En voi kiistää etteikö olisi ollut erityisen suuri ikävä sinua aamulla, sittemmin olen yrittänyt toipua. Tai toipua ja toipua, en kait halua toipuakaan.
Joka tapauksessa kipeä kaipaus sinuun on. Odotan sinulta jotain eritystä nyt, toivon, että toteutat. Etenemistä, sitä odotan. Sentti päivässä lähemmäksi olisi paljon, sylikkäin kaikkien toiveiden täyttymys.
Vaikea mennä kiistämään
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joku muu voi olla samankaltainen kuin mä eli sen vuoksi ap neuvon sua tässä. Mulle tulee hirmu paineet, jos multa odotetaan paljon eli jos tunnen, että joku odottaa minusta jotain ihmeempää niin mä juoksen mielummin karkuun. En halua olla pettymys, munbpitäis niinkuin täyttää ne odotukset. Vaikeeta varmaan tajuta näin sekavaa sepustusta.
- Anonyymi
Ne odotukset hänen suhteensa on sitä, että hän olisi hän itsenään, mutta minulle erityisellä tavalla.
- Anonyymi
Ei kannata jäädä odottelemaan toisen toteutuksia vaan toimia itse niin etenee varmemmin ja pääsette sylityksin nopeammin.
- Anonyymi
Sylikkäin tahtoisin sinun kanssasi olla jos hän olet.
- Anonyymi
Omalla kohdalla tämä vaatisi enemmän kohtaamisia. Etänä on vaikea tehdä mitään.
- Anonyymi
Onhan puhelin olemassa...ja sähköposti...ja Facebook...ja kortit...ja kirjeet...ja WhatsApp...ja aivot, joilla ajatella...ja jalat, joilla kävellä...ja suu, jolla puhua...tai laulaa...Hänelle, jota ilman elämä ei ole niin kaunista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan puhelin olemassa...ja sähköposti...ja Facebook...ja kortit...ja kirjeet...ja WhatsApp...ja aivot, joilla ajatella...ja jalat, joilla kävellä...ja suu, jolla puhua...tai laulaa...Hänelle, jota ilman elämä ei ole niin kaunista...
Ja sitten on yksi pikku ongelma, joka nyt vähän rajoittaa tässä. Luuletko, etten olis jo aikoja sitten tehny jotain, jos se noin vaan kävisi? Ei kaikki täällä ole niitä mitä lie ätmejä.
Mutta kyllä hän mun aikasemmista viesteistä yms voi jotain päätellä 🧐 - Anonyymi
Et ole lähettänyt mitään tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole lähettänyt mitään tollo.
En kai mä sulle varmasti olekkaan.
- Anonyymi
Huomenna mennään kulta kymmenen senttiä eteenpäin mut nyt mä meen pian nukkumaan!
- Anonyymi
Mä löysin pöydältä 20 centtiä. Sillä pääsee ostamaan ehkä tikkarinkin.
- Anonyymi
Mä herään joka aamu ja ajattelen erästä. Hänellä on liian suuri vaikutus muhun. Eteneminen on hidasta ja pysähtyykin välillä.
- Anonyymi
Mutta sekoitat mun pään kun näen sut. Miksi mä puhun anonyymille kuin hänelle? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sekoitat mun pään kun näen sut. Miksi mä puhun anonyymille kuin hänelle? 🤔
Sanoppa se. Sekaisin meni taas, vaikka vilaus vain illalla.
- Anonyymi
Näin tämän kirjoituksen jo aiemmin. Ihmettelin sitä vaan, kun en ymmärtänyt. Nyt vasta aukesi, niin pitkät piuhat. Todellakin, voisi olla sulta. Tän täytyy olla sulta....
- Anonyymi
Hanki joku enemmän itsesi kaltainen ihailun ja ikivänkäämisen kohteeksi ette sovellu yhtään yhteen jos täällä pitää ilmaa haikailla..!
- Anonyymi
Jos ei kaipaaja puhelimessa uskalla puhua tunteista, niin eitodella täällä :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770