Selvennän tätä sulle

Anonyymi

Et tunnu ymmärtävän. Anna kun valotan asiaa. Ehkä luulet, että kiinnostukseni sinuun on ohimenevä ja pinnallinen ihastus, jos nyt ylipäätään olet edes tietoinen. Et voisi enempää väärässä olla. Jos annat kertoa, niin se menee näin oikeasti. Jos saisin sinut, olisi se kaikkien toiveitteni täyttymys, suurin asia mitä minulle on tapahtunut. Sinä merkitset minulle kaikkea, ts elämä ilman sinua on tyhjää.

Et lähtisi tätä kiistämään. Ja vielä enemmänkin olet, sitä en vain osaa enää selittää. Hullu ajatus, mutta minusta tuntuu, että sinun pitäisi olla minun, jotta voisit hyvin. Lue tämä kommentti hulluuteni piikkiin.

70

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaunis ajatus. Ja uskon sen. Todellisuudessa aiheutat kuitenkin lähinnä pettymyksiä ja tuskaa.

• Anonyymi

Sinä ja sinun pettymykset. Oletko miettinyt onko toinen osapuoli ollut pettynyt?

• Anonyymi

Vastapuoli siis on tietoinen kiinnostuksestasi, mutta ei tahdo sitä uskoa?

• Anonyymi

Tykkäsin tästä. Toivottavasti saat kerrottua nuo sanat myös hänelle.

• Anonyymi

Hulluutesi piikkiin?

• Anonyymi

"sinun pitäisi olla minun, jotta voisit hyvin."

No koskettavasti ajateltu.

• Anonyymi

Musta toi oli hyvä lause -sivusta-

• Anonyymi

Minusta taas melko suuret luulot itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta taas melko suuret luulot itsestään.

Ja mun mielestä (miehenä) kerrassaan osuva ajatus, kumpikinhan "voimaannuttaisi" toista, riippumatta alkutilanteesta.

• Anonyymi

Hassua kyllä, olen samaa mieltä. Minusta tuntuu voisin paremmin hänen kanssaan. Eikä tämä enää voi olla pinnallinen ihastus.

• Anonyymi

Ei häntä kiinnosta. Koko tutravuutemme ajan kyllä muut naiset ovat kiinnostaneet.

• Anonyymi

Teot puhuvat ja kun luottamuksen menettää sitä ei saa enää takaisin.

• Anonyymi

Eilenkin meni kassalla pasmat sekaisin yhden blondin kanssa unohtui koko ostotapahtuma molemmilta,)

• Anonyymi

Voi mies hyvä. Mitä tehdä? Hyvä kun selität kuitenkin. Ymmärrän sinua paremmin.
      En yritä kiistää tunteitasi mutta meidän on mietittävä tätä vielä. Mennään nukkumaan ja mi.etitään tätä huomenna. Väsyneenä asiat korostuvat. Hyvää yötä hyvä mies. Olet minulle läheinen.

• Anonyymi

Aito. Riitta ^^

• Anonyymi

Ihana kirjoitus mutta tiedän ettei ollut mulle kun eihän hän mua voisi rakastaa kun olen roska jonka voi huitaista sänkyn alle. :(

• Anonyymi

Hpöp höpö! Olet aivan yhtä ihana ja rakastettava kuin kuka tahansa muukin. Oikeesti. :)

• Anonyymi

Pyh.

• Anonyymi

Pidän lupaukseni enkä häiritse häntä enää koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän lupaukseni enkä häiritse häntä enää koskaan.

Saatat olla hän jota aloittaja tarkoittaa.

• Anonyymi

Niin rakastan sua en kestä. Olen onnellinen sanoistasi. Haluan olla osa hänen elämää.

• Anonyymi

Hän on minun toiveideni täyttymys. Hänen läheisyytensä kosketuksensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on minun toiveideni täyttymys. Hänen läheisyytensä kosketuksensa.

Hyvää yötä, ihana ❤️

• Anonyymi

Hyvää yötä kulta rakas❤️

• Anonyymi

Aurinkoista päivää hänelle ketjuun.

• Anonyymi

Elämä muualla kuin ketjussa niin hänellä kuin minulla. Sinä aloittaja olet ritarini. ☺️ Jos olet juuri hän joka sydämmessäni on.
        Minun ei tarvitse kuin pihalle katsoa niin sinä mies tulet mieleeni. Kumpa käteni joskus saisivat hivellä kasvojasi.

