Hyvää viikonloppua toivotan unohtumattomalle komealle. 💓
Pakko vielä sanoa,että jos meillä olisi viestitysvälit saisit nyt aika kuumia viestejä 💓 .
Aiempi viestini samaisella otsikolla täällä tänään tuli poistetuksi, "yllätys yllätys". Tämäkin aloitus varmasti käy jonkun sielun ja olemattomaan itsetuntoon kipeästi ja häviää ennen kuin kissaa ehtii sanoa.
Aikamoinen mies olet.
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle miehelle viestisi tarkoitit?
- Anonyymi
Lukee aloituksessa, unohtumattomalle komealle. Nyt hyvät viikonloput. Kirjoittelen jatkossa toisaalle komean miehen kaipuustani, en enää tänne. Moikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukee aloituksessa, unohtumattomalle komealle. Nyt hyvät viikonloput. Kirjoittelen jatkossa toisaalle komean miehen kaipuustani, en enää tänne. Moikka.
Seksinovellit-palstalla on paljon korkeampi kynnys rohkeiden viestien poistamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksipalsta onkin erikseen.
- Anonyymi
Katohha., no voihan perkele.
- Anonyymi
Poistellaan täällä monen muunkin viestejä.
- Anonyymi
Niin olen huomannut. Senkin, ettei nämä tämän palstan omineet vakkarit käy täysillä, ts.kammarit heillä kylminä, ts. heillä ei ole kaikki muumit laaksossa, ts. heillä ei kaikki inkkarit kanootissa, ts. iso pyörä heittää. Pitäköön rupuisen palstansa.
- Anonyymi
Kiitos aloittajalle, kun muistit minua.
- Anonyymi
Tottakait on mölli trolli. Vittuilee palstalaisten kustannuksella, kun kuvittelee, että täällä on syntymässä jokin kesärömänssin poikanen hah hah hah..
- Anonyymi
Simähän se juuri viestissäsi paljastit mitä pelkäät, anonyymin ihmisen aloitus saa sulla huonot housuun. Kuvittelet, että jos se aloittaja vie täältä sen ainoankin miehen huomion sulta? Eiköhän sun ole jo aika pommittaa ylläpitoa ja painaa poista nappia?? Ollut jo aika kauan tuo aloitus täällä?? vai mitä?? Joko pelottaa??? Hä?
Eluuhyllyväbyllylle meni tämä viesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simähän se juuri viestissäsi paljastit mitä pelkäät, anonyymin ihmisen aloitus saa sulla huonot housuun. Kuvittelet, että jos se aloittaja vie täältä sen ainoankin miehen huomion sulta? Eiköhän sun ole jo aika pommittaa ylläpitoa ja painaa poista nappia?? Ollut jo aika kauan tuo aloitus täällä?? vai mitä?? Joko pelottaa??? Hä?
Eluuhyllyväbyllylle meni tämä viesti.En ole ellujullu. Minua alkaa.pilku jiljaa tympimään tämä.palsta ja poistelut ja sun muu törky. Annan kohta takasi niille trolleille kun niin tympii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ellujullu. Minua alkaa.pilku jiljaa tympimään tämä.palsta ja poistelut ja sun muu törky. Annan kohta takasi niille trolleille kun niin tympii.
ok. ok. Jotenkin nyt uskon sua. Olet vakuuttava. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok. ok. Jotenkin nyt uskon sua. Olet vakuuttava. Kiitos.
Ihan sama uskotko. Vituttaa vaa nää trollit ja koko palsta. Ei voi normaali asiaa kirjoittaa kun möllit on siinä perkele vinkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama uskotko. Vituttaa vaa nää trollit ja koko palsta. Ei voi normaali asiaa kirjoittaa kun möllit on siinä perkele vinkumassa.
Samat fiilikset. Pilalla on palsta. Täällä näkyy konkreettisesti maamme mielenterveyspuolen säästöjen vaikutukset.
- Anonyymi
Kiitosta vaan kiitos.
- Anonyymi
Pakko sano nainen olet unohtumattomen komea 🙃
- Anonyymi
Komea nainen se onkin jotakin, roteva, jämäkkä, sillain tymäkkä matami. Ettäjotta kiva kun muistit.
- Anonyymi
Olen sirorakenteinen nainen, että se siitä rotevuudesta,ehkäpä sun justiinasi kaipaa suakin jossain.
- Anonyymi
ja tämä kommentti oli aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sirorakenteinen nainen, että se siitä rotevuudesta,ehkäpä sun justiinasi kaipaa suakin jossain.
No sitten et mun makuun, mä en risahtelevista kukkakepeistä perusta, kun luut tökkii niillä ikävästi. Naisessa pitää olla jenkaa mistä ottaa kiinni!!!
- Anonyymi
sellaisia tällä palstalla nimenomaan on, vinkkaan esim elluhyllyväbylly. Sirous on hänestä yhtä kaukana kuin maa kuusta.
- Anonyymi
Olenhan minä komia mutta kyllähän sinä naisena olet komeampi!
- Anonyymi
Älä välitä näistä älyttömistä vastauksista. Näitkö miehen tänään?
- Anonyymi
Mitä *itun väliä, täällä hönkii silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä *itun väliä, täällä hönkii silti
Ajattelin vain jos hän olisi tämän kirjoittaja niin sanoisin olet ainutlaatuinen nainen.
- Anonyymi
Eh, kurpat on jo pannassa, ja 01.06.2019 myös kurtturuusut. Tarhamalleja koske ei tämä, Luojan kiitos.
- Anonyymi
Mutta, Helgalle ja Helgelle nimipäiväonnittelut.
- Anonyymi
Millos Nestorilla on nimipäivä.
- Anonyymi
Kuumat viestit on aika blah. Ei kiinnosta. Kuuma live seura onkin sitten eri juttu. Jatka sinä vain niitä kuumia viestittelyjäsi ja fantasiointiasi. Minä etsin sillä välin kuumaa live-seuraa.
- Anonyymi
Joo ja tämäkin aloitus oli varmaan sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja tämäkin aloitus oli varmaan sulle.
Mikä kohta antoi ymmärtää että luulen tämän olevan minulle?
- Anonyymi
Pidän peukkuja että löydät kaipaamanlaistasi seuraa.
On jäänyt kuumat viestittelyt ja fantasioinnit väliin.
Viikonloppua.
- Anonyymi
Kiitos ja kumarrus.
- Anonyymi
Ole hyvä : ) Mukavaa kesäkuun ekaa päivää sinulle, ja muille kaltaisillesi ihanille ihmisille!
Terveisin; aloittaja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808