☺👓👜ja lihakset, joiden olemassaolosta en tiennytkään ovat kipeänä. Täällä saa luontoon kosketuksen, josta kaupungissa ei ole tietoakaan. Esim. peurojen olemassaolon huomaa jos ei muusta niin siitä että pihakuusen taimi ja alppiruusukin on syöty vähäisempien pensaiden lisäksi. Illalla on kotoisaa nukahtaa voimakkaan tuulen rämistellessä nurkissa ☺
Täällä ikävä saa oikeat mittasuhteet vaikka se onkin päivissä mukana tunteena, että jotakin puuttuu. Joku mikä kehäkolmen sisäpuolella on lähempänä. Palstallaolon vähentyminen vaikuttaa myös positiivisesti mielialaan. Mikäänhän ei muutu ruudun tälläpuolella vaikka palsta onkin kiinni.
Viikko maalaiselämää
2
95
Vastaukset
P.S. Unohdin mainita, että jatkuu ensi perjantaina.
P.P.S. Vielä seuraa terveystiedote, ettei minua sekoiteta muihin terveydestään kertoviin. Diabeteslääkärin vuosikontrollissa käydessä kaikki ok. Kaihin leikkaus ja sydänkontrolli on syksyllä. Ihana maalaiskampaaja vihdoin leikkaa hiukset 5.6 helpoksi kesäkkesäkampaukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574