• Anonyymi

Oletko aloittaja unohtanut minut? Minulla olisi sellainen toive jos se vaan on mahdollista että näkisimme enemmän tällä väl7llä minulla on ollut sinua todella paljon ikävä. ❤️

• Anonyymi

Etpäs taida tietääkkään mutta minulla on harrastus kai sitä siksi voi sanoa. Jos et pahastu käteesi voisin sujauttaa.

• Anonyymi

On todellakin niin aloittaja etten ymmärrä sua yhtään enkä myöskään tunteitasi.

• Anonyymi

En vaan voi uskoa että aloitus olisi minulle joten unohdan.

• Anonyymi

Maailma tarvitsee tälle palstalle esikuvia.

• Anonyymi

Omin tämän! 🙋

Pistä se mun hulluuden piikkiin.

• Anonyymi

Tuntuu tosiaan siltä että voin paremmin kun en ole hänen. Jo pelkkä se pelko että menetän hänet jollekin toiselle vaikken edes ollut hänen oli erittäin masentavaa ja raastavaa. Niinpä kartoin häntä kaikin mahdollisin keinoin. Ja vielä loppuun asti hän yhä palasi kummittelemaan. Yritän viimeisestä kohtaamisesta vieläkin toipua.

• Anonyymi

Kenelle selvennät?
      Etukirjain J?

Sukukirjain V?

JV?

Jaanus Vantus

• Anonyymi

En ymmärrä täysin. Joskus tunnun merkitsevän sulle jotain, olet suloinen. Ja sitten.. unohdatko olemassaoloni toisinaan?

• Anonyymi

En tosiaan unohda, en aina vaan uskalla päästää tunteitani valloilleen, koska tuntuu että ehkä pitäisi vaan jotenkin osata luovuttaa jos olen yksin tunteideni kanssa.. :/ (mut en oo ap)

• Anonyymi

Minä ajattelen juuri noin yhdestä miehestä että hänen pitäisi olla minun. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tosiaan unohda, en aina vaan uskalla päästää tunteitani valloilleen, koska tuntuu että ehkä pitäisi vaan jotenkin osata luovuttaa jos olen yksin tunteideni kanssa.. :/ (mut en oo ap)

En mäkään unohda. Pitäisi näyttää tunteet, kummankin.

• Anonyymi

Niin mitäpä tuohon ajatukseen olisi lisättävää!
      Koska on todella, hullua arvuutella ihmisiä tällä näkemyksellä palstalla.
      Meitä "naisia" kun on niin tajuton määrä tässä Suomen maassa, jotka eivät voi hyvin, ole onnellisia ja joilta on lähes ihmisarvo viety kiusaamalla julkisuudessa ja piilossa kasvottomana. Kiusaamisesta kun on tullut, kuin pakkomielle osalle ihmisistä. Puhut itsestäsi siitä kuinka sinä olisit, saanut jopa lottovoittoa suuremman palkinnon jos saisit jonkun ihmisen itsellesi elämääsi!
      Lisäksi sinusta tuntuu että, olet ainoa mies täällä Suomessa joka kykenisi takaamaan, melkoisella varmuudella täysin sinulle vieraan naisen onnen!
      Taidat olla tässä tapauksessa melkoinen mies itsevarma, älykäs, rikas ja oletan että, olet vielä aivan huippu ulkoiselta olemukselta.
      Kuten olet myös sivistynyt ja sydämesi on lämmin, vastaanottavainen, avoin ja rehti. Mutta tiedätkö että, unohdit jotain hyvin tärkeää:
      Täällä palstalla et edisty tuumaakaan tässä asiassa, vaikka kirjoittaisit miljoona kirjettä tänne, niin sillä ei ole merkitystä oikeastaan. Sillä jos rakastat ja uskot olevasi oikea, ainutkertainen ja ainut mies juuri tälle naiselle.
      Niin tässä tapauksessa ota silloin yhteyttä tähän naiseen ja tavoittele häntä rehdisti, avoimesti. Koska näin toimitaan oikeassa elämässä.
      Mutta pelkäänpä että olen oikeassa siinä että, sinä olet mies joka ei toimi näin!
      Lisäksi olet kokonaan unohtanut että, rakkaus, jonkun ihmisen rakastaminen vaatii konkreettisia toimenpiteitä, aikaa, vaivaa ja halua tutustua tuohon toiseen ihmiseen. Ja koska mitään edistystä ei tapahdu eikä mikään ole muuttunut parempaan suuntaan. Jää hyvin vahva epäillys että, tässä on kysymys täysin yksipuolisesta tunteesta. Ehkä nainen ei edes tiedä mitään sinun oletetuista tunteista. Joten luulen että, turhaa rasitat itseäsi tällä mielikuvalla.
      Jos jotain haluan pyörtää ulkopuolisena ihmisenä niin en usko että, maasta ei löydy häntä miestä, joka pystyisi enempäänkin halutessaan.
      En usko että olet ainut ja sopivin mahdollinen hänelle josta kirjoitit.

