Aikamoinen mies olet.

Anonyymi

Hyvää viikonloppua toivotan unohtumattomalle komealle. 💓
Pakko vielä sanoa,että jos meillä olisi viestitysvälit saisit nyt aika kuumia viestejä 💓 .

Aiempi viestini samaisella otsikolla täällä tänään tuli poistetuksi, "yllätys yllätys". Tämäkin aloitus varmasti käy jonkun sielun ja olemattomaan itsetuntoon kipeästi ja häviää ennen kuin kissaa ehtii sanoa.

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle miehelle viestisi tarkoitit?

• Anonyymi

Lukee aloituksessa, unohtumattomalle komealle. Nyt hyvät viikonloput. Kirjoittelen jatkossa toisaalle komean miehen kaipuustani, en enää tänne. Moikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukee aloituksessa, unohtumattomalle komealle. Nyt hyvät viikonloput. Kirjoittelen jatkossa toisaalle komean miehen kaipuustani, en enää tänne. Moikka.

Seksinovellit-palstalla on paljon korkeampi kynnys rohkeiden viestien poistamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keksipalsta onkin erikseen.

• Anonyymi

Katohha., no voihan perkele.

• Anonyymi

Poistellaan täällä monen muunkin viestejä.

• Anonyymi

Niin olen huomannut. Senkin, ettei nämä tämän palstan omineet vakkarit käy täysillä, ts.kammarit heillä kylminä, ts. heillä ei ole kaikki muumit laaksossa, ts. heillä ei kaikki inkkarit kanootissa, ts. iso pyörä heittää. Pitäköön rupuisen palstansa.

• Anonyymi

Kiitos aloittajalle, kun muistit minua.

• Anonyymi

Tottakait on mölli trolli. Vittuilee palstalaisten kustannuksella, kun kuvittelee, että täällä on syntymässä jokin kesärömänssin poikanen hah hah hah..

• Anonyymi

Simähän se juuri viestissäsi paljastit mitä pelkäät, anonyymin ihmisen aloitus saa sulla huonot housuun. Kuvittelet, että jos se aloittaja vie täältä sen ainoankin miehen huomion sulta? Eiköhän sun ole jo aika pommittaa ylläpitoa ja painaa poista nappia?? Ollut jo aika kauan tuo aloitus täällä?? vai mitä?? Joko pelottaa??? Hä?

Eluuhyllyväbyllylle meni tämä viesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simähän se juuri viestissäsi paljastit mitä pelkäät, anonyymin ihmisen aloitus saa sulla huonot housuun. Kuvittelet, että jos se aloittaja vie täältä sen ainoankin miehen huomion sulta? Eiköhän sun ole jo aika pommittaa ylläpitoa ja painaa poista nappia?? Ollut jo aika kauan tuo aloitus täällä?? vai mitä?? Joko pelottaa??? Hä?

Eluuhyllyväbyllylle meni tämä viesti.

En ole ellujullu. Minua alkaa.pilku jiljaa tympimään tämä.palsta ja poistelut ja sun muu törky. Annan kohta takasi niille trolleille kun niin tympii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ellujullu. Minua alkaa.pilku jiljaa tympimään tämä.palsta ja poistelut ja sun muu törky. Annan kohta takasi niille trolleille kun niin tympii.

ok. ok. Jotenkin nyt uskon sua. Olet vakuuttava. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok. ok. Jotenkin nyt uskon sua. Olet vakuuttava. Kiitos.

Ihan sama uskotko. Vituttaa vaa nää trollit ja koko palsta. Ei voi normaali asiaa kirjoittaa kun möllit on siinä perkele vinkumassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama uskotko. Vituttaa vaa nää trollit ja koko palsta. Ei voi normaali asiaa kirjoittaa kun möllit on siinä perkele vinkumassa.

Samat fiilikset. Pilalla on palsta. Täällä näkyy konkreettisesti maamme mielenterveyspuolen säästöjen vaikutukset.

• Anonyymi

Kiitosta vaan kiitos.

• Anonyymi

Pakko sano nainen olet unohtumattomen komea 🙃

• Anonyymi

Komea nainen se onkin jotakin, roteva, jämäkkä, sillain tymäkkä matami. Ettäjotta kiva kun muistit.

• Anonyymi

Olen sirorakenteinen nainen, että se siitä rotevuudesta,ehkäpä sun justiinasi kaipaa suakin jossain.

• Anonyymi

ja tämä kommentti oli aloittajalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sirorakenteinen nainen, että se siitä rotevuudesta,ehkäpä sun justiinasi kaipaa suakin jossain.

No sitten et mun makuun, mä en risahtelevista kukkakepeistä perusta, kun luut tökkii niillä ikävästi. Naisessa pitää olla jenkaa mistä ottaa kiinni!!!

• Anonyymi

sellaisia tällä palstalla nimenomaan on, vinkkaan esim elluhyllyväbylly. Sirous on hänestä yhtä kaukana kuin maa kuusta.

• Anonyymi

Olenhan minä komia mutta kyllähän sinä naisena olet komeampi!

• Anonyymi

Älä välitä näistä älyttömistä vastauksista. Näitkö miehen tänään?

• Anonyymi

Mitä *itun väliä, täällä hönkii silti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä *itun väliä, täällä hönkii silti

Ajattelin vain jos hän olisi tämän kirjoittaja niin sanoisin olet ainutlaatuinen nainen.

• Anonyymi

Eh, kurpat on jo pannassa, ja 01.06.2019 myös kurtturuusut. Tarhamalleja koske ei tämä, Luojan kiitos.

• Anonyymi

Mutta, Helgalle ja Helgelle nimipäiväonnittelut.

• Anonyymi

Millos Nestorilla on nimipäivä.

• Anonyymi

Kuumat viestit on aika blah. Ei kiinnosta. Kuuma live seura onkin sitten eri juttu. Jatka sinä vain niitä kuumia viestittelyjäsi ja fantasiointiasi. Minä etsin sillä välin kuumaa live-seuraa.

• Anonyymi

Joo ja tämäkin aloitus oli varmaan sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja tämäkin aloitus oli varmaan sulle.

Mikä kohta antoi ymmärtää että luulen tämän olevan minulle?

• Anonyymi

Pidän peukkuja että löydät kaipaamanlaistasi seuraa.
        On jäänyt kuumat viestittelyt ja fantasioinnit väliin.
        Viikonloppua.

• Anonyymi

Kiitos ja kumarrus.

• Anonyymi

Ole hyvä : ) Mukavaa kesäkuun ekaa päivää sinulle, ja muille kaltaisillesi ihanille ihmisille!
        Terveisin; aloittaja

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe