Parasta seksiä

Anonyymi

Kyllä se vaan on niin. että parasta seksiä saa 40-50 v rouvilta.
- yleensä antavat ja jopa haluavat paljaalla
-osaavat ottaa hyvin suihin
-puutteessa kotona, joten kiimaisia
- estottomia
- tietävät mitä haluavat
- osaavat nauttia ja tyydyttää miehen
- harvoin mitään posliinipilluja vaan aitoa tavaraa
-eivät soittele perään
- myöntävät usein avoimesti että koolla on väliä
- nussivat kuin eläimet
-voiko parempaa olla!

145

301

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olet?

• Anonyymi

Ennen kuin joku aloittaa tai jatkaa moralisointia niin sänkyyn meneminen on lähes aina kahden ihmisen yhteinen päätös. Useimmiten kotona on puoliso, yhteinen omaisuus, eletty elämä ja kiintymystäkin ehkä - mutta syystä tai toisesta ei seksiä.
      Jos aikuiset ihmiset hakevat luonnolliselle tarpeelleen väylän, eivätkä satuta ketään niin eikös se ole hyvä vaan. Ehkä kotonakin vielä hymyillyttää kun on saanut.

Lista on aika suora, mutta helppo minun kokemuksella vahvistaa. Siitä puuttuu vain se, että yleensä aikuiset rouvat osaavat myös puhua seksin aikana. Pyytää, kertoa mikä tuntuu hyvältä ja kysyä mitä minä toivoisin.

Jos laivalla pitää valita yritänkö nuorta sinkkua vai varattua ikäistäni rouvaa, niin valinta on selvä Ja kun joku kysyy niin olen 55 v leskimies.

Eikä tämä taida olla pelkästään yhden suuntainen juttu. Kyllä naisetkin pokaa ukkomiehiä joilla ei kotona seksiä, epäilen vaan, että niin päin ei toimi yhtä hyvin koska miehet usein humalassa, ei seiso yms.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa! T. Mari

• Anonyymi

Ei seksiä aikoihin,ja olen ehkä omituinen?,kun ajatus/haave ’vieraasta’ miehestä tuttavaksi/kaveriksi yhteiseloomme (20v) joka piristäisi tuotakin puolta?.... oma antini(joskus harvoin?) on muutama työntö ja ruiskis : (
        Leluja ja asuja on,mutta jotenkin juttu vaan hiipunut... ja tuo aloittajan mainitsema paksu patukka olisi👍,koska omani vaatimaton,eikä nykyään jaksa välttämättä innostua koko asiasta kun akti on vaan se muutama työntö😪
        Mutta ei tuollaisesta kaveruudesta/’suhteesta’ kiinnostunutta itseäni vanhempaa miestä ainakaan G:gistä ole löytynyt.... Itse 53 vuotias stadilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei seksiä aikoihin,ja olen ehkä omituinen?,kun ajatus/haave ’vieraasta’ miehestä tuttavaksi/kaveriksi yhteiseloomme (20v) joka piristäisi tuotakin puolta?.... oma antini(joskus harvoin?) on muutama työntö ja ruiskis : (
        Leluja ja asuja on,mutta jotenkin juttu vaan hiipunut... ja tuo aloittajan mainitsema paksu patukka olisi👍,koska omani vaatimaton,eikä nykyään jaksa välttämättä innostua koko asiasta kun akti on vaan se muutama työntö😪
        Mutta ei tuollaisesta kaveruudesta/’suhteesta’ kiinnostunutta itseäni vanhempaa miestä ainakaan G:gistä ole löytynyt.... Itse 53 vuotias stadilainen.

Siis H:gistä

• Anonyymi

Oletko siis nainen vai mies?

• Anonyymi

Jos liitto tai kumppanuus seksitön sanotaan : viisaampi erota. Mutta ymmärrän ettei aina ole niin yksinkertaista että pelkästään seksin puuttumisen vuoksi kannattaisi , varsinkin jos ikää jo yli 40, lapset tehty yms.

Silloin voi olla erittäin toimiva ratkaisu hakea oma seksuaalinen tyydytys muualta.
        Parhaimmillaan tästä on jopa kotona sovittu tai asia hiljaisesti hyväksytty.

Seksi on kuitenkin olennainen osa elämää, mutta vain yksi osa ja loppujen lopuksi kuitenkin ei maailman tärkeimmästä päästä. Perustarve toki.

Itselläni on muuan ikäiseni rouva jonka kanssa tapaamme noin kerran kuukaudessa ja kaikki voivat hyvin eikä kenenkään tunteita loukata

Ukkkomies49

• Mä haluisin et nuorehko poika panisi. En sitten tiedä olisiko hyvä, mut jos jaksaisi useamman kuin kaks laukeamista.

Naisista mulla on kokemusta monenikäisistä, ja olen aloittajan kanssa samaa mieltä. kyllä neljä-viiskymppiset on parhaita.

• Näin asia on. 40 - 60 v rouvat ovat myös itsevarmoja ja uskaltavat sanoa mitä haluavat.

• Anonyymi

Itse olen 52 ja haluan 25 neidon pantavaksi. niin kuin Yulia, Christina ja Keti ajan läpi yön aamuun asti!

• Anonyymi

Viimeksi nimenomaan laivalla tanssin useammankin mukavan rouvan kanssa.
      Olivat työporukalla liikenteessä.
      Melko helppoa oli jo tanssiessa lukea kenen kanssa...

Olkoon nyt nimeltään vaikka "Kirsi" kolmen lapsen äiti, sairaanhoitaja, 54 v joka ei kotona ollut saanut seksiä kolmeen vuoteen. Sivistynyt, siisti, fiksu ja elämäniloinen. Rehevä ja rehellinen aikuinen nainen.
      Kysyi suoraan mitä ajattelisin jos menisimme hyttiin...

Naimme useaan kertaan mennen tullen Helsinki-Tukholma välillä.
      Mutta myös juttelimme, söimme, tanssimme ja hiukan joimme. Olimme läsnä.

Ja toden totta seksi oli hyvää. Hän sai pitkiä orgasmeja joiden jälkeen pääsi kahdesti itku ilosta...

Ja siinä vielä yhdyn aloittajaan, että olen todella typääntynyt tähän naisten villitykseen ajaa alapäästä kaikki karvat pois. Mulla ainakin menee halut, on kuin lapsen pimppa.

"Kirsi" oli kaiken tavoin luonnollinen ja halukas. Halusi runkata, ottaa suihin, suudella, hieroa, ratsastaa, takaapäin ja pyysi että nuolen ja toivoi mm että laukean sisään, karvoille, rinnoille ja suuhun sekä selän päälle. Tulin siis kuudesti:)

Satamassa hyvästeltiin pitkällä suudelmalla ja numeroita ei kysellyt kumpikaan.

Näin se toimii, vieläkin ottaa eteen kun muistelen.

• Anonyymi

Kommentoin vielä tuota omaa kokemusta sen verran, että "Kirsi" ei itkenyt suinkaan sen takia että oli kohdannut näin erinomaisen panomiehen. Vaan siksi, että edellisestä syrjähypystä oli yli vuosi aikaa. kokemus oli järisyttävä. Pidin sylissä että itku tasaantui ja horkka meni ohi. Minä olin enemmän kyydissä kuin kyydin antajana.

