Annan sut pois

Anonyymi

vaikka sattuu. Emme näe kesällä, emmekä näe syksyllä. En tule minnekään varta vasten sinun vuoksesi enää. En myöskään jaksa lukea näitä kirjoituksia enää, pelkkää sanahelinää. En syytä kumpaakaan, vaikka mieli tekisi. Ei se mitään auta, eikä muuta. Ei ole mitään kultaista keskitietä, on vain toinen ääri. Ja kuljen siellä ilman sinua.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmasti hänkin antaa, aina on. 4 kesää jo vähintäänkin piloilla. Se on aika helvetin paljon ihmisen elämästä kun jatkuvasti kesätkin yhtä kyttäämistä! Mutta kun on niin paska ihminen jonka elämää pitää vain pilata hinnalla millä hyvänsä niin se sitten siinä.

• Anonyymi

Älä anna mua pois, ei mua kukaan muukaan huoli, kun oon tällänen. Pelkään menettää, siksi pelkään myös toimia. Tarvitsisin rohkaisua puoleltasi.

• Anonyymi

Olen antanut ihan tarpeeksi. Jos tämä on näin hankalaa ei ole mitää tulevaisuutta. En halua yrittää enempää kun olen jo kaikkeni tehnyt. Ja huolijoita sinulla kyllä riittää, älä naurata. Otat vaan siitä seuraavan jonosta.

• Anonyymi

Jonosta seuraava vaan. Olen antanut kaikkeni.

• Anonyymi

Kaunis kesä ilman sinua.

• Anonyymi

Huomenta. Nukuin huonosti kun mietin tätä juttua.
      Ymmärrän nyt sua paremmin. Et välttämättä halua mitään suhdetta mutta olisit onnellisempi jos saisit työpaikan. Voit huonosti edellisistä suhteista edelleen.
      Se on ihan ok. Minä aion pysyä omassa elämässäni, joten en vaadi sinulta mitään. Taidat luulla, että olen eron partaalla mutta oikeasti en ole. Olen tyytyväinen mieheni ja perheeni kanssa.
      Mieheni myös auttaa minua, joten sinun ei tarvitse sitä tehdä. Pärjään, älä huolehdi. Olen aikuinen nainen.
      Keskity sinä omaan elämääsi. Siinäkin riittää tekemistä. Sinulla on keskeneräisiä asioita. Laita oma elämääsi kuntoon.
      Asiat ovat meillä molemmilla hyvin. Olemme terveitä, sosiaalisia suhteita on, on taloudellista turvaa ja katto pään päällä. Keskitytään hyvään. Mukavaa päivää sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe