Ilmat lämpenee ja luonnossa ulkona on mukava olla.joskus jopa sitä innostuu keskellä metsää laskemaan housunsa alas ja aloittaa kalun hyväilyn ja antaa lopuksi vaan paineiden purkautua luontoon.hieman jännittää jos joku näkee mutta se lisää vaan kiihoittumista.löytyykö naisia jotka joskus innostuvat luonnossa?katsele tai kosketa
Vastaukset 11
- Anonyymi
Eilen viimeksi ulkoilutin koiraa metsässä jossa polut kulkee ristiin rastiin. Päälläni oli lyhyt farkku hame ja istuin mättäällä ja tyydytin itseäni.
Kerro hieman susta lisää...onks sul kik?miten saan suhun yhteyden niin mennään lenkille yhdessä
Lisää luonnon ystäviä kaivataan
- Anonyymi
Tääl ois toine
Lisää luonnonystäviä ja olisko tästä läheltä ketään
Eikö muita ole luonnosta tykkääviä..naisia..pareja..huhuu
Huhuu
Nut neitoset. Vapaat/varatut ylös ulos ja lenkille
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493