Missä mikkelissä käy muut nudistit?
Itse käynyt iltaisin uimarannoilla, olisi kiva tavata samanhenkistä porukkaa.
Mikkelissä nakuilijoita
15
664
Vastaukset
- Anonyymi
SAMOIN KU TIETÄS PAIKAN,,ni vois tulla iltasi naku uinnille
- Anonyymi
Tuu tänne. Meitä on jo kymmenkunta päivää paistattelemassa
- Anonyymi
Mistä teidät löytää?
- Anonyymi
Mielikuvituksesta.
- Anonyymi
Minä käyn kivalla kalliorannalla, vaatteet pois ja uimaan. Mukava kuivatella alasti. Kyllä siinä voisi muutakin touhuta samalla
- Anonyymi
Olen rannalla erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa...
- Anonyymi
Aurinko paistaa ja olisi mukava nauttia auringosta ilman rihman kiertämää. Olisiko teillä ideoita missä tavataan?
- Anonyymi
varsavuoren vieres kallioilla tullu arskaa otettua,mut uimaa huonomennä,,
Tänään ollaan emännän kanssa Mikkeliin lomalle tulossa. Vois sitä vaikka nakuna uimaankin pulahtaa ja auringosta nauttia, kun vaan sopivan paikan tietäis.
- Anonyymi
kiva ois kesäl 2021 munasillaa uida ja aurinkooki,,mut missä ois paikka
- FantasyOfA11ium
Voit tulla nauttimaan auringosta meille Sipulipeltoon! Pääsylippu: 8e/tunti, 4-hengen ryhmäalennus -33% norm. hinnasta.
Tervetuloa!
- FantasyOfA11ium
Tervetuloa nakuilemaan Sipulipeltoon kesällä 2021!
8e/tunti, 4- hengen ryhmäalennus -25% norm. hinnasta, purjotus Jaanalta tai Simolta 20e/10min. Kysy lisää erikoisuuksista suoraan palveluntarjoajalta!- Anonyymi
Onko Sipulipelto vanhojen savottamiesten suosiossa? Voisi tulla paistattelemaan pallejaan.
- Anonyymi
no missäs pojat munasillaa polskii
- Anonyymi
Varsavuoren kallioilla vielä 80-luvulla saattoi nähdä vanhoja savottamiehiä kesäiseen aikaan paistattelemassa pallejaan auringossa. Oli siinä pienellä pojalla ihmettelemistä!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807