• Anonyymi

Voisitko jotenkin kertoa sen nyt heti en jaksaisi odottaa siihen kun näen sinut seuraavan kerran kun en tiedä milloin sinut edes näen.

• Anonyymi

Oletko nainen ja mistä päin?

Osaatko sanoa?

• Anonyymi

En tiedä kuka on kirjoittaja ja kenelle tarkoitettu, mutta en pysty samaistumaan tähän kirjoitukseen.

• Anonyymi

Aloittajan kirjoitus oli vähän liian hyvä ollakseen totta, minulle. Silti tunnustan ajattelevani aika lailla samoin. Kokemus hänestä on tuonut tiedon siitä, että elämästäni puuttuu se olennaisin asia. Hänessä löysin ihmisen, joka toi mielenrauhan ja iloa elämääni.

Olen lohduttautunut sillä, että hän on kärsivällinen ja harkitseva ihminen. Hän kyllä ymmärtää saman, jos minäkin sen ymmärrän. Siis sen, että vain yhdessä voimme saavuttaa tasapainon. Enkä vain lohdukseni niin ajattele, vaan koen että minulla on hänelle annettavaa ja myös päin vastoin. Eikä se ole vain järjen tasolla ymmärrettävissä, vaan se on se kokemus mitä meillä jo hiukan toisistamme on, mikä tuo tämän varmuuden tunteen.

Hänessä olen nähnyt kaksi hyvin erilaista persoonaa, mutta olen myös tiedostanut, mitä tuon ristiriitaisuuden taustalta löytyy. Hän on nähnyt minut hermoheikkona, joka puolustaa automaattisesti oikeuttaan suojata sisintään satuttamiselta.

Epävarmuus ja huonot kokemukset elämässä ovat olleet suurena esteenä sille, että jotain hyvää olisi voinut syntyä. Sekä se tosiasia, että suuret tunteet pelottavat, niitä ei voi hallita ja ne voivat hetkessä syöstä tuhon tielle.

Hänellä on valtaa omiin tuntemuksiini, siksikin tämä on ollut niin vaikeaa. Pienen pieniäkin negaatioita imemällä, olen ollut hermoromahduksen partaalla. Etäisyyden ottaminen on kuitenkin antanut itselleni mahdollisuuden ajatella asioita, sekä tuonut minulle vahvistuksen siitä, että tämä ei ole ohimenevää.

Minulla on ollut aikaa ajatella ja tutkiskella itseäni, mikä on osaltaan tuonut varmuuden tunteistani ja siitä, mitä oikeasti elämältäni haluan.

Nyt kun "sain itseltäni luvan" kirjoittaa näin, voisitkohan alkuperäinen ystävällisesti kertoa, milloin viimeksi olet ollut tuon mielitiettysi kanssa tekemisissä? Noin suunnilleen.

• Anonyymi

Kirjoitat kuin hän, voisit jopa olla hän. Kerrohan oletko mies vai nainen? Ja ketä kaipaat? Annatko tunnisteen hänestä?

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaa tilanteenne. Ovatko ainoat esteenne lähentymiselle epävarmuus ja huonot kokemukset?

• Anonyymi

Jos etäisyyden ottamisen jälkeen huomaa että niitä tunteita itsellä vieläkin on, niin silloin on turha epäillä enää omia tunteitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos etäisyyden ottamisen jälkeen huomaa että niitä tunteita itsellä vieläkin on, niin silloin on turha epäillä enää omia tunteitaan.

Mielenkiintoista. Mihin tuo väittämäsi asia perustuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista. Mihin tuo väittämäsi asia perustuu?

