HEI,otan ensiviikolla pneumokokki rokotuksen-mitä haittoja tuli ja kauanko kesti? Pitääkö olla rasittamatta itseään? Olen viisikymppiä plus nainen ja vuosi sitten sairastin ensimmäisen kerran keuhkokuumeen,pelkään että allergia ja helle tuo taas oireet ja sen vuoksi ennalta rokotus tulossa.
Kokemuksia pneumokokki rokotuksesta.
Anonyymi
3
276
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sain pneumokokkirokotuksen 2 v sitten keuhkokuumeen jälkeen. Itselleni ei tullut mitään sivuoireita tai haittoja rokotuksesta. Olin 57 v rokotuksen saadessani.
- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi,kysyin kun poden fibromyalgiaa ja helteiden aikaan keho oirehtii ja pelkään että keho ikäänkuin reagoi voimakkaasti rokotteeseen,kun esite antoi listan pahoista oireista,tulta päin vaan!
- Anonyymi
Olen saanut pneumokokkirokotteen 2 kertaa, ja mitään oireita en ole saanut rokotteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834