Ikävä iskee syvälle

Anonyymi

Viime aikoina taantumista on tapahtunut, huomaan. Lamaannus vai mikä lie, itselläni tarkoitan. Kunhan kerron, jos ketä kiinnostaa.

Mun ihoni kaipaa hänen kosketustaan, kehoni lämpöään. Sydämen näivetys hänen rakkauttaan. Janoan kuulla häntä. Tahtoisin nähdä ja koskettaa. Jotakin niiiin puuttuu.
Joskus, aivan viime aikoinakin olen saanut tavattomia ikäväkohtauksia. Lohduton olo, jossa voi auttaa vain yksi. Itken haavoissani. Voi jospa hän tietäisi.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välillä se ikävä vaan iskee yllättäen koko sieluun. Ajattelikohan joku?

• Anonyymi

Niinpä, stä voi kysyä.

• Anonyymi

Sama tunne mutta tiedän ettei tunteideni kohde minusta välitä , se tekee tästä niin lohduttoman surullista😢..
      Se on kuin pieni kuolema..

• Anonyymi

Oletko varma ettei välitä,oletko kysynyt?

• Anonyymi

Samanlainen olo minulla. Kaipaan erästä miestä ja tunnen itseni hölmöksi, koska hän ei varmaankaan minua ajattele. Tänäänkin häntä mietin. Kauan. Mahtaakohan tämä tunne loppua koskaan?

Jostain vain tiedän, että hänen kuuluisi olla minun mieheni ja minun hänen vaimonsa. Olen aina tiennyt :(

• Anonyymi

Sama tunne,mutta toisinpäin.

• Anonyymi

Miten sellaisesta tunteesta voi kertoa toiselle ilman että toinen pitää ihan hulluna?

• Anonyymi

Ei siitä voikaan kertoa

• Anonyymi

Mutta entä jos tämä viesti onkin mieheltä naiselle? Saavatko miehet ikävöidä tällä tavalla?

• Anonyymi

Miksi et vain antaisi periksi tuolle kaipaukselle ja astuisi askeleen verran häntä kohti?

• Anonyymi

Siksi koska en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään, että kaiken tämän hidastelun jälkeen hänellä ei ole minua kohtaan ollenkaan tunteita ja nämä minun tunteeni ovat täysin yksipuolisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi koska en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään, että kaiken tämän hidastelun jälkeen hänellä ei ole minua kohtaan ollenkaan tunteita ja nämä minun tunteeni ovat täysin yksipuolisia.

Itse olisin kaiken hidastelun jälkeen vain helpottunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tässä aikaa mennyt mutta minulla ei nämä tuntemukset ole laantuneet ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tässä aikaa mennyt mutta minulla ei nämä tuntemukset ole laantuneet ollenkaan.

Ei ole aika minullakaan saanut niitä hälvenemään. Tiesin, että tässä käy näin.

• Anonyymi

Palsta olisi tyhjä jos ei ikävää olisi tai ottaisimne askeleen ikävän kohdetta kohti. Minäkin ikävissäni ...

• Anonyymi

Ole kertomatta sitten ja haaveile maailman tappiin asti.

• Anonyymi

Lamaannuksen jälkeen iski ikävän seuralaisena myös tyhjyys. Kaikkensa antaneena tajuta, että tämä oli tässä.

• Anonyymi

Etkö voi viestillä kysyä, sittenpähän tiedät.

• Anonyymi

Minäkin mietin edelleen kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen, että mitähän hänelle mahtaa kuulua. Kaipaan häntä naista päivittäin vaikka tiedän, että kovin yksipuolista on tämä kaipaus. En vaan voi mitään sille, että pidin hänestä silloin kun oltiin vielä tekemisissä keskenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      57
      2814
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      40
      2445
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      94
      2000
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1315
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1159
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      851
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      784
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      706
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      682
    10. 43
      665
    Aihe