Edellisellä kerralla oli ollut laivalla ja joku nuori mies. Kuulemma ihan ok, mutta homma oli mennyt enemmän opettamisen puolelle:) Että sikäli sain kehuja ja meidän kemiat vaan toimi.

Ja mitä tulee ikänaisten kuivuuteen niin "Kirsi" oli kuin lämmin vesiputous. Silti käytimme liukkaria joka hänellä oli mukanaan.

En todellakaan kokenut meneväni hänen ja miehensä väliin tai rikkovani mitään.
        Se, tiesikö miehensä tai oliko asiasta muuten sovittu, ei kuulu minulle.
        Kahden aikuisen ihmisen mukavaa leikkiä se oli, hänen aloitteesta, yhteisestä tahdosta. Piste.

• Anonyymi

Kyllä kypsänä naisena parasta seksiä saa kun löytää puutteessa elävän ukkomiehen.
        Oma kokemus on, että 30-40 v. ovat parhaita. Yli neljänkymmenen miehillä alkaa jo useilla olla erektio ongelmia ainakin kun vieraan kanssa jännittää ja jos alkoholia vähääkään. Tai sitten on vain ollut huonoa tuuria. Alle kolmekymppisten kanssa alan taas itse jännittää, enkä muutenkaan syty ihan poikasille.

Omaa miestä ei ole seksi oikein koskaan kiinnostanut ja se vähäinenkin kiinnostus loppui joskus viidenkympin jälkeen.

Sen verran olen vastuuntuntoinen tai arka, että paljaalla en anna ukkomiehellekkään. Kohta on taas mennyt kolme kuukautta ilman.
        Onneksi on nokkelat sormet.
        Rva55

• Anonyymi

Paljon puhutaan puumista ja usein sävy on joko halventava tai seksiteollisuuden markkinoima ja ihannoima. Kun tässä nyt kokemuksia jaetaan niin itse olen vieraassa sängyssä parasta seksiä saanut n 25 vuotiaalla nuorelta mieheltä. Kokematon hän ei ollut sen huomasi kaikesta. Se nuoruuden into, kova paksu kalu joka jatkoi seisomista vaikka oli jo tullut kertaalleen. Kohtelias käytös ja hyvä kroppa.
        Poika oli ihan aidosti haltioissaan kun näki karvaisen piparini, jonka omasta mielestäni olin siistinyt juuri. "Ihana luomu pillu" poika tokaisi spontaanisti.
        Mikä on tosiaan se villitys ajaa karvat pois?

Ja miten kohtelias nuorimies joka osasi myös kysyä ja puhua sekä ottaa naisen huomioon. Kun hän tuli ensin niin kysyi saako nuolla minulle orgasmin.
        Ja niin tekikin kun annoin luvan:))

Toinen kokemus oli ikäisestäni 45 vuotiaasta ukkomiehestä, joka halusi takaapäin.
        Sanoin, että en kyllä itse saa siinä asennossa. Vähät välitti. Kalu oli niin löysä, että auttamalla sai sisään, ehkä maksimissaan kolme työntöä ja tuli. Heti housut jalkaan ja poistui samantien selittelemättä. Jäi todella valju ja hyväksikäytetty olo koko ukosta.

Eli tämän rouvan katse kiinnittyy nuoriin uroksiin jatkossakin...

Seksirikasta kesää kaikille!

• Anonyymi

Oman miehen kanssa seksi on verkkaista, kiihkotonta ja yllätyksetöntä . Eikä sitä saa edes jokaisen saunavuoron jälkeen. Kaava on aina sama, runkkaan ja imen kalun pystyyn, tulee lähetyssaarnaaja asennossa sisään muutaman kerran, vetää ulos ja minä hoidan hänet kädellä loppuun. Toimitus vie 5 minuuttia. Asiasta on puhuttu mutta mies ei kertakaikkiaan ymmärrä mitä muuta MINÄ voisin haluta.

Hyvä, hellä ja kiltti vakaa mies. Kolmen lapsemme isä. Olemme sopineet, että jos minulla on muita tarpeita niin voin niitä aivan vapaasti toteuttaa mutta niin ettei hän tiedä, eikä jutut leviä.

Alkuun oli jännittävää ja pelkäsin myös, että joku näkee ja jään kiinni.
        Nyt kahdeksan kokeilun jälkeen olen löytänyt itseäni 25 vuotta nuoremman pojan jonka luona käyn säännöllisesti.

Poika on kohtelias, kiva ja haluaa nimenomaan antaa minulle nautintoa.
        Seksi on intohimoista, kiihkeää ja todella rajua.
        Rakastan sitä että minua pannaan aika kovinkin ottein.

Tiedän, että hän hakee minusta vain kokemusta ja omaakin nautintoaan niin kauan elämä vie hänet. Mutta so what?

Jos mietin noita muita syrjähyppyjä niin muutaman kerran yksi mukava puutteessa elävä 40 v ukkomies. Seksi oli aika vanilijaa ja hänellä oli vielä harvinaisen pieni kalu. Sitten oli pari noin ikäistäni muka kovaa panomiestä, toisella olikin valtava kalu, mutta laiha lohtu kun ei osannut sitä yhtään käyttää. Sitä piti vaan kehua kuin pikkulasta ja tuli yhtä helposti kuin mieheni , eikä seissyt uudestaan. Toinen muka kova panomies oli itsekäs paskiainen ja se jäi yhteen kertaan. Laivalla oli tanssitaitoinen mies joka sammui hyttiini ja kuorsasi niin kovaa, että poistuin omasta hytistäni aamupalalle ja jätin sinne. Koko hytti haisi viinalle aamulla ja minä olin juonut vain lasin viiniä. Seksi oli surkeaa. Oikeastaan vain huonoja kokemuksia joista jäi myös ikävä olo.
        Aina sanotaan, että naisella on niin helppoa sen kuin vain valitsee, mutta kyllä se on niin että siinä valintatalossa on vain raakileita, puolivalmisteita ja viimeisen käyttöpäivämäärän ohittaneita miehiä joista ei saa kuin mahanpuruja ja pahan mielen.

Minäkin olin jo tyytymässä kohtaloon kunnes kuin vahingossa istuin oikean oksan päälle ja nyt mulla on ihana vakipano. Onnea kaltaisilleni samassa elämäntilanteessa eläville naisille etsintään. Kun kestää ne huonot panot voi taivas jonain päivänä revetä ja kohta sataa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oman miehen kanssa seksi on verkkaista, kiihkotonta ja yllätyksetöntä . Eikä sitä saa edes jokaisen saunavuoron jälkeen. Kaava on aina sama, runkkaan ja imen kalun pystyyn, tulee lähetyssaarnaaja asennossa sisään muutaman kerran, vetää ulos ja minä hoidan hänet kädellä loppuun. Toimitus vie 5 minuuttia. Asiasta on puhuttu mutta mies ei kertakaikkiaan ymmärrä mitä muuta MINÄ voisin haluta.

Hyvä, hellä ja kiltti vakaa mies. Kolmen lapsemme isä. Olemme sopineet, että jos minulla on muita tarpeita niin voin niitä aivan vapaasti toteuttaa mutta niin ettei hän tiedä, eikä jutut leviä.

Nyt kahdeksan kokeilun jälkeen olen löytänyt itseäni 25 vuotta nuoremman pojan jonka luona käyn säännöllisesti.

