opettamaan mulle pianonsoittoa ihan kädestä pitäen jos saan hommattua jostain sellaisen kosketinsoittimen? ;)
Nainen haluatko tulla
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Riippuu, onko sinusta harjoittelemaan?
- Anonyymi
No jos ei haittaa etten osaa soittaa, mutta osaan painella koskettimia.
- Anonyymi
Hanki mielummin kunnon piano.
- Anonyymi
Se on liian kallis, eikä mahdu tällä hetkellä mun kämppään. Vanhempien luona on kyllä oikea piano, jolla välillä voin soitella ku siellä käyn. Sen takia jotain jo osaankin ku kävin aikoinaan muutaman vuoden piano tunneilla ja kotona kotona tullut silloin tällöin aina harjoiteltua ihan ittekseenki.
- Anonyymi
Opettaan panonsoittoa? En taida, eiköhän lie miehinen homma ottaa selville itse, miten panoasi soitellaan.
- Anonyymi
Joo 15e/h.
- Anonyymi
Joo. Laita viesti.
Aloitetaan kesäillan valssista 🎹🎶🎵🎶🎵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750