Palaan entiseen elämääni. Sinun loputon onneton tie loppuu. Sanoin tämän jo aikaisemmin. Kaikki loppuu tänään kuitenkin. Sinä et sitä tehnyt niin minä teen sen!
Nyt riitti!
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Liittyykö tää jotenkin Inkarnaatioon?
- Anonyymi
Liittyy s-akan koulun päättymiseen tänään. eukko vollottanut päätösjuhlia ja että et kai löydä jota kuta toista kesän aikana. pikkukakara siellä on. olisko 23 vuotias pikkukakru. neitsyt eukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy s-akan koulun päättymiseen tänään. eukko vollottanut päätösjuhlia ja että et kai löydä jota kuta toista kesän aikana. pikkukakara siellä on. olisko 23 vuotias pikkukakru. neitsyt eukko
Joo,,kuulostaa hyvältä ajatukselta palata entiseen elämään, jos tää nykyinen saa sut voimaan noin pahoin.
- Anonyymi
Tämä liittyy siihen ettei tästä polusta löydy tulevaisuutta. 14 vuotta vanha yrtti on tie onneen!
- Anonyymi
Miljoonaa vuotta vanha.
- Anonyymi
Sitähän se on jo muutenkin ilman mitään positiivistä. Vain paskemmilla maisteilla ololla. Ihminen hakee hyvää ei huonoa. Vuosi pelkkää huonoa riittää. Kiitos näkemiin!
- Anonyymi
Ouk, tämä selvä, toukokuun viimeisenä se on parasta kaikille meille, eiks jeh. Kaunista kesäkuuta.
- Anonyymi
En enää kuuntele muita. Palkintoa ei ole koskaan ollut. Tämä on palkintoni ja avain oikeaan elämään eikä mihinkään sairaan ihmisen lobofantasioihin. Onneksi nykypäivänä on railway joka palauttaa :)
- Anonyymi
Kumpi persoona lähtee? Ja arkussako?
- Anonyymi
Valheiden persoona lähtee. Se olenko arkussa itse ei kiinnosta. Sielläkin on paremmat oltavat.
- Anonyymi
Hyvää yötä ja aurinkoista tulevaa aamua🌞
- Anonyymi
Niin ethän sinä luuska tiedä mitä teet toisille. Teet vaan vailla empatiaa. Mua k inosta :) kostan kaiken, sä et mahda mulle mitään.... kaikkea paskaa sä olet kokeillut nyt alkaa kosto! Ekana lapsesi!!!!!!!! Ystäväni juuri mindfuckkaa sun poikaasi :) sitten mä ja pari muuta 😂😂😂😂😂😂 vittuako itket se
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662241Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2391391Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2221027En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711000Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.96996Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22977- 85833
- 20794
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39770