Tiedän, että hän hakee minusta vain kokemusta ja omaakin nautintoaan niin kauan elämä vie hänet. Mutta so what?

Jos mietin noita muita syrjähyppyjä niin muutaman kerran yksi mukava puutteessa elävä 40 v ukkomies. Seksi oli aika vanilijaa ja hänellä oli vielä harvinaisen pieni kalu. Sitten oli pari noin ikäistäni muka kovaa panomiestä, toisella olikin valtava kalu, mutta laiha lohtu kun ei osannut sitä yhtään käyttää. Sitä piti vaan kehua kuin pikkulasta ja tuli yhtä helposti kuin mieheni , eikä seissyt uudestaan. Toinen muka kova panomies oli itsekäs paskiainen ja se jäi yhteen kertaan. Laivalla oli tanssitaitoinen mies joka sammui hyttiini ja kuorsasi niin kovaa, että poistuin omasta hytistäni aamupalalle ja jätin sinne. Koko hytti haisi viinalle aamulla ja minä olin juonut vain lasin viiniä. Seksi oli surkeaa. Oikeastaan vain huonoja kokemuksia joista jäi myös ikävä olo.
        Aina sanotaan, että naisella on niin helppoa sen kuin vain valitsee, mutta kyllä se on niin että siinä valintatalossa on vain raakileita, puolivalmisteita ja viimeisen käyttöpäivämäärän ohittaneita miehiä joista ei saa kuin mahanpuruja ja pahan mielen.

Minäkin olin jo tyytymässä kohtaloon kunnes kuin vahingossa istuin oikean oksan päälle ja nyt mulla on ihana vakipano. Onnea kaltaisilleni samassa elämäntilanteessa eläville naisille etsintään. Kun kestää ne huonot panot voi taivas jonain päivänä revetä ja kohta sataa!

Aika monessa pitkässä suuhteessa seksin harrastaminen lopahtaa niin meilläkin. Onni onnettumuudessa harrastan lava tansseja kesäisin joka viikon loppu. Saan samalla liikuntaa ja seksiä aina kun haluan. Tanssiessa tuntee herkästi toisen energiat ja parhain esileikki ennen yhdyntää. Miehen helppo kosketellla kun niukasti vaatteita päällä naisilla. T. 45v nainen

• Anonyymi

Totta. Tanssi on ehdottomasti parasta esileikkiä. Siinä tuntee miten toinen liikkuu, hengittää ja reagoi kosketukseen. Harvoin tulee pettymyksiä jos sänkyyn asti edetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miehet on itsekkäitä kalullaan ajattelevia sikoja ja ukkomiehet varsinkin vieraan pillun perässä juoksevia pettäjiä." Näin se mielikuva on. Mutta entä sitten nämä ikäloput rouvat jotka panettavat itseään tansseissa , baareissa, laivoilla, ja etelän matkoilla vielä paikallisten mieshuorien kanssa. Säälittävää. Parasta seksiä saa alle 28 v synnyttämättömiltä naisilta silloin on vielä tuore tavara ja tiukka. Yli 30 vuotiaaseen aikaan en koskisi pitkällä tikulla

• Anonyymi

Toivottavasti tuo viesti on huumoria tai huono provokaatio. Ellei ole niin sinä olet juuri se syy miksi miehistä puhutaan joskus itsekäinä paskiaisena. Et selvästi ymmärrä naisen seksuaalisesta ja tarpeista mitään. Voi mikä rukka.

Puutteessa elävillä ukoillako on vain oikeus hakea seksin iloja?
        Jos nainen tekee samoin onkin jo huora. Oletko koskaan miettinyt että siinä tilanteessa on kaksi jotka haluaa ja miksei sinua kukaan halua toista kertaa!
        Minttu48

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Tanssi on ehdottomasti parasta esileikkiä. Siinä tuntee miten toinen liikkuu, hengittää ja reagoi kosketukseen. Harvoin tulee pettymyksiä jos sänkyyn asti edetään.

Ilmeisesti tanssit itsekkin! Kokemuksesta voin sanoa ei pettymyksiä ja seksi ollut myös läsnä oloa.

• Anonyymi

Vau!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti tuo viesti on huumoria tai huono provokaatio. Ellei ole niin sinä olet juuri se syy miksi miehistä puhutaan joskus itsekäinä paskiaisena. Et selvästi ymmärrä naisen seksuaalisesta ja tarpeista mitään. Voi mikä rukka.

Jos nainen tekee samoin onkin jo huora. Oletko koskaan miettinyt että siinä tilanteessa on kaksi jotka haluaa ja miksei sinua kukaan halua toista kertaa!
        Minttu48

Hyvä Minttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä myös rouva joka liputtaa tanssilavojen puolesta. Mukava harrastus ja jos seksiä haluaa niin harvoin pettyy, voi valita sopivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kypsänä naisena parasta seksiä saa kun löytää puutteessa elävän ukkomiehen.
        Oma kokemus on, että 30-40 v. ovat parhaita. Yli neljänkymmenen miehillä alkaa jo useilla olla erektio ongelmia ainakin kun vieraan kanssa jännittää ja jos alkoholia vähääkään. Tai sitten on vain ollut huonoa tuuria. Alle kolmekymppisten kanssa alan taas itse jännittää, enkä muutenkaan syty ihan poikasille.

Omaa miestä ei ole seksi oikein koskaan kiinnostanut ja se vähäinenkin kiinnostus loppui joskus viidenkympin jälkeen.

Sen verran olen vastuuntuntoinen tai arka, että paljaalla en anna ukkomiehellekkään. Kohta on taas mennyt kolme kuukautta ilman.
        Onneksi on nokkelat sormet.
        Rva55

Kolme kuukautta mitään ole, mulla meni kolme vuotta...
        Sitten löysin rakastajan jolla ihana pieni mutta paksu kalu.
        Nyt on seksiä ja se on nautinnollista ja hyvää
        Nainen62

• Anonyymi kirjoitti:

Minttu48

Parisuhteessa ei ole sen kummemmin miehellä oikeutta pettää,eli ei kummallakaan oo oikeutta pettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti ilmaistu! " Taivas voi jonain päivänä revetä ja kohta sataa"
        Juuri noin kävi myös minulle muutaman tuhertajan jälkeen. Ihanaa on 28v. nuoremman nuoren kanssa.

• Anonyymi

Minulla vielä naisena tämä perhehomma niin, että elätän nelihenkisen perheemme. Miehen elanto ollut tauolla työttömyyden yllätettyä. Minulla rakastaja silloin tällöin. Perhettäni en halua rikkoa, on tässä muutakin hyvää kuin seksinpuute ja köyhyys.

• Anonyymi

Juuri noin. Ei rakastaja perhettä hajoita , voi olla jopa päinvastoin. Jaksan arvokasta arkea paljon paremmin kun pari kertaa kuussa käyn panemassa nuoren rakastajani kanssa .Eikä ole keneltäkään pois. Kaverin pusseista korkeintaan:)

• Anonyymi

Löytyispä nainen kuka olis samaa mieltä. ;)

• Anonyymi

Kumpi sä olisit , se rakastaja vai puoliso?

