Löytyisikö täältä naishenkilöä ajatustenvaihtoon 54v. eronneelle miehelle , joko sähköpostilla tai puhelimella ?
Ajatustenvaihtoa ja ehkä kahvilla käynti
5
268
Vastaukset
En ole kiinnostunut lähettämästäsi linkistä.
Tuntuu kyllä olevan todella ylimainostettu, että netistä voisi löytää kaveria / ystävää. Olen kokeillut löytää kaveria/ystävää tietenkin myös muilta sivustoilta, mutta ihan samanlainen tulos on tullut kaikista. Härskeimmät ehdotukseni ovat olleet kahvilla- , syömässä- tai kävelylenkillä käynti. Eli ainakin aikoinaan oli ihan sallittuja ehdotuksia ns livenä. Taitaa olla vaan, niin että tämänpäivän ihmiset on senverran epärehellisiä näillä sivustoilla ettei kukaan uskalla oikein luottaa toiseen. Itse olen tottunut olemaan avoin ja rehellinen toista kohtaan aina, mutta milläs todistat sen ellei siihen saa edes mahdollisuutta. Olen senverran vanhanaikainen, että mielestäni toisen ihmisen oppii tuntemaan vain pidempiaikaisen kasvotusten keskustelujen kautta. Ilmanmuuta ensikeskustelut kirjeitse, mutta senjälkeen nuo edellämainitut ehdotukset mikäli molemmista tuntuu siltä.
- Anonyymi
iskä65 kirjoitti:
Tuntuu kyllä olevan todella ylimainostettu, että netistä voisi löytää kaveria / ystävää. Olen kokeillut löytää kaveria/ystävää tietenkin myös muilta sivustoilta, mutta ihan samanlainen tulos on tullut kaikista. Härskeimmät ehdotukseni ovat olleet kahvilla- , syömässä- tai kävelylenkillä käynti. Eli ainakin aikoinaan oli ihan sallittuja ehdotuksia ns livenä. Taitaa olla vaan, niin että tämänpäivän ihmiset on senverran epärehellisiä näillä sivustoilla ettei kukaan uskalla oikein luottaa toiseen. Itse olen tottunut olemaan avoin ja rehellinen toista kohtaan aina, mutta milläs todistat sen ellei siihen saa edes mahdollisuutta. Olen senverran vanhanaikainen, että mielestäni toisen ihmisen oppii tuntemaan vain pidempiaikaisen kasvotusten keskustelujen kautta. Ilmanmuuta ensikeskustelut kirjeitse, mutta senjälkeen nuo edellämainitut ehdotukset mikäli molemmista tuntuu siltä.
Eihän sinulle voi edes kirjoittaa kun se osoite puuttuu......sama se on muillakin seuranhakijoilla yleensä, naristaan että kukaan ei kirjoita mutta ei osata sitä sp osoitetta siihen ilmoitukseensa laittaa tai edes profiiliinsa vaikka on niin hiton helppo tehdä vaikka väliaikainen sp osoite ilman omaa nimeä jollain minimerkillä
No mutta sivustohan luo automaattisesti sähköpostin tuolle nimimerkille [email protected]. Eli näin.
Joku kysyi anonyyminä missä asustelen, niin pohjanmaalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124