Kaikki vain keljuilee toisilleen. Mikä vittu teitä vaivaa ihmiset, kun pitää nälviä toisia tuolla tavalla? Eikö siihen risukasaan paista enää koskaan aurinko?
Palsta on menny ihan höpö paskaksi.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Satuttaisi todellakin välittää liikaa jokaisesta kommentista mitä lukee.
Siksi tajusin joskus aikoinaan täällä käydessä, että joillain kommenteilla ei ole minulle mitään arvoa; olisi vain jos tietäisin ihmisen olevan minulle läheinen. Silloin huolestuisin ja haluaisin puhua suoraan, vakavasti.
Koska ei minusta ole koko maailman pelastajaksi empatian tukahduttaminen joidenkin kommenttien ja ihmisten kohdalla ei tee minusta narsistia, vaikka joku kasvoton kommentti osaisi niin sanoa. Sitähän viljeltiin täällä aika paljon.
Mukavaa iltaa aloittajalle.- Anonyymi
Empatian tukahduttamisella tarkoitan siis hiljaisuutta tietyissä tilanteissa, en hullua raivokohtausta/ ajan tuhlausta joka ei sisällä empatiaa.
- Anonyymi
Kiitos eka kommentoijalle aloittajamieheltä. Muistan, että joskus tämä palsta oli puhtaampi ja kun ikävä oli, tänne saattoi kaipauksensa heittää ja sai asianmukaista, lämmintä vastakaikua. Nykyään väitetään heti palstatrollaajaksi, joka on ollut täällä jo vähintään 10 vuotta. Toivoisin, että ihmiset olisivat aidosti ikävissään tai ainakin huolissaan toisistaan, koska sehän tämän palstan tarkoitus kait on. Uskon, että täällä on myös aidosti toisiaan kaipaavia ihmisiä.
- Anonyymi
Jo yksi vittuileva ja ärhäkästi huutelevat saa aikaan huonolla käytöksellään paljon pahaa. Monelle on törkeyksiä ladellut. En tiedä kuvitteleeko hän kaikkien olevan huumeita käyttävä romaani-S vai onko huutelijana mielenterveys vaan muuten niin huonolla tolalla että täytyy purkaa pahaa oloa muihin. Vihatrollaus on aika tyypillistä noille me-trolleille...
- Anonyymi
Samaa olen itsekin miettinyt. Elämäänsä katkeroituneita ihmisiä tuntuu riittävän ja täällä sitä sitten puretaan anonyymisti.
- Anonyymi
Samaa olen itse harmitellut. Olenkin tänne joskus tehnyt aloituksen samasta aiheesta. Tämä palsta kaipaa positiivisuutta, aitoa toisten ihmisten ja heidän mielipiteidensä arvostamista ja kunnioittamista, toisten tukemista ja ylipäätään hyvää yhteishenkeä. Ylläpidolta toivoisin aktiivisempaa otetta palstan tyylin muuttamiseksi.
Mukavaa viikonloppua joka tapauksessa kaikille! 😊 - Anonyymi
Ongelma tällä palstalla on, että täällä kirjoittelee moniongelmaisia (ja rikoksen tiellä olevia) nuoria, nuoria aikuisia ja aikuisia, joiden palstatrollailut saa näkyvyyttä tällä palstalla. Tällaiset henkilöt tulisi ohjata asianmukaiseen hoitoon (terveydenhoito ja sosiaalityö) sekä kouluun/opiskelupaikkaan/työhön/työharjoitteluun/kuntouttavaan työtoimintaan tai työttömille suunnattuihin työpajoihin (moni kaupunki järjestää niitä). Terveellinen elämänsisältö pitää kaidalla tiellä. Näitä ovat säännölliset päivittäiset rutiinit, opiskelu/työ, terveet ihmissuhteet ja harrastukset, päämäärät opiskelun ja työelämän suhteen. Usein häiriintynyt ja moniongelmainen ei kuitenkaan näe omaa elämäänsä ulkopuolisen silmin. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Mikäs vittu siin on et ei saa keljuilla jos keljuttaa!? Painu muualle jos ee miellytä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042673Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy462359Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57812
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j11801- 19709
- 55702