Onhan tuo anonyymin väittämä aivan selvä! 😆

• Anonyymi

Minäkin selvennän kun sitä ei tunnuta ymmärtävän ollenkaan. En etsi ketään elämääni, en missään muodossa. Ainoa mitä olen kaivannut monta vuotta on vakituinen työ tuttujen ihmisten kanssa. Menetän lisää elämänhalustani jos niin ei tapahdu. Monen vuoden "huonovointisuus" ei anna minkäänlaista mahdollisuutta ruveta tutustumaan keneenkään. En tiedä onko se mahdollista enää koskaan.

• Anonyymi

Oletteko te ihmiset hulluja, sinäkin oikein s e l v e n n ä t asiaa hänelle tässä, nimettömänä yleisellä nettipalstalla eikä kukaan meistä tiedä edes sitä kumpaa sukupuolta olet. Kyllä onkin selventävää.

• Anonyymi

Sinua lainaten. Olet varmaan usein täällä palstalla ihmettelemässä ja huomauttamassa tästä, tällätavalla-
        "Oletteko te ihmiset hulluja, sinäkin oikein s e l v e n n ä t asiaa hänelle tässä, nimettömänä yleisellä nettipalstalla eikä kukaan meistä tiedä edes sitä kumpaa sukupuolta olet. Kyllä onkin selventävää. "

Hullujen jutuilta saattaakin näyttää. Mutta, tiedätkö...
        On niin paljon sellaisia ihmisiä, joilla niin suuria kuohuvia tunteita,
        että tulee pakottava tarve purkaa johohonkin ja tälläiselle palstalle ne moni sitten purkaa.
        Koska on sellaisiakin suhteita, ettei ole mitään yhteystietoja vaihdettu.
        Tai muista syistä, on vaikea kertoa asiaansa kohteelle suoraan.
        Joitakin tunteiden kertominen suoraan pelottaa ja ujostuttaa.

On myös ihastumisia, joissa se ihastuksen kohde, ei edes tiedä, että häneen on ihastuttu. Vaikka tietäisikin, ei tunteet silti olisi ehkä molemminpuolisia.
        On siis tapauksia, että ihastuksen kohde viisveisaa ihastuneiden tunteista. Vaikka ihastuneet täällä palstalla itsekseen haaveilevat ja uneksivat ja toivovat, sitkeästi saavansa olla tälläisen ihastuksensa kanssa edes hetken.

On niin surullista luettavaa joskus, tälläiset, ihastuneiden avautumiset ja paatokselliset tunteidenpurkaukset. Jotka eivät koskaan saa vastakaikua tunteilleen. Joissakin viesteissä kyllä saattaa olla tunnistettava vihje, mutta niin piilossa, ettei muut sitä huomaa. Mutta se, jolle se on tarkoitettu tunnistaa kyllä viestin koskevan häntä.

• Anonyymi

Jos se voisi olla totta. . .

• Anonyymi

Eiköhän se kuitenkin ole niin että jokainen kyllä itse tietää missä ja kenen kanssa on hyvä olla, ei sitä voi toinen toiselle kertoa. Se on jokaisen oma päätös ja oma tunne.

• Anonyymi

Kannattaa luottaa omiin fiiliksiin enemmän kuin tuttavuuden sanoihin, ellet ole jo nähnyt että hän todella tarkoittaa mitä sanoo. Ts. Puheet vastaavat tekoja. On olemassa paljon erilaisia ihmisiä ja osa heistä ei edes tunnista omaa toimintaansa ja näe sitä miten toimivat ristiriidassa puheidensa kanssa. Jos tällaisella tyypillä on mahdollisuus puhua sinut ympäri, hän tulee tekemään sen vastakin ja kieltämään ilmiselvät asiat jotka olet havainnut. Luota itseesi!

