Tiedän vanhastaan, että alkuun ei meinaa millään maistua ja päässäkin pyörii. Aamulla ei tee mieli juoda. Muutama päivähän siinä taas menee, että aamupala vaihtuu olueen ja elämä taas alkaa rullata, velat muuttuu saataviksi.
Miten aloittaa juominen tauon jälkeen
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
2 - 5,5kk:n tauon jälkeen aloitan dokaamisen aamuisin 9:n tienoissa. Maitokahvi ja tukeva annos brandyä. Ei mitään vaikeuksia aloittamisessa.
Rupeama kestää 4 - 6 viikkoa ja sitten taas kuntoillaan raittiina tuo alussa mainitsemani jakso.
Järjestelmä on toiminut hyvin jo yli 20 vuotta.
Ukko 75v - Anonyymi
hah...vai ei meinaa oiken aamusta maistua...taidat olla poika aikomoinen lälläri...kunnon mies herää kunnon janoon ja ajaa sen pois pullolla marbelloa aamusta ja sitten ruvetaan miettimään mitä juuvaan.tarpeeksi kun osaa dokaa niin ei krappiksia tarvitse pelätä ellei sitten rahat lopu
- Anonyymi
Jos on päässy eroon kuka haluu alottaa uudestaan. Yks hyvä muistikuva kun heräsin pitkän unen jälkeen huppelissa kossupullo sängyn vieressä ja radiossa soi mikko alatalon biisi mikä nyt olikaan ..aurinko paistaa ja linnut laulaa..taitaa tulla kesä..toukokuu olisko 2014 se oli hauskaa se kun ikävä olo oli taltutettavissa mutta..joo ei enää ikinä.
Pari alan miestä vähän rehvastelee, kun ovat havainneet, ettei pitkäaikisesta kuivillaolosta tule mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069