• Anonyymi

Rakastaja, koska puolisona aktia riittäis. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyispä nainen kuka olis samaa mieltä. ;)

Olen aivan samaa mieltä☺ perhe pysyy koossa kaikki muut asiat kunnossa miksi rikkoa seksin puutteen takia kun asian voi hoitaa toisaalla. N 45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä☺ perhe pysyy koossa kaikki muut asiat kunnossa miksi rikkoa seksin puutteen takia kun asian voi hoitaa toisaalla. N 45

Hoitais naisen puutteen mielellään😉😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se minunkin kokemuksen mukaan on ja tiedän ystäväpiiristäni pari muutakin rouvaa jotka ovat ulkoistaneet seksin avioliiton ulkopuolelle. Yhdellä aviomies tietää ja on sovittu. Muut ehkä aavistelevat

Itselläni on satunnaisia rakastajia ja yksi ns vakipano. Hän minua läkkäämpi sympaattinen kylmässä liitossa elävä mies
        Tuija49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se minunkin kokemuksen mukaan on ja tiedän ystäväpiiristäni pari muutakin rouvaa jotka ovat ulkoistaneet seksin avioliiton ulkopuolelle. Yhdellä aviomies tietää ja on sovittu. Muut ehkä aavistelevat

Itselläni on satunnaisia rakastajia ja yksi ns vakipano. Hän minua läkkäämpi sympaattinen kylmässä liitossa elävä mies
        Tuija49

Kyllä meidänkin parisuhdetta arvostellaan kun käyn yksin tansseissa. Osa tutuista varatuista miehistä olisi kuitenkin valmis heti sänkyyn kanssani. N 45

• Anonyymi

Yleensä arvostelijat ovat vain kateellisia ja pelkäävät toisen saavan jotain enemmän kuin itse.
        Minä käyn myös tansseissa ja aivan sama mitä muut ajattelevat tai puhuvat.
        Olenko mennyt sänkyyn tanssiparini kanssa. En. Toistaiseksi. Vannommatta paras.
        N44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuija49

Mielenkiintoinen keskustelu.
        Itse en ole uskaltanut.
        Vaikka liitto lähes seksitön.
        Entä jos joku hullu perverssi.
        Taudit?
        Kiinni jäämisen vaara?
        Jos kokemus vaan huono?
        Jää katumus ja paha olo?

Miten ihmeessä te valitsette rakastajan ja mistä?
        Ettekö te mieti riskejä?
        Minna55

• Anonyymi

Tutustumalla kunnolla. Esim sähköpostilla tai jollain sovelluksella. :)

Lhe

• Anonyymi

Sähköpostin tai sovelluksen takana voi olla mitä vaan valehtelijaa. Vielä tavatessa voi vaikuttaa että ok. Sitten kun ollaan neljän seinän sisällä lukitussa huoneessa niin...
        Eikö kenelläkään ole mitään huonoja kokemuksia?

• Anonyymi

Miks et koittais tutustua?

Lhe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähköpostin tai sovelluksen takana voi olla mitä vaan valehtelijaa. Vielä tavatessa voi vaikuttaa että ok. Sitten kun ollaan neljän seinän sisällä lukitussa huoneessa niin...
        Eikö kenelläkään ole mitään huonoja kokemuksia?

Riski on juuri se juttu. Ainakin mulla. On tullut pantua useammankin rouvan kanssa. Sehän siinä kiihottaa, että saa vierasta, että metsästys onnistuu ja kiinni jäämisen vaara vaan lisää kiihotusta. Jos vielä jostain julkisesta tilanteesta pääsee livahtamaan jonnekin syrjään ja paljaalla painamaan varattuun pipariin. Ja eikun takaisin esim juhliin jossa rouvan mies mitään tietämättömänä. Näin se musta menee. Ja rouvat taas mittauttavat sitä ovatko vielä haluttavia. Seksi on usein aika nopeaa ja jopa huonoa. Mutta se hetki kun tajuaa, että nyt lohkeaa. En tiedä mitä naiset tästä ajattelevat, mutta on mulla ainakin kolme rouvaa ollut jotka ovat hokeneet panon aikana miten hyvältä varattu kulli tuntuu sisällä. Eiköhän osa naisista hae myös jännitystä ja hyväksyntää, intohimoa ja nopeaa panoa? Vaaraa ja riskiä? Vai mitä rouvat ovat mieltä?

Se leikki ennen kuin päästään itse aktiin ja se hetki kun painuu sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastaja, koska puolisona aktia riittäis. :)

Nooooh, tässä olis yks sellainen nainen.

• Anonyymi

Mites naiseen sais yhteyttä?

Lhe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riski on juuri se juttu. Ainakin mulla. On tullut pantua useammankin rouvan kanssa. Sehän siinä kiihottaa, että saa vierasta, että metsästys onnistuu ja kiinni jäämisen vaara vaan lisää kiihotusta. Jos vielä jostain julkisesta tilanteesta pääsee livahtamaan jonnekin syrjään ja paljaalla painamaan varattuun pipariin. Ja eikun takaisin esim juhliin jossa rouvan mies mitään tietämättömänä. Näin se musta menee. Ja rouvat taas mittauttavat sitä ovatko vielä haluttavia. Seksi on usein aika nopeaa ja jopa huonoa. Mutta se hetki kun tajuaa, että nyt lohkeaa. En tiedä mitä naiset tästä ajattelevat, mutta on mulla ainakin kolme rouvaa ollut jotka ovat hokeneet panon aikana miten hyvältä varattu kulli tuntuu sisällä. Eiköhän osa naisista hae myös jännitystä ja hyväksyntää, intohimoa ja nopeaa panoa? Vaaraa ja riskiä? Vai mitä rouvat ovat mieltä?

Kun vieraaseen sänkyyn mennään on motiivit monenlaisia

1. humala vie - tilaus asialle on parisuhteessa, jää yleensä satunnaiseen kännipanoon, kaduttaa, toistuu humalassa
        2. tilaisuus tekee varkaan- sattuma tuo eteen yksilön jonka kanssa päätyy sänkyyn vaikka ei ole suunnitellut, yleensä hyvä yhteys ja kemia sekä hyvää seksiä
        3. heikko itsetunto - halu todistaa että on yhä haluttava, ei korjaa itsetuntoa vaan lopulta lisää pahaa oloa
        4. kosto ja katkeruus - nostan koska puolisoni pettää, ei ratkaise ydinasiaa
        5. seksuaalinen muuttuminen - puhdas kokeiluhalu, muuntunut seksuaalisuus, esim bi kokeilut, eletään ja naidaan vielä kun voidaan
        6. avoin liitto - kumppanin kanssa sovittu asia, molemmilla muita, voi toimia
        7.tarpeet eivät kohtaa parisuhteessa- voi olla sairastumista tai toista ei vain kiinnosta enää , liitto silti hyvä kumppanuus - seksuaalinen tyydytys haetaan harkitusti vierailta, tätä ryhmää varmaan paljon meissä 40-60 v
        8. aisurikuviot - meillä esim kehittynyt edeellä mainitusta tähän suuntaan, mieheni saa tyydytystä siitä kun tietää minun oleva toisen miehen kanssa ja minä olen oppinut nauttimaan kuumana puumana olemisesta, mies ei tule mukaan mutta haluaa kuulla joten pidän puhelinta päällä panon aikana, yleensä tilanne kiihottaa myös ns härkää. Kaikki nauttii tahoillaan.