• Anonyymi

Näin juuri on asian oikea totuus. Elämässä jonkun ihmisen rakastamisessa on kysymys isosta asiasta / kokonaisuudesta!
        Rikkauksilla on sinänsä hyvin vähän merkitystä, tajuton määrä rahaa ei tee onnelliseksi ihmistä, jos rinnalla kulkisi ihan outo mies. Mies johon nainen ei ole tutustunut normaalilla tavalla, mies johon ei ole ystävyyttä.
        Joten tässä suhteessa ei olisi rakkauttakaan, vaan olen täysin varma että, tässä on kysymys hyväksikäytön yrityksestä.
        Menneitä muistellen: Itselleni kävi tapaus jossa jouduin varsin outoon tilanteeseen. Mies sanoi minulle näin. Ota minut ja muuta kanssani talooni asumaan ja elämään. Rakastan sinua ja tulet saamaan aivan kaiken mitä ikinä haluat elämässä. Takaan että, minulla on rahaa!
        Esimerkillä tarkoitan: Ketään ei osteta rahalla rakastamaan vierasta ihmistä!

• Anonyymi

Mä en oikein ymmärrä näitä kahta ylempää kommenttia alotukseen liitettäväksi. Ehkä vaan peilaatte omia kokemuksianne, toitotatte ne hienosti tänne, mutta ette lukeneet alotusta. Tyypillistä täällä kuin ihan irl-elämässäkin. Joku kertoo jotain ja monikaanbei osaa kuunnella vaan toitottaa oman juttunsa. En halua vähätellä, että omat juttunne ei oo tärkeitä, tottakai, mutta jos tarkotus on keskustella jostain asiasta niinkuin keskustelupalstalla on.
        Alotuksesta sai käsityksen, että alotrajan kohde ei edes tiedä mitä alottaja tuntee ja ajattelee. Alottaja myöskin luulee tietävänsä mitä toinen ajattelee eli että toinen pitäisi toisen tunteita keksittynä. Eli lyhyesti sanottuna luulo ei ole sama kuin tieto, josta pääteltynä alotus on trolli ja on normaalua, että on niin paljon luuloja kuin on ihmisiä. Adios, kiire päivä.

• Anonyymi

Hyviä ajatuksia/ kirjoituksia tässä ketjussa. Näinhän se on.

• Anonyymi

Mistäpä sitä tietäisi asioista, joita ei kerrota.

Olisiko sitten sinun aika muuttaa elämääsi, eikä enää jatkaa entisessä, jos asiat on noin?

• Anonyymi

Ymmärrän sua ja olen sun oma.

• Anonyymi

Heh mitä Paskaa! Älä Viitti! Unohda ja kuole!

• Anonyymi

mitäs vatipää trollollooool akkelille tähä päivään kuuluu muuta kun "unohda" kehoituksiii? 🖕😂😂😂🖕

• Anonyymi

vedä sää trollooollol vatipää akkeli se tautinen visvavit'us päähäs ja pakene Himalajalle ja jäädy sinne.

• Tämä. Jos joskus rakkauteni kohde kirjoittaisi samantyylisin sanoin minulle. Sitä odottaessa.

• Anonyymi

Onkohan hän todellisuutta oikeassa elämässä vai ainoastaan netissä?

• Anonyymi kirjoitti:

Onkohan hän todellisuutta oikeassa elämässä vai ainoastaan netissä?

Todellisuutta. Varattu ystävä, johon rakastuin, mutta en tarkoita odottavani vain hänen sanojaan. Odotan ja toivon löytäväni joskus rakkauden - kuka sitten onkaan hän, jota rakastaisin ja joka vastaisi tunteisiini.

• Anonyymi

Samaahan sinä vannoit ensimmäisellesikin.
      Sitten tuli omaisuuden jako.
      Kaltaisiisi en koske, uskoni estää.

Ei sua kiinnosta muu kuin tilini saldo.

- Cruel realist

• Anonyymi

Valokatksinta on yleensä helppoa valottaa asioita enemmältikin, kun ei sentään tee jo esiintymistä kuin "hit the lights", tai "light the fuses".

... olisikohan kuitenkin viisainta käyttää aivan taskulamppua varsinkin jos yrität valaista sulakkeita "light the fuses" = "sytytä sytytyslangat".... jotta et räjäytä itseäsi vahingossakaan valaistessasi asioita.

• Anonyymi

Oli tämä sanonta tässä laulussa "valaise sulakkeita" ... "light the fuses".... Twisted Sister - I'll take you alive.... mulla on tuokin levy ostettuna jenkkiversiona :D

• Anonyymi

Köftekös se siinä? Korkki auki musikkiketju turpoon.

• Anonyymi

Kertoisipa joku minullekin nuo aloittajan sanat. Sitä odotellessa... Hienoja ajatuksia mutta toteutus toinen juttu...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe