seksuaalinen puoli suhteestanne ja mitä se pitäisi sisällään ja kuinka usein

• Anonyymi

Lisään olen sellainen kotihiiri tykkäisin olla hänen lähellään. Voitaisiin katsoa jotain leffaa. Pyöräilemässä käydä niin laihduttaisiin kumpikin ihan vähän;)
        Kyllä hän varmaan itsekkin keksisi meille jotain tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään olen sellainen kotihiiri tykkäisin olla hänen lähellään. Voitaisiin katsoa jotain leffaa. Pyöräilemässä käydä niin laihduttaisiin kumpikin ihan vähän;)
        Kyllä hän varmaan itsekkin keksisi meille jotain tekemistä.

Suhteen eteneminen?
        Seksi?
        Kuinka usein seksiä ?

Mitä seksi pitäisi sisällään?

• Anonyymi

En oikein osaa ajatella noin pitkälle seksi ei ole tärkein asia mielestäni parisuhteessa.

• Anonyymi

Siitä kun olisimme yhdessä seksiä puolen vuoden-vuoden päästä. Halujen mukaan.

• Anonyymi

Eli sinusta saa sellaisen kädestä pitäjän joka pihtaa ja mitä pidemmälle suhde etenee sitä vähemmän seksiä ja enemmän nalkutusta ja vaatimuksia siitä et pidä kädestä ja halaa. Ole romanttinen ota syliin. Hommaa bestis.

• Anonyymi

Ja sinusta saisi sellaisen miehen että vaikka on kokoa et jaksaisi/haluaisi pitää koskaan sylissäsi. Enkä tarkoittanut että aina pitäisi pitää sylissä. Voiko sanoa että toinen nalkuttaa jos ei tunne edes tunne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinusta saisi sellaisen miehen että vaikka on kokoa et jaksaisi/haluaisi pitää koskaan sylissäsi. Enkä tarkoittanut että aina pitäisi pitää sylissä. Voiko sanoa että toinen nalkuttaa jos ei tunne edes tunne?

Parisuhteeseen kuuluu toimiva säännöllinen seksielämä. Homma eukko paras kaveri. sitä sinä olet vailla.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa suunnilleen säännöllinen mielestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoittaa suunnilleen säännöllinen mielestäsi?

aamuin ja illoin

• Anonyymi

Ei todellakaan minun mielestäni 2-3 kertaa viikossa tai kerran viikossa. Tai kerran kuukaudessa sehän riippuu ihan siitä sytyttääkö mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan minun mielestäni 2-3 kertaa viikossa tai kerran viikossa. Tai kerran kuukaudessa sehän riippuu ihan siitä sytyttääkö mies.

kerran viikossa tai kuussa on avioero!

• Anonyymi

Jaa, aamuin ja illoin pelkästään. Ei riitä. Yöllä kello soimaan kanssa. Myös päivällä pitää töistä saada sellanen pitempi breikki höyläämiselle. Ja tosiaan pitkät, nautinnolliset sessiot ja monta kertaa peräkkäin. Ihanaa leijonat, ihanaa.

• Anonyymi

Niin ja mä tykkään muuntautumiskykyisistä miehistä eli aamulla sulla mies vois olla vaalea peruukki ja illemmalla, kun ilta tummenee, niin tummemmat hiukset ja alapään karvat voisit sheivata kokonasn, voitais hommata sinnekin joku tupee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, aamuin ja illoin pelkästään. Ei riitä. Yöllä kello soimaan kanssa. Myös päivällä pitää töistä saada sellanen pitempi breikki höyläämiselle. Ja tosiaan pitkät, nautinnolliset sessiot ja monta kertaa peräkkäin. Ihanaa leijonat, ihanaa.

Tottakai Raisu Raisa. Mitä vaan varattu eukko haluu ;)

• Anonyymi

Itsestäsikö puhut? Jäit kiinni en hetkeäkään uskonut että hän olisit.

• Anonyymi

Minulla on ollut pitemmän aikaa jo sellainen toive että saisin pestä tämän miehen. Saippuoisin kokonaan ettei koko ukkoa näkyisi saippuan seasta silmät vain. 😁

• Anonyymi

Sellasta. Onko pikkasen liikaa katsottu romanttisia saippuasarjoja ?

Mitä jos jättäisit saippuat pois ja kävisit suoraan asiaan. Suutelet ja sanot haluavasi minut. Riisut ja harrastamme seksiä.

Mielellään viikon seurustelun jälkeen. Ei tässä nyt enää neitsyitä olla.

• Anonyymi

Aloituksessa kerroit että sinulla on tunteita naista kohtaan ovatko tunteesi siis pelkkää fyysistä vetovoimaa vai sisältyykö siihen jotain muutakin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa kerroit että sinulla on tunteita naista kohtaan ovatko tunteesi siis pelkkää fyysistä vetovoimaa vai sisältyykö siihen jotain muutakin?

Olet nainen ymmärtänyt jotain väärin. Parisuhde on eroottinen seksuaalinen suhde ei mikään kaverisuhde jossa kylbetään yhdessä ja pidetään kädestä kiinni. Katsot liikaa jotain Hiljaisia siltoja ja notting hillejä. Parisuhteen liima on seksielämä. jos sitä ei ole me ollaan vain frendejä

• Anonyymi

Et vastannut kysymykseen tottakai parisuhteessa pitää olla myös seksiä mutta pitää siinä olla myös muuta. Etkö esim juttele naisesi kanssa koskaan?

• Anonyymi

Jos se ei osaa jutella.

• Anonyymi

Juu, ollaan ja tiedetään mitä elämältämme halutaan.

• Anonyymi

eli mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli mitä?

Ei kai sua vaan uteliaisuus vaivaa ;o)?

• Anonyymi

Nooh, mä makoilisin rantatuolissa ja salskeat rantapojut tarjoilis mulle mansikka margaritoja öljyäis mun selkää ja mun kaivattu flirttais paikallisten rantatyttöjen kanssa tehdäkseen mua mustikseks ja kun ei tuota tulosta niin luovuttais ja lähtis uimahousuissaan kaloja pyytään ja tois paljain käsin nappaamansa saaliit rannalle, jossa me sitten nuotiolla savustettais ne.

• Anonyymi

Mitä se pitäisi sisällään kerro itse kun kysyit.

• Anonyymi

Aloituksesta muuten näkee selvästi että kirjoittaja on mustasukkainen nainen joka esittää miestä. Oletko todella mennyt noin alas että esität miestäsi eikö sun mustasukkaisuudellasi ole mitään rajaa?
      Ei ole ihme jos sun mies ei jaksa sua olet nymfomaani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe