Vaikea mennä kiistämään

Anonyymi

En voi kiistää etteikö olisi ollut erityisen suuri ikävä sinua aamulla, sittemmin olen yrittänyt toipua. Tai toipua ja toipua, en kait halua toipuakaan.

Joka tapauksessa kipeä kaipaus sinuun on. Odotan sinulta jotain eritystä nyt, toivon, että toteutat. Etenemistä, sitä odotan. Sentti päivässä lähemmäksi olisi paljon, sylikkäin kaikkien toiveiden täyttymys.

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku muu voi olla samankaltainen kuin mä eli sen vuoksi ap neuvon sua tässä. Mulle tulee hirmu paineet, jos multa odotetaan paljon eli jos tunnen, että joku odottaa minusta jotain ihmeempää niin mä juoksen mielummin karkuun. En halua olla pettymys, munbpitäis niinkuin täyttää ne odotukset. Vaikeeta varmaan tajuta näin sekavaa sepustusta.

• Anonyymi

Ne odotukset hänen suhteensa on sitä, että hän olisi hän itsenään, mutta minulle erityisellä tavalla.

• Anonyymi

Ei kannata jäädä odottelemaan toisen toteutuksia vaan toimia itse niin etenee varmemmin ja pääsette sylityksin nopeammin.

• Anonyymi

Sylikkäin tahtoisin sinun kanssasi olla jos hän olet.

• Anonyymi

Omalla kohdalla tämä vaatisi enemmän kohtaamisia. Etänä on vaikea tehdä mitään.

• Anonyymi

Onhan puhelin olemassa...ja sähköposti...ja Facebook...ja kortit...ja kirjeet...ja WhatsApp...ja aivot, joilla ajatella...ja jalat, joilla kävellä...ja suu, jolla puhua...tai laulaa...Hänelle, jota ilman elämä ei ole niin kaunista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan puhelin olemassa...ja sähköposti...ja Facebook...ja kortit...ja kirjeet...ja WhatsApp...ja aivot, joilla ajatella...ja jalat, joilla kävellä...ja suu, jolla puhua...tai laulaa...Hänelle, jota ilman elämä ei ole niin kaunista...

Ja sitten on yksi pikku ongelma, joka nyt vähän rajoittaa tässä. Luuletko, etten olis jo aikoja sitten tehny jotain, jos se noin vaan kävisi? Ei kaikki täällä ole niitä mitä lie ätmejä.
        Mutta kyllä hän mun aikasemmista viesteistä yms voi jotain päätellä 🧐

• Anonyymi

Et ole lähettänyt mitään tollo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole lähettänyt mitään tollo.

En kai mä sulle varmasti olekkaan.

• Anonyymi

Huomenna mennään kulta kymmenen senttiä eteenpäin mut nyt mä meen pian nukkumaan!

• Anonyymi

Mä löysin pöydältä 20 centtiä. Sillä pääsee ostamaan ehkä tikkarinkin.

• Anonyymi

Mä herään joka aamu ja ajattelen erästä. Hänellä on liian suuri vaikutus muhun. Eteneminen on hidasta ja pysähtyykin välillä.

• Anonyymi

Mutta sekoitat mun pään kun näen sut. Miksi mä puhun anonyymille kuin hänelle? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sekoitat mun pään kun näen sut. Miksi mä puhun anonyymille kuin hänelle? 🤔

Sanoppa se. Sekaisin meni taas, vaikka vilaus vain illalla.

• Anonyymi

Näin tämän kirjoituksen jo aiemmin. Ihmettelin sitä vaan, kun en ymmärtänyt. Nyt vasta aukesi, niin pitkät piuhat. Todellakin, voisi olla sulta. Tän täytyy olla sulta....

• Anonyymi

Hanki joku enemmän itsesi kaltainen ihailun ja ikivänkäämisen kohteeksi ette sovellu yhtään yhteen jos täällä pitää ilmaa haikailla..!

• Anonyymi

Jos ei kaipaaja puhelimessa uskalla puhua tunteista, niin eitodella täällä :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe