Kala naisen epätoivo rakkaudessa

Anonyymi

Eli olen itse kala nainen 23v. Luonteeltani hyvin ääripää kalat; harrastuksiin kuuluu sekä musiikki että taide, kirjoittaminen, psykologia, sekä tanssi. Luonteeltani olen hyvin erityisherkkä, en kestä kovia ääniä, imen itseeni kaikkien muiden tunnetilat, ihmettelen maailmaa kuin pieni lapsi, analysoin ihmisiä ja itseäni, empaattinen ja käytännössä kaikki mitä kaloille kuuluu täsmää minuun niin hyvässä kuin pahassakin. Annan kaikkeni suhteissa ja olen hyvin romanttinen, teen yllätyksiä jne.

Toivottavasti tuo nyt antaa osviittaa siitä, kuinka problemaattinen tilanteeni on. Olen deittaillut, paljon, valehtelematta ja liioittelematta en usko että kovin moni käynyt näin monia suhteita läpi (sori äiti). Aina ongelmani on siinä, etten tapaa ihmistä joka pystyisi keskustelemaan mistään asioista syvällisemmin; itse haluan perehtyä ihmiseen, imeä hänestä kaiken tiedon, tietää miten he ajattelevat jne. Ja tuntuu että tällaista mahdoton löytää. Tuntuu että olen aivan liian kalat löytämään ketään, jonka kanssa matchaisi. On niin montaa eri sorttia ja ikää tullut kokeiltua ihan jo testimielessäkin ja näen monesti että ongelma yksi keltaisesti siinä, ettei luonteet matchaa. Olen vasta hiljattain tutustunut enemmän horoskooppimerkkeihin kun jatkuvasti sain kuulla olevani extreme kalat ja nyt kun tästä lukenut enempi niin ei kyllä tunnu lupaavalta tämä tulevakaan rakkauselämä jos rehellisiä ollaan. Onko tässä edes mahdollista löytää ketään joka on samalla aaltopituudella? Joku jonka kanssa aidosti voi olla oma itsensä eikä tehdä loputtomia määriä kompromisseja? Olen about kaikki suhteeni lopettanut juurikin tuon kommunikaation puutteen vuoksi, ja nyt tuntuu siltä ettei mikään merkki tule koskaan aidosti arvostamaan tätä panostusta minkä suhteelle annan, kykenemään keskustelemaan asioista samalla syvyydellä, ja samanaikaisesti handlaamaan minun epävarmuutta itsestäni. Kaipaan suojelua, romantiikkaa, filosofisia keskusteluja, kiltteyttä ja ymmärrystä.

Kalat, kiltit, jos täällä on joku yhtä ääripää fisu ja olette löytäneet kumppanin jonka kanssa olette oikeasti onnellinen, kertokaa mikä tuo mystinen merkki on ja onko tullut tehtyä paljon kompromisseja? Pitääkö minun vain luopua epärealistisista unelmistani, tai käydä terapiassa muuttaakseni luonnettani?

0

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
        Maailman menoa
        278
        8298
      2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
        Maailman menoa
        66
        4972
      3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
        Maailman menoa
        280
        4320
      4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
        Maailman menoa
        54
        2957
      5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
        Suomalaiset julkkikset
        1
        2426
      6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
        Elokuva
        3
        1810
      7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
        Maailman menoa
        5
        1677
      8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
        Ikävä
        109
        1669
      9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
        Haapavesi
        40
        1573
      10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
        Tv-sarjat
        0
        1550
      Aihe