Mies jälleen mielessäni, vaikka mitään hyötyä siitä ei olekaan. Olen haaveillut siitä, että saataisiin olla joskus kahden ihan rauhassa, ja päästäisiin vähän lähemmäs toisiamme. Juteltaisiin asiat kerrankin selviksi ja oltaisiin vain lähekkäin. Jostain syystä ajattelen usein, että tahtoisin koskettaa hänen kasvojaan heĺlästi, sipaista poskea. Nähdä, onko siellä olemassa herkempi ja pehmeämpi puoli usein niin vakavien kasvojen takana. Toki haluaisin paljon muutakin, mutta se ei kuulu tänne palstalle. Kaikki tämä on joka tapauksessa pelkkää turhaa unelmaa, joka ei koskaan toteutunut. Eikä voi koskaan toteutua. Kaipa sydänkin joskus hyväksyy sen, minkä järki on tiennyt jo niin kauan.
Ajatuksia miehestä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti kirjoitettu! Onko hän jotenkin tosikko?
- Anonyymi
Kiitos. En nyt tosikoksi sanoisi. Pilkettäkin on joskus näkynyt silmissä. Varmasti muille kuin minulle näkyy enemmän se puoli.
- Anonyymi
Miksi se ei voi toteutua?
- Anonyymi
Niin, miksi ei voisi toteutua?
Mahdottomia asioita ei olekaan. - Anonyymi
Ei se tolla asenteella kyllä toteudukaan. Täällä yksi kivikasvo, joka kyllä mielellään kuulisi vastaavaa, jos jollakin on samoja ajatuksia. En ole elänyt tarpeeksi kauan, että osaisin lukea ajatuksia.
- Anonyymi
Eipä sitä liiemmin kannata haaveilla sellaisesta jonka kanssa ei voi normaalisti keskustella.
- Anonyymi
Tämä on minun ajatus jos ajattelet näin ei varmaan koskaan toteudu . Minun mielestä sinun täytyisi antaa jotain vihjeitä mistä hän tietää että olet kiinnostunut hänestä. Mutta jos hän on ukkomies niin unohda hänet.
- Anonyymi
Taidetaan molemmat haaveilla hetkestä kahdestaan. Tai no, ainakin minä.
Mutta kirjoitit kauniisti hänestä, toivottavasti minusta, jos olet hän. - Anonyymi
Jarruttelen huonojen kokemusten vuoksi.
- Anonyymi
Mennyt vaikuttaa jonkun verran tulevaan ja varovaisuus voi olla tutustumisen esteenä monesti? Voiko toinen tietämättään omalla käytökselläkin vaikeuttaa kanssakäymisiä, uskon et voi? Kokemasi asiat ovat yhtä mahdollisia myös miehen kokea. Minäkin haluaisin kokea läheisyyttä ja kokea olevani toiselle tärkeä ja olla ns. halinallena toiselle. Ai, kun tekisi hyvää nyttenkin halia hänen kanssa.
Aina hyvä saada vastakaikuakin, jollei sitä tule niin kanssakäyminenkin voi loppua lyhyeen. Toivoa on oltava, muuten on turha elätellä mitään yhteistä. Varovaisuus on hyvä, jos se vain on jollain tavalla kontrolloitavissa, eikä mene yli, jolloin voi olla suurena esteenä kanssakäymiselle. Sopassa ei saisi olla muita lusikoita hämmentämässä, koska silloin tilanteet voivat hankaloitua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770