Olitpa varattu mies tai nainen niin löydätkö itsesi tuosta jaottelusta vai onko onko sinun kuviosi joku aivan muu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites naiseen sais yhteyttä?

Lhe

Antamalla sähköpostiosoitteen:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. humala vie - tilaus asialle on parisuhteessa, jää yleensä satunnaiseen kännipanoon, kaduttaa, toistuu humalassa
        2. tilaisuus tekee varkaan- sattuma tuo eteen yksilön jonka kanssa päätyy sänkyyn vaikka ei ole suunnitellut, yleensä hyvä yhteys ja kemia sekä hyvää seksiä
        3. heikko itsetunto - halu todistaa että on yhä haluttava, ei korjaa itsetuntoa vaan lopulta lisää pahaa oloa
        5. seksuaalinen muuttuminen - puhdas kokeiluhalu, muuntunut seksuaalisuus, esim bi kokeilut, eletään ja naidaan vielä kun voidaan
        7.tarpeet eivät kohtaa parisuhteessa- voi olla sairastumista tai toista ei vain kiinnosta enää , liitto silti hyvä kumppanuus - seksuaalinen tyydytys haetaan harkitusti vierailta, tätä ryhmää varmaan paljon meissä 40-60 v
        8. aisurikuviot - meillä esim kehittynyt edeellä mainitusta tähän suuntaan, mieheni saa tyydytystä siitä kun tietää minun oleva toisen miehen kanssa ja minä olen oppinut nauttimaan kuumana puumana olemisesta, mies ei tule mukaan mutta haluaa kuulla joten pidän puhelinta päällä panon aikana, yleensä tilanne kiihottaa myös ns härkää. Kaikki nauttii tahoillaan.

Olitpa varattu mies tai nainen niin löydätkö itsesi tuosta jaottelusta vai onko onko sinun kuviosi joku aivan muu?

Olen nainen 44 ja minulla on ainakin ollut tuo kohta 2.
        Jäi yhteen yöhön. En kadu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä arvostelijat ovat vain kateellisia ja pelkäävät toisen saavan jotain enemmän kuin itse.
        Minä käyn myös tansseissa ja aivan sama mitä muut ajattelevat tai puhuvat.
        Olenko mennyt sänkyyn tanssiparini kanssa. En. Toistaiseksi. Vannommatta paras.
        N44

Itselläni eka kerta kun lähdin tanssin jälkeen miehen mukaan huili tauolle hänen asunto autolle.. loput arvaatkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni eka kerta kun lähdin tanssin jälkeen miehen mukaan huili tauolle hänen asunto autolle.. loput arvaatkin..

Oletko käynyt riutanharjulla tanssimassa siellä isot parkki alueet ja useita asunto autoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Riski on se juttu" - mielipiteeseen kirjoitan. Juuri noin, se hetki kun esim. istutaan tanssin jälkeen pöydän takana vierekkäin...käsi alkaa etsiskelyn hameen alta....ensin vähän, hyvälen miehen reittä ensi hellästi sitten vaatien. Tanssitaan lisää, kuumennutaan...ja sitten päästään hitaaaasti sisään. Voi mikä nautinto! Moikat ja muisto, wau! Lisää!

• Anonyymi

Kyllä minäkin kostun ihan jännityksestä ja että tekee jotain kiellettyä.
        Juuri tuo kun miehen kosketus tanssiessa antaa vihjeen. Jos kappale sopiva painan usein lantiotani enemmän vasten miehen etumusta... Moni kovettuu. Ja sittenhän homma on selvä... N53

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät puhelinta päällä? Auki? Kuunteleeko miehesi kun panet toisen kanssa?
        Runkkaako se puhelimen toisessa päässä? Aika outoa touhua minusta

• Anonyymi

Olen salasuhteita harrastava vanhempi rouva. Tuohon mistä löytää ja miten, vastaan että tekemällä reilusti hommia asian eteen. Sitä saa mitä tilaa.

Olin n.30v uskollisena avioliitosssa, sitten seksielämämme kuivui, minä en.
      Mies ei halunnut " viagroita"...vaan ' hoidaittes" meiningillä kuittas koko jutun.
      Tulkintani on, että hoidan itseni vieraissa käymällä.
      Alku oli hankalaa ja työlästä. Pelottavaa ja stressaavaa.
      Nuoria miehiä oli tyrkyllä pilvin pimein, mutta useinkaan heillä ei ole paikkaa, eikä kyllä ukkomiehilläkään.
      Jotenkin kyllä opin aika nopeasti miten nettikeskusteluja tulkitaan. Röyhkeät, rivot, ankeat tms. karsiutuivat heti. Huumori on minusta hyvin seksikästä. Ulkonäkö ei ole niin hirveän tärkeätä, jonkinnäköinen kunto, puhtaus ja ihmisen tuoksu tarvitaan:)
      Ainoa mihin " sitoudun" etukäteen, on " kahvit". Jos joku hiemankin epäilyttää tai tuntuu siltä, että ei löydy kemiaa, jää asia siihen.
      Yleinen vedätys on, että ...hei soita mulle tässämunnumero🤣....ja herralla tietenkin preepaid kakkoskänny taskussa.
      En anna numeroani, ennenkuin tiedän KUKA on oikeasti se henkilö, jonka kanssa aioin mennä kahvien jälkeen lähempään tuttavuuteen. Ja sehän on nykyiseen virtuaaliaikaan hyvin helppo tarkistella. On huomattava, että jos esim kuuskymppinen herra ei ole työelämässä totttunut netin käyttöön, kankeus siinä ei tarkoita tyhmyyttä . Olen ilmeisesti itse sen verran luotettavalta vaikuttava tyyppi, että se onnistuu. Jos ei onnistu, homma jää siihen.
      Iloista ja nautinnollista kesää kaikille rouville !

• Anonyymi

Salasuhteita....tarkoittaa siis että mies vaihtuu. Oletko koskaan saman miehen kanssa kahta kertaa enempää. Onko se osa juttua, että aina etsii ja kokee uuden.
        Kiinnostaa kovasti

• Anonyymi

Nuoria miehiä oli tyrkyllä pilvin pimein....
        Olitko yhdenkään nuoren miehen kanssa ja miltä se tuntui.
        Minua lähentelee 19 v poikanen töissä. Ei ole kuvittelua.
        Tavallaan tilanne kiihottaa ja imartelee minua, toisaalta stressaa ja pelottaa mihin olen ryhtymässä?
        Olen naimisissa, seksiä on kotonakin sentään ja silti...
        N51

• Anonyymi

N51, tässä salasuhde-rouva:)
        Jos työssä olette kokoajan yhdessä, mieti tarkkaan. Voi nimittäin käydä niin, että haluat vaan kerran ja nuorukainen satakertaa. Voit tietysti yrittää sopia, että vaan kerran. Kyllä sä tajuat onko kundi henkisesti holtiton, ryyppääkö vai onko " urheilija- nuorukainen eli voiko häneen tässä jutussa luottaa.
        Huolellinen noissa ennakoivissa " kotiläksyossä" kannattaa olla,
        mutta palkinto on sen väärti, hekuma ja tyudytys on ihanaa!

