Kala naisen epätoivo rakkaudessa

Anonyymi

Eli olen itse kala nainen 23v. Luonteeltani hyvin ääripää kalat; harrastuksiin kuuluu sekä musiikki että taide, kirjoittaminen, psykologia, sekä tanssi. Luonteeltani olen hyvin erityisherkkä, en kestä kovia ääniä, imen itseeni kaikkien muiden tunnetilat, ihmettelen maailmaa kuin pieni lapsi, analysoin ihmisiä ja itseäni, empaattinen ja käytännössä kaikki mitä kaloille kuuluu täsmää minuun niin hyvässä kuin pahassakin. Annan kaikkeni suhteissa ja olen hyvin romanttinen, teen yllätyksiä jne.

Toivottavasti tuo nyt antaa osviittaa siitä, kuinka problemaattinen tilanteeni on. Olen deittaillut, paljon, valehtelematta ja liioittelematta en usko että kovin moni käynyt näin monia suhteita läpi (sori äiti). Aina ongelmani on siinä, etten tapaa ihmistä joka pystyisi keskustelemaan mistään asioista syvällisemmin; itse haluan perehtyä ihmiseen, imeä hänestä kaiken tiedon, tietää miten he ajattelevat jne. Ja tuntuu että tällaista mahdoton löytää. Tuntuu että olen aivan liian kalat löytämään ketään, jonka kanssa matchaisi. On niin montaa eri sorttia ja ikää tullut kokeiltua ihan jo testimielessäkin ja näen monesti että ongelma yksi keltaisesti siinä, ettei luonteet matchaa. Olen vasta hiljattain tutustunut enemmän horoskooppimerkkeihin kun jatkuvasti sain kuulla olevani extreme kalat ja nyt kun tästä lukenut enempi niin ei kyllä tunnu lupaavalta tämä tulevakaan rakkauselämä jos rehellisiä ollaan. Onko tässä edes mahdollista löytää ketään joka on samalla aaltopituudella? Joku jonka kanssa aidosti voi olla oma itsensä eikä tehdä loputtomia määriä kompromisseja? Olen about kaikki suhteeni lopettanut juurikin tuon kommunikaation puutteen vuoksi, ja nyt tuntuu siltä ettei mikään merkki tule koskaan aidosti arvostamaan tätä panostusta minkä suhteelle annan, kykenemään keskustelemaan asioista samalla syvyydellä, ja samanaikaisesti handlaamaan minun epävarmuutta itsestäni. Kaipaan suojelua, romantiikkaa, filosofisia keskusteluja, kiltteyttä ja ymmärrystä.

Kalat, kiltit, jos täällä on joku yhtä ääripää fisu ja olette löytäneet kumppanin jonka kanssa olette oikeasti onnellinen, kertokaa mikä tuo mystinen merkki on ja onko tullut tehtyä paljon kompromisseja? Pitääkö minun vain luopua epärealistisista unelmistani, tai käydä terapiassa muuttaakseni luonnettani?

0

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
        Maailman menoa
        86
        6023
      2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
        Maailman menoa
        325
        5201
      3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
        Ikävä
        20
        2658
      4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
        Maailman menoa
        51
        2605
      5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
        Maailman menoa
        83
        1842
      6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
        Maailman menoa
        103
        1669
      7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
        Ikävä
        111
        1531
      8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
        Ikävä
        17
        1521
      9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
        Kemijärvi
        120
        1420
      10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
        Ikävä
        133
        1393
      Aihe