ja epäuskoinen. Ja epäluuloinenkin. Se sormus... mietityttää...
Voisitko se olla sinä/hän ja ketä sinä kaipaat todellisuudessa? Vai onko tämä jotain pirullista leikkiä. Tai ehkä sattumaa. Todennäköisesti sattumaa.
Näillä kilometreillä suvaitsen epäillä kaikkea.
Varovaisuus on viisautta. Enkä edes jaksa käydä täällä palstoilla läheskään joka päivä. Monta kirjoitusta voisi olla minun tai hänen mutta ei kuitenkaan ole.
Yhtä hassu olet kuin minä jos kirjoittelisit palstoilla. Näin tässä taannoin unta, että olin hukkumassa jäiseen avantoon. Sait kädestäni kiinni ja nostit minut pois avannosta. Pelastit henkeni. Siltä minusta tuntuu irl. Siis että pelastit minut. Kerron salaisuuden: minä pikkuisen kaipaan ja tarvitsen pelastavaa ritaria silloin tällöin vaikka pärjään yksinänikin.
Olen hieman hämmentynyt
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kyllä nähny sen sormuksen, mutta tuli vain tunne, että se on tehty vain hetken mielijohteesta ja luultavasti jo otettu pois. Tietty en tiedä tän palstan motiiveista. Piruiluahan täällä usein on.
- Anonyymi
Pärjäätpä tietenkin.
En epäile lainkaan. Etkö halua juttukaveriakaan?
Juttuseuraa Jiistä?- Anonyymi
Tarina on työpaikan juttu. Sormus on ollut naisen sormessa
Mies ei usko. Ei millään että sormus on varauksen merkki.
Mies odottaa selvitystä. On laittanut sähköpostia, facebook viestiä nyt odottaa,
Haluaa uskoa että sormus ei oo sormus vaan se on jokin muu.
Sellanen stoori sadusta ja känni petristä palstoilta luettu - Anonyymi
No sen huomaa, että vollotat koko ajan Sadun ja Petrin tarinaa. Iso ihminen, katso vaikka kauniita ja rohkeita välillä. Niissä ainakin saavat toisensa.
Ei sun tarvitse toisten tarinaa itkeä, sulla on varmasn omakin elämä?
Vai?
Onhan se koskettavaa, että joku tuntematon rakkaus riipaisee sinuakin noin kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen huomaa, että vollotat koko ajan Sadun ja Petrin tarinaa. Iso ihminen, katso vaikka kauniita ja rohkeita välillä. Niissä ainakin saavat toisensa.
Ei sun tarvitse toisten tarinaa itkeä, sulla on varmasn omakin elämä?
Vai?
Onhan se koskettavaa, että joku tuntematon rakkaus riipaisee sinuakin noin kovasti.Mikä rakkaus?
Kokaiini riippuvaisen mielikuvitusta kaikki on.
Ukon kaivattu on avioliitossa ja rakastaa toista. Ukko kokaiinin vaikutuksessa hallusinoi molemminpuolisuuden ja palstan - Anonyymi
Kerro lisää. Mitä se tekee kokaiinin vaikutuksen aalaisena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362