• Anonyymi

Puhut asiaa! Haluan aina tietää kenen kanssa mennään pidemmälle kuin tansin merkeissä. Tietenkin tansseissa aika iso ryhmä tuntee toisenssa yhteisen harrastuksen merkeissä. Hyvää ja kiihkeää kesää sinulle! N 54

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

N51, tässä salasuhde-rouva:)
        Jos työssä olette kokoajan yhdessä, mieti tarkkaan. Voi nimittäin käydä niin, että haluat vaan kerran ja nuorukainen satakertaa. Voit tietysti yrittää sopia, että vaan kerran. Kyllä sä tajuat onko kundi henkisesti holtiton, ryyppääkö vai onko " urheilija- nuorukainen eli voiko häneen tässä jutussa luottaa.
        Huolellinen noissa ennakoivissa " kotiläksyossä" kannattaa olla,
        mutta palkinto on sen väärti, hekuma ja tyudytys on ihanaa!

Tuota en jännitykseltäni edes osannut ajatella. Että minua haluttaisiin , mutta minä en:) Todella mahdollista ja sen jälkeen näkisimme ainakin kolmena , jopa viitenä päivänä viikossa töissä. Voisi toisiaan käydä ahdistavaksi.

Käytättekö aina kumia, itse olen ajattellut olla vastuullinen ja käyttää mutta inhoan kondomeja, oikea tunnelman tappaja

• Anonyymi

Vielä mietin noita vinkkejä ja kotiläksyjä. Kaveri on urheilullinen mutta ehkä vähän ujo ja luulen, että ei ainakaan kovin tiuhaan saa. Ja kun tuota mietin on tosiaan vaara, että tahtoo koko ajan....

• Anonyymi

Tässä taas rva salasuhde:)...tarkoitin tuolla urheilullisella kontra esim.dokaileva nuorukainen sitä että ei hölötä ja kersku kännissä muille työkavereille jne. Mä en ole koskaan syönyt kuormasta, eli ei läheltä, ei kavereita, ei työkavereita jne. Silloin voin olla rauhassa töissä.
        Olen herkkä tyyppi, vaikkei uskois:) ja kuvittelisin kokoajan, että nyt on vuodettu, kun oltu kaljalla.

Kun kundi on noin nuori miettisin myös sellaista vastuuta, jonka tämä " vanhemmuus" tavallaan ihmiselle kasvattaa...voisiko hän löytää nuoren ja oikeesti puolisokandin...niin ettei suhteensa seksiin vääristyisi.
        Mun nuorin rakastaja oli 32v. ja pitkään kestäneet (pari kertaa kuussa) tapaamiset loppuivat mun tahdostani. Heidän perheeseensä syntyi toinen lapsi ja ainakaan minä en halunnut lapselta isän aikaa riistää. Iskukki pani hanttiin, mutta ymmärsi lopulta pointtini. Silloin tällöin vielä viestitellään ja hän sanoo kunnioittavansa nykyisin kovasti ratkaisuani, ei kuulema olisi siihen itse pystynyt.

• Anonyymi

Joo, olen miettinyt myös tuota ikää ja miten kokemus voisi vaikuttaa hänen seksuaaliseen käyttäytymiseen jatkossa. Vaikutat kyllä tosi vastuuntuntoiselta, sulla kuitenkin ollut myös ukkomiehiä. Onko erilaista jos mies vartti tai sinkku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olen miettinyt myös tuota ikää ja miten kokemus voisi vaikuttaa hänen seksuaaliseen käyttäytymiseen jatkossa. Vaikutat kyllä tosi vastuuntuntoiselta, sulla kuitenkin ollut myös ukkomiehiä. Onko erilaista jos mies vartti tai sinkku?

On ollut etupäässä ukkomiehiä. Näistä " terveydellisistä" syistä. Mä en halua tautia kotiin, eivätkä hekään halua.
        Sinkun kanssa on myös aina se " rakastumisen uhka", silloin voi tapahtua kummia asioita tavallisenkin ihmisen päässä kun hormoonihöyryt hyökkäilee.
        Eronneen sinkun olen myös tavannut ja mukavaa oli. Hän löysi sitten uuden, oikean rakkauden ja se oli meistä molemmista kivaa. Olin hänelle" silta yli synkän virran."
        Kaiken kaikkiaan kun tarkastelen näitä juttujani tässäkin ketjussa, huomaan, että olen oikeastaan karsinut kaikenlaisen " hetken huumasta sortumisen" kuviostani pois. Haluan todella nauttia hyvästä seksistä rauhassa ja kunnolla ja vielä turvassakin. Sitä se ikä teettää. Jonkun mielestä se " hetken" puuttuminen vie ison siivun pois, mutta mun mielestä kaikkea ei kertakaikkiaan voi saada, tai se loppuu lyhyeen. Kyllä tämä kivasta harrastuksesta käy ja tässäkin harjaantuu:):) salasuhde-rva

• Anonyymi

Tapaatko miestä koskaan tämän kotona? Vai missä itse akti tapahtuu? ukkomiehet siis hyviä kun eivät takerru ja oletettavasti terveitä, ilmeisesti annat heidän panna paljaalla?
        Puhuuko ne koskaan vaimostaan tai seksistä kotona?
        Mua kiihottaa myös jotenkin jos kertoisivat, en tiedä miksi?
        Esim jos vaimo ei anna nuolla niin minä mielelläni kyllä antaisin:)
        Kiva kun vastailet.

• Anonyymi

Kyllä olen tavannut silloin tällöin heidän kodeissaan. Harvemmin. On olemassa työhuoneita, kavereiden kämppiä ,hotellihuoneita yms.
        Jätän asian yleensä miehen huoleksi. Jos ei järjesty niin sitten ei. Ja aina julkisella paikalla eka tapaaminen. Ja asia jossa voisin ehkä olla varovaisempi on kumin käyttö. En halua tyyppiä, jonka kanssa intuitio sanoo, että kumia pitäisi käyttää. Kun en 30vuoden aikana sitä ole käyttänyt, en haluaisi nytkään. Paljas, hyvä on niin hyvä.Ja kyllä moni nuolee ihanadti. Siinäkin on tyylejä: parralla ja ilman. Kieli syvälle tai " ympäristöön" ...jos mies on asiaan paneutunut , nuoleminen on ihanaa, jos ei, jos hän lipoo vaan mielikseni ,sen kyllä huomaa. Eikä tartte toista kertaa yrittää.

Kyllähän joku haluaa puhua vaimostaan ja seksittömyydestään. Tiettyyn rajaan saakka se on ok, mutta en halua kuulla vaimon haukkumista ja ylipäätään paljon kotijuttuja. Ymmärrän sun halusi kuulla niitä, se voi olla yksi osa kiihotumista, joku paremmuuden tunne jne. siis ihan fetissinä, eikä se tietenkään mitään haittaa.
        Olen tavannut miehen, joka kiihottui saadessaan kunnolla naida " toisen omaa".
        Olen tätä harrastellut nelisen vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän. Voin sanoa,että yhtään tosi pettymystä ei ole tullut. Olen ehkä osannut karsia itseään täynnä olevat kukkopojat jo ennakkoon. Harvinaisen paljon on ihan tavallisia, fiksuja ja lämpimiä ihmisiä jotka syystä tai toisesta joutuvat haeskelemaan sylin lämpöä vieraalta. Ja täytyy muistaa ja pitää huolta, että elämässä on paljon, paljon muita tärkeitä asioita, joista nauttimista hyvä seksi silloin tällöin vain edistää.

Jos seksinautinnon saaminen muodostuu pääasiaksi elämässä se saattaisi olla addiktoitumista ja ehkä silloin siitä ei enää nauttisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olen tavannut silloin tällöin heidän kodeissaan. Harvemmin. On olemassa työhuoneita, kavereiden kämppiä ,hotellihuoneita yms.
        Jätän asian yleensä miehen huoleksi. Jos ei järjesty niin sitten ei. Ja aina julkisella paikalla eka tapaaminen. Ja asia jossa voisin ehkä olla varovaisempi on kumin käyttö. En halua tyyppiä, jonka kanssa intuitio sanoo, että kumia pitäisi käyttää. Kun en 30vuoden aikana sitä ole käyttänyt, en haluaisi nytkään. Paljas, hyvä on niin hyvä.Ja kyllä moni nuolee ihanadti. Siinäkin on tyylejä: parralla ja ilman. Kieli syvälle tai " ympäristöön" ...jos mies on asiaan paneutunut , nuoleminen on ihanaa, jos ei, jos hän lipoo vaan mielikseni ,sen kyllä huomaa. Eikä tartte toista kertaa yrittää.

Kyllähän joku haluaa puhua vaimostaan ja seksittömyydestään. Tiettyyn rajaan saakka se on ok, mutta en halua kuulla vaimon haukkumista ja ylipäätään paljon kotijuttuja. Ymmärrän sun halusi kuulla niitä, se voi olla yksi osa kiihotumista, joku paremmuuden tunne jne. siis ihan fetissinä, eikä se tietenkään mitään haittaa.
        Olen tavannut miehen, joka kiihottui saadessaan kunnolla naida " toisen omaa".
        Olen tätä harrastellut nelisen vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän. Voin sanoa,että yhtään tosi pettymystä ei ole tullut. Olen ehkä osannut karsia itseään täynnä olevat kukkopojat jo ennakkoon. Harvinaisen paljon on ihan tavallisia, fiksuja ja lämpimiä ihmisiä jotka syystä tai toisesta joutuvat haeskelemaan sylin lämpöä vieraalta. Ja täytyy muistaa ja pitää huolta, että elämässä on paljon, paljon muita tärkeitä asioita, joista nauttimista hyvä seksi silloin tällöin vain edistää.

Jos seksinautinnon saaminen muodostuu pääasiaksi elämässä se saattaisi olla addiktoitumista ja ehkä silloin siitä ei enää nauttisi.

Hei salasuhde rouva, minua kiinnostaa kiihottaako sinua yhtään tämä tarina:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15614965/rouvaa-laivalla

Minulla saa aikaan pulssin kiihtymisen ja jäykkyyttä.

jos minä kasvan ja sinä kostut,
        mitä kostutaan?
        Kasvetaan!

Haluaisin niin tavata sinut
        Mies28

Muutkin rouvat voi kommentoida voisitteko kuvitella itsenne tarinan rouvaksi? Jos ette niin miksi ette?

• Anonyymi

Ihan ok novelli, mutta aika paljon kielioppi- ja kirjoitusvirheitä. Ei nyt mua niin paljon sytyttänyt, että olisin kostunut tms. Oliko tarina muka tosi ja sinun kokema ja kirjoittama?
        En ole salasuhderva. Vaan nainen 33, sinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä kostutaan?
        Kasvetaan!

Mies28

Muutkin rouvat voi kommentoida voisitteko kuvitella itsenne tarinan rouvaksi? Jos ette niin miksi ette?

Olisi mahtavaa saada tuolla tavalla jonkun rouvaa laivalla....
        Siis toisen omaa. Vaa eipä ole natsannut

• Anonyymi

Olen salasuhteita harrastavan rouvan kanssa saman harrastuksen äärellä, paitsi että olen naisen vastakappale

Voisin runoilla, että vaimoni on sairas tai etten saisi kotona. Mutta se olisi valhe.
        Puolisoni on terve, seksiäkin on, mutta ei sellaista joka minua tyydyttäisi. Ei, en vaadi mitään erikoisuuksia tai perverssioita. Ja kyllä, asiasta on puhuttu.

Kahdenkymmenen avioliittovuoden jälkeen sattuma toi eteeni rouvan jonka tilanne oli samankaltainen. Rakastelimme muutaman kerran. Seksi oli hyvää.

Nainen kertoi miten päätös lähteä "vieraisiin" oli vaikea ja vaati todellakin työtä sekä henkisesti, että ihan konkreettisesti kun etsi ensimmäistä mahdollista miestä. Sanotaan, että homma on naiselle helppoa, sen kuin valitsee. Olen erimieltä koska sattumanvaraisesti valittu baarituttavuus voi olla valtava virhe.

Kun homma lähti toimimaan, hän kertoi miten jotain naksahti hänen sisällään, seksuaalinen vapautuminen ja oman halunsa sekä tarpeensa ymmärtäminen osana ihmisen pyskofyysistä kokonaisuutta.

Tuon jälkeen minulla on ollut kolme rouvaa, jotka kaikki iältään 45.
        Seksi on luontevaa, kokeilevaa, ei kiirehtivää ja jokainen kokemus on ollut kuin huima matka märkään lämpimään ja hieman vaaralliseen viidakkoon.

Posllinipillluja ei ole vatsaan tullut onneksi, koska minulle ne on myös turn off.
        Paljaalla on pantu paitsi yhden kanssa, joka toivoi kumia ja tätä kunnioitettiin.

Joka ikinen näistä kolmesta rouvasta on nauttinut, niin minäkin.
        Ok, petän vaimoani. Välillä mietin kuinka paljon satuttaisi häntä jos tietäisi.

Toisaalta kunnioitan ja rakastan häntä, enkä esim ikinä voisi olla väkivaltainen.
        Onko tämä nyt niin tuomittavaa ja kuka sen ensimmäisen kiven heittää?

Kesä on lemmen aikaa

M49

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen salasuhteita harrastavan rouvan kanssa saman harrastuksen äärellä, paitsi että olen naisen vastakappale

Voisin runoilla, että vaimoni on sairas tai etten saisi kotona. Mutta se olisi valhe.
        Puolisoni on terve, seksiäkin on, mutta ei sellaista joka minua tyydyttäisi. Ei, en vaadi mitään erikoisuuksia tai perverssioita. Ja kyllä, asiasta on puhuttu.

Kahdenkymmenen avioliittovuoden jälkeen sattuma toi eteeni rouvan jonka tilanne oli samankaltainen. Rakastelimme muutaman kerran. Seksi oli hyvää.

Nainen kertoi miten päätös lähteä "vieraisiin" oli vaikea ja vaati todellakin työtä sekä henkisesti, että ihan konkreettisesti kun etsi ensimmäistä mahdollista miestä. Sanotaan, että homma on naiselle helppoa, sen kuin valitsee. Olen erimieltä koska sattumanvaraisesti valittu baarituttavuus voi olla valtava virhe.

Kun homma lähti toimimaan, hän kertoi miten jotain naksahti hänen sisällään, seksuaalinen vapautuminen ja oman halunsa sekä tarpeensa ymmärtäminen osana ihmisen pyskofyysistä kokonaisuutta.

