Viime aikoina taantumista on tapahtunut, huomaan. Lamaannus vai mikä lie, itselläni tarkoitan. Kunhan kerron, jos ketä kiinnostaa.
Mun ihoni kaipaa hänen kosketustaan, kehoni lämpöään. Sydämen näivetys hänen rakkauttaan. Janoan kuulla häntä. Tahtoisin nähdä ja koskettaa. Jotakin niiiin puuttuu.
Joskus, aivan viime aikoinakin olen saanut tavattomia ikäväkohtauksia. Lohduton olo, jossa voi auttaa vain yksi. Itken haavoissani. Voi jospa hän tietäisi.
Ikävä iskee syvälle
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä se ikävä vaan iskee yllättäen koko sieluun. Ajattelikohan joku?
- Anonyymi
Niinpä, stä voi kysyä.
- Anonyymi
Sama tunne mutta tiedän ettei tunteideni kohde minusta välitä , se tekee tästä niin lohduttoman surullista😢..
Se on kuin pieni kuolema..- Anonyymi
Oletko varma ettei välitä,oletko kysynyt?
- Anonyymi
Samanlainen olo minulla. Kaipaan erästä miestä ja tunnen itseni hölmöksi, koska hän ei varmaankaan minua ajattele. Tänäänkin häntä mietin. Kauan. Mahtaakohan tämä tunne loppua koskaan?
Jostain vain tiedän, että hänen kuuluisi olla minun mieheni ja minun hänen vaimonsa. Olen aina tiennyt :(- Anonyymi
Sama tunne,mutta toisinpäin.
- Anonyymi
Miten sellaisesta tunteesta voi kertoa toiselle ilman että toinen pitää ihan hulluna?
- Anonyymi
Ei siitä voikaan kertoa
- Anonyymi
Mutta entä jos tämä viesti onkin mieheltä naiselle? Saavatko miehet ikävöidä tällä tavalla?
- Anonyymi
Miksi et vain antaisi periksi tuolle kaipaukselle ja astuisi askeleen verran häntä kohti?
- Anonyymi
Siksi koska en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään, että kaiken tämän hidastelun jälkeen hänellä ei ole minua kohtaan ollenkaan tunteita ja nämä minun tunteeni ovat täysin yksipuolisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään, että kaiken tämän hidastelun jälkeen hänellä ei ole minua kohtaan ollenkaan tunteita ja nämä minun tunteeni ovat täysin yksipuolisia.
Itse olisin kaiken hidastelun jälkeen vain helpottunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tässä aikaa mennyt mutta minulla ei nämä tuntemukset ole laantuneet ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tässä aikaa mennyt mutta minulla ei nämä tuntemukset ole laantuneet ollenkaan.
Ei ole aika minullakaan saanut niitä hälvenemään. Tiesin, että tässä käy näin.
- Anonyymi
Palsta olisi tyhjä jos ei ikävää olisi tai ottaisimne askeleen ikävän kohdetta kohti. Minäkin ikävissäni ...
- Anonyymi
Ole kertomatta sitten ja haaveile maailman tappiin asti.
- Anonyymi
Lamaannuksen jälkeen iski ikävän seuralaisena myös tyhjyys. Kaikkensa antaneena tajuta, että tämä oli tässä.
- Anonyymi
Etkö voi viestillä kysyä, sittenpähän tiedät.
- Anonyymi
Minäkin mietin edelleen kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen, että mitähän hänelle mahtaa kuulua. Kaipaan häntä naista päivittäin vaikka tiedän, että kovin yksipuolista on tämä kaipaus. En vaan voi mitään sille, että pidin hänestä silloin kun oltiin vielä tekemisissä keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760