Vasemmisto vihaa yrittäjiä koska se on itse epäonnistunut surkeasti yritystoiminnassa ja vasemmisto on oman ohjelmasna mukaa parempi kuin muut ihmiset yhteensä :D
Tässä on lista yrityksistä, joita vasemmisto on omistanut ja sillä pätevyydellä on nyt puuttumassa yrittämiseen ja jakamasa neuvoja:
Rakomo Oy, Fexima Oy, Variant Oy, Koiton talon, Corona-Invest Oy, Sijoituslinkki Oy, Kuusinen Oy, Helsingin Kulttuuritalo, Vanajanlinna, Variant Oy ja Lomamatka, Fenet Oy.
Käykää katsomassa mitä yritykset tekevät nyt ja pohtikaa onko sillä porukalla varaa arvostella mitään yritystoimintaan liittyvää :D
Miksi vasemmisto vihaa yrittäjiä?
11
128
Vastaukset
- Anonyymi
Neste, Fortum, entinen Vuorikemia ovat olleet kaikki valtion omistamia, kuten myös entinen Tele- ja Lennätinlaitos, sekä paljon muita hyviä menestystarinoita, jotka ovat lypsäneet Suomelle kasoittain miljoonia. Tele-ja Lennätinlaitos tuotti maaseudulle mahdollisuuksia puhelinyhteyksien muodossa ja monet julkiset teiden kunnossapidosta, sekä infrastruktuurin ylläpidosta huolehtineet ovat toimineet aikanaan paremmin, kuin sittemmin kilpailutetut yksityiset vaihtoehdot, jotka monet ovat hoitaneet 'tonttinsa 'huonosti. Kilpailu on jees, ja suon sen yrittäjille, mutta laatuun tulisi kiinnittää enemmän noin yleensä huomiota. Onneksi on molemmat , niin yksityiset kuin julkisetkin, niin voi parhaiten pysyä laatu kunnossa. Mutta SORRY vaan YKSITYISET parkkiyritykset on kauhistus .
YRITTÄJÄT ON YLEENSÄ JEES JA TOIVOTAN HEILLE PALJON ONNEA JA TARVITTAESSA VALTION TUKEA. ELÄKEJÄRJESTELYIHIN, SEKÄ TYÖTTÖMYYDEN VARALLE PARANNUKSIA, JA SAIRAUSLOMAN AJALLE JOKIN JÄRJESTELY TUURAAJISTA.- Anonyymi
Minun on vaikea nähdä mitä yhteistä suomalaisella yrittäjällä on Fortumin, Applen tai Soneran kanssa.
Oleko sinä ihan tosissasi?
- Anonyymi
Vasemmisto rakastaa yrittäjyyttä, ja menestystarinoita , mutta kiskonnasta se ei tykkää yhtään, eikä ulkomaalaisille pääomasijoittajille menevistä tuista.
- Anonyymi
Jos tuo pitää paikkansa, niin miksi vasmmisto haluaa kiristää yrittäjien verotusta?
Minä luulen, että sinä et tiedä tai sinä valehtelet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo pitää paikkansa, niin miksi vasmmisto haluaa kiristää yrittäjien verotusta?
Minä luulen, että sinä et tiedä tai sinä valehtelet.Katsotaan nyt ensin, joten älä hötkyile, uskon ettei se koske sinun yritystäsi lainkaan. Odotetaan rauhassa, sillä asian tiimoilla on kyseenalaista propagandaa, joten lykkyä tykö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan nyt ensin, joten älä hötkyile, uskon ettei se koske sinun yritystäsi lainkaan. Odotetaan rauhassa, sillä asian tiimoilla on kyseenalaista propagandaa, joten lykkyä tykö.
Li:n lausunnot ovat nähtävissä YLEstä uudelleen ja uudelleen vai tarkoititko, että juuri se on kyseenalaista propagandaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Li:n lausunnot ovat nähtävissä YLEstä uudelleen ja uudelleen vai tarkoititko, että juuri se on kyseenalaista propagandaa?
Myös Rinne haluaa kiristää yrittäjien verotusta. Siitäkin löytyy videota joten ei viha mitään kuvitelmaa ole.
- Anonyymi
Niin tuo veronkiertimahdollisuus syntyi kun huväksyttiin yhgen henkilön osakeyhtiö, Samalla luotiin mahdollissuus suuriin eläkkeiin suutrmmaööe ryhmälle jotka eivät ollee maksaneet korkeampaa vakuutusmaksua näin stödää pieneläkkeiden nrahat
- Anonyymi
Aika varma tieto, mikäli uutisiin on uskominen, ettei yritysverotusta nosteta, ja se on hyvä. Tosin kiskuriyritykset jotka käyttävät toisten hätää tai sairauksia häpäilemättömästi hyväkseen, ja rahastavat , keräten itselleen isoa tuloa. Se On suuri vääryys, johon voitaisiin puuttua valtion toimin, siten että jäädytettäisiin hintojen nousut ja voitaisiin antaa joitain sanktioita.
- Anonyymi
Mikähän mahstaa olla sellainen suomalainen alle 10 hengen yritys, joka edes teoriassa voisi pitää kiskurihintoja ja käyttää toisten hätää hyväkseen?
Ymmärrän stereotypian, mutta sillä on hyvin vähän tekemistä todellisen elämän kanssa. Kaikilla aloilla on kilpailua sen verran, että asiakas voi viedä rahansa muualle.
Mistä moinen katkeruus asiaa kohtaan, mitä et selvästikään tunne?
konkursseja lisää työttömyyttä oneks taitaa tulla taantuma.vasemmisto humppaa....mitens olis toi kokoomus joka vois auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820