Pidetään vähän omaa kivaa niinkun ennen vanhaan 😉
Tule ihanuus kylään
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tule sinä tänne.
- Anonyymi
Ei ole kutsua tullut, muuten voisinkin kyllä piipahtaa.
- Anonyymi
Oho. Tää mun kommentti on palautettu 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Tää mun kommentti on palautettu 😂
Kutsuitko hänet nyt luoksesi tällä palstalla? No ehkä hän tuleekin luoksesi. Tällä palstalla.
- Anonyymi
Juu😂. Onhan noita tulijoita😉.
Mä en taida enää mahtua😂.
Oisin muuten voinut harkita. - Anonyymi
Mä sanon että älä tuu.
En halua nähdä sua.
- Anonyymi
Kirjoitin, että laitetaan makkaraa mikroon, niin viesti poistettiin :D Oikeasti suomi24
- Anonyymi
Minne pitäis tulla? Kun ei oo käsitystä, missä sinä olet ylipäätään enää.
- Anonyymi
Laita viestiä, niin sovitaan omalle kivalle aika 😏
- Anonyymi
Oikeassa olet, parasta laittaa suoraan viestiä kohteelle niin jotain konkreettista saattaisi joskus jopa tapahtua. Tämä palstailu on vaan tälläistä hupsuttelua :)
- Anonyymi
senkus räpläät ittees vaan siel. ei jaksa ny.
- Anonyymi
Se ilo loppukin sitten lyhyeen. Ap ei sano mitään ja jo kuusi kommenttia on poistettu 😂
- Anonyymi
Maailman kauneinta m-naista ei saa palstalla haukkua. Häntä pitää vain ylistää, sillä onhan hän kaunein nainen koko maailmassa. Aivan universaalisen lempeä luonnekin. Oikeee ruusunnuppu. Miss maailma poistelee kaikki itseään haukkuvat
- Anonyymi
Kaksi niistä poistetuista kommenteista oli minun eikä niissä ollut mielestäni mitään kamalaa. Sen takia ajattelin että turha enää kommentoida kun ne poistetaan kuitenkin.
-aloittaja - Anonyymi
Mä kommentoin, että tuu sä tänne. Oli varmaan rumasti sanottu. Onneksi toi mun viestipyyntö kommentti on vielä 😌 Muita en edes ehtiny näkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kommentoin, että tuu sä tänne. Oli varmaan rumasti sanottu. Onneksi toi mun viestipyyntö kommentti on vielä 😌 Muita en edes ehtiny näkemään.
Vastasin juuri siihen kommenttiin ja ihmettelin kun se oli poistettu! Voisin toki periaatteessa sinnekin kyläilemään tulla, mutta en ilman kutsua kehtaa.
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin juuri siihen kommenttiin ja ihmettelin kun se oli poistettu! Voisin toki periaatteessa sinnekin kyläilemään tulla, mutta en ilman kutsua kehtaa.
-aloittajaEn ehtinyt näkemään, mitä kommentoit :/ Mutta laita viestiä, niin kutsun 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ehtinyt näkemään, mitä kommentoit :/ Mutta laita viestiä, niin kutsun 😌
Voi olla, että laitankin 😉
Olin juuri kirjoittamassa yhtä kommenttia kun yhtäkkiä ne kaikki poistettiin. Ihme touhua täällä suoli24:ssä.
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että laitankin 😉
Olin juuri kirjoittamassa yhtä kommenttia kun yhtäkkiä ne kaikki poistettiin. Ihme touhua täällä suoli24:ssä.
-aloittajaNo tää palsta on muutenkin vähän mitä on.
Mutta tiedän, että sulla on rohkeutta laittaa viesti 😊 - Anonyymi
Noh, laitoitko? 😏
- Anonyymi
Jaha. Tää ketju hiljeni, mutta viestejä pukkas tänään. Tosin aika viatonta oli.. 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha. Tää ketju hiljeni, mutta viestejä pukkas tänään. Tosin aika viatonta oli.. 😐
Minkä takia ette tee niin kuin J-mies minulle:
rakastan sinua. nähdäänkö.
- Anonyymi
Voin tulla.
- Anonyymi
Ei se nainen enää laita. Luovuttanut jo
- Anonyymi
Emmä voi. Kuten hyvin tiedät, olen enemmän kuin helposti addiktoiva pallomme asukas.
- Anonyymi
Tuollainen olisi kova sanonta: jotta kuule tämä porukka laittaa isontalon-jussit ja rannanjärvetkin ladon taakse ja kohtalo tulee jo sängyssäkin nukkuessakin. ;D;D
- Anonyymi
😂😂😂Tää oli hyvä....
- Anonyymi
Menkää kakarat ulos hippasille.
- Anonyymi
Oli kyllä hauskaa tässä yksi iltapäivä, vai mitä seksikäs? 😉
- Anonyymi
Niin oli kyllä!
- Anonyymi
Tämäkin homma jäi tänne palstalle. Ei ollu aloittajalla pokkaa, niinku Riki Sorsalla nokkaa.
- Anonyymi
Niinhän ne aina jää. Eipä uutta.
- Anonyymi
En tule. Sä oot "ei jatkoon" kategoriassa jos vanhoja haikailet.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689