Missä mikkelissä käy muut nudistit?
Itse käynyt iltaisin uimarannoilla, olisi kiva tavata samanhenkistä porukkaa.
Mikkelissä nakuilijoita
15
738
Vastaukset
- Anonyymi
SAMOIN KU TIETÄS PAIKAN,,ni vois tulla iltasi naku uinnille
- Anonyymi
Tuu tänne. Meitä on jo kymmenkunta päivää paistattelemassa
- Anonyymi
Mistä teidät löytää?
- Anonyymi
Mielikuvituksesta.
- Anonyymi
Minä käyn kivalla kalliorannalla, vaatteet pois ja uimaan. Mukava kuivatella alasti. Kyllä siinä voisi muutakin touhuta samalla
- Anonyymi
Olen rannalla erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa...
- Anonyymi
Aurinko paistaa ja olisi mukava nauttia auringosta ilman rihman kiertämää. Olisiko teillä ideoita missä tavataan?
- Anonyymi
varsavuoren vieres kallioilla tullu arskaa otettua,mut uimaa huonomennä,,
Tänään ollaan emännän kanssa Mikkeliin lomalle tulossa. Vois sitä vaikka nakuna uimaankin pulahtaa ja auringosta nauttia, kun vaan sopivan paikan tietäis.
- Anonyymi
kiva ois kesäl 2021 munasillaa uida ja aurinkooki,,mut missä ois paikka
- FantasyOfA11ium
Voit tulla nauttimaan auringosta meille Sipulipeltoon! Pääsylippu: 8e/tunti, 4-hengen ryhmäalennus -33% norm. hinnasta.
Tervetuloa!
- FantasyOfA11ium
Tervetuloa nakuilemaan Sipulipeltoon kesällä 2021!
8e/tunti, 4- hengen ryhmäalennus -25% norm. hinnasta, purjotus Jaanalta tai Simolta 20e/10min. Kysy lisää erikoisuuksista suoraan palveluntarjoajalta!- Anonyymi
Onko Sipulipelto vanhojen savottamiesten suosiossa? Voisi tulla paistattelemaan pallejaan.
- Anonyymi
no missäs pojat munasillaa polskii
- Anonyymi
Varsavuoren kallioilla vielä 80-luvulla saattoi nähdä vanhoja savottamiehiä kesäiseen aikaan paistattelemassa pallejaan auringossa. Oli siinä pienellä pojalla ihmettelemistä!
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725