Tuon jälkeen minulla on ollut kolme rouvaa, jotka kaikki iältään 45.
        Seksi on luontevaa, kokeilevaa, ei kiirehtivää ja jokainen kokemus on ollut kuin huima matka märkään lämpimään ja hieman vaaralliseen viidakkoon.

Posllinipillluja ei ole vatsaan tullut onneksi, koska minulle ne on myös turn off.
        Paljaalla on pantu paitsi yhden kanssa, joka toivoi kumia ja tätä kunnioitettiin.

Joka ikinen näistä kolmesta rouvasta on nauttinut, niin minäkin.
        Ok, petän vaimoani. Välillä mietin kuinka paljon satuttaisi häntä jos tietäisi.

Toisaalta kunnioitan ja rakastan häntä, enkä esim ikinä voisi olla väkivaltainen.
        Onko tämä nyt niin tuomittavaa ja kuka sen ensimmäisen kiven heittää?

Kesä on lemmen aikaa

M49

Hei vastakappale, taidat todella olla sitä...siis henkisesti.
        Me emme tee kenellekään pahaa, olemme aikuisia. Jos päät pysyvät selvinä ja homma reiluna, hommailumme on kahden aikuisen välistä hyvinvoinnin lisäämistä, joka ei ole keneltäkään pois, ei edes puolisoiltamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä kostutaan?
        Kasvetaan!

Mies28

Hei vaan nuori mies ja kiitos kauniista tarjouksestasi! Pyysit mielipidettä.

Olen salasuhderouva. Ja tuossa tarinassasi joka saattaa olla tosikin ,on pari juttua, jotka ajattelen toisella tavalla kuin te.
        Olit tapauksen aikaan aivan liian nuori tuohon tilanteeseen. Se mihin mielestäni seksiä käytitte oli
        psyykkistä helppiä ja pakoa arjesta, lähimmäisen alkoholismista. Se ei korjaa tunne-elämän vaurioita, jotka läheisriippuvuudesta syntyvät. Siihen tarvittais ammattiapua ja jos et ole sitä huomannut, ei se niin ihme ole...Suomessa moinen juttu tuon viinan kanssa on hyvin yleistä.
        Mutta nyt olis hyvä aika hakea sitä apua, se ei löydy pysyvästi meidän vanhempien ihanien naisten vierestä, vaan terapeutilta. En missään nimessä sinua pilkkaa, vaan toivon elämääsi kirkastusta ja selkeyttä.
        Mun mieheni ei juo, eikä käyttäydy muutenkaan ongelmallisesti. Olemme nuoruudesta saakka olleet eritahtisia seksielämässä. Ruuhkavuosina se ei mua häirinnyt kun muutenkin oli hässäkkää ihan riittämiin. Kerran pari kuussa rakastelu riitti miehelleni ja silloin se riitti minullekkin. Nyt olemme tulleet siinä asiassa vielä eritarpeisemmiksi.
        Ja siitä syystä olen nyt tämän yhden elämäni toisella puoliskolla ottanut omat tarpeeni vakavasti huomioon. Tämän suurempaa mielenhäiriötä en näissä seksintarvereissuissani koe. Jos tämän lopettaisin, ei siitä katastrofia seuraisi, ainoastaan aika paljon tylsempi elämä. Ehkä sen kompensoisin vaikka liikunnalla tms.
        Ja luulen jopa, että jos miehelleni seviäisi tämä hommailuni, saisin sen anteeksi , senverran filosofista viisautta hänessä on ja jopa ihmisen elämän ymmärrystä. Ei hän ole muissakaan elämän valinnoissa pyrkinyt mua päsmäröimään.

Toinen juttu olisi se, että olisiko tämä enää minusta niin kiehtovaa. Salasuhteessa on oma lumonsa:):)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei vastakappale, taidat todella olla sitä...siis henkisesti.
        Me emme tee kenellekään pahaa, olemme aikuisia. Jos päät pysyvät selvinä ja homma reiluna, hommailumme on kahden aikuisen välistä hyvinvoinnin lisäämistä, joka ei ole keneltäkään pois, ei edes puolisoiltamme.

49vastinkappalle ilman suurempaa sovitinta täällä:)

Taidamme tosiaan ajatella ihmisyydestä, inhimillisyydestä ja seksuaalisuudesta koko lailla samoin? Tunne vain vahvistui kun luin vastaukseksi nuorelle miehelle.

Toivotan sinulle oikein lämmintä ja nautinnollista kesää.
        Hyvää ruokaa, juomaa, tuulta, kulttuuria, keskusteluja sekä erotiikan iloja.

Kukaties satuimme joskus vastakkain ja kokeilemme sovimmeko yhteen sekä henkisesti että fyysisesti.

M49

• Anonyymi

Kiitos, vastakappele :)
        Samoja elämän herkkujs sinulle ja nyt ihan ensin mahtavaa juhannusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei vaan nuori mies ja kiitos kauniista tarjouksestasi! Pyysit mielipidettä.

Olen salasuhderouva. Ja tuossa tarinassasi joka saattaa olla tosikin ,on pari juttua, jotka ajattelen toisella tavalla kuin te.
        Olit tapauksen aikaan aivan liian nuori tuohon tilanteeseen. Se mihin mielestäni seksiä käytitte oli
        psyykkistä helppiä ja pakoa arjesta, lähimmäisen alkoholismista. Se ei korjaa tunne-elämän vaurioita, jotka läheisriippuvuudesta syntyvät. Siihen tarvittais ammattiapua ja jos et ole sitä huomannut, ei se niin ihme ole...Suomessa moinen juttu tuon viinan kanssa on hyvin yleistä.
        Mutta nyt olis hyvä aika hakea sitä apua, se ei löydy pysyvästi meidän vanhempien ihanien naisten vierestä, vaan terapeutilta. En missään nimessä sinua pilkkaa, vaan toivon elämääsi kirkastusta ja selkeyttä.
        Mun mieheni ei juo, eikä käyttäydy muutenkaan ongelmallisesti. Olemme nuoruudesta saakka olleet eritahtisia seksielämässä. Ruuhkavuosina se ei mua häirinnyt kun muutenkin oli hässäkkää ihan riittämiin. Kerran pari kuussa rakastelu riitti miehelleni ja silloin se riitti minullekkin. Nyt olemme tulleet siinä asiassa vielä eritarpeisemmiksi.
        Ja siitä syystä olen nyt tämän yhden elämäni toisella puoliskolla ottanut omat tarpeeni vakavasti huomioon. Tämän suurempaa mielenhäiriötä en näissä seksintarvereissuissani koe. Jos tämän lopettaisin, ei siitä katastrofia seuraisi, ainoastaan aika paljon tylsempi elämä. Ehkä sen kompensoisin vaikka liikunnalla tms.
        Ja luulen jopa, että jos miehelleni seviäisi tämä hommailuni, saisin sen anteeksi , senverran filosofista viisautta hänessä on ja jopa ihmisen elämän ymmärrystä. Ei hän ole muissakaan elämän valinnoissa pyrkinyt mua päsmäröimään.

Toinen juttu olisi se, että olisiko tämä enää minusta niin kiehtovaa. Salasuhteessa on oma lumonsa:):)

Kiitos ystävällisyydestä ja vastauksesta. Luin sen jo muutama päivä sitten. Myönnän että närkästyin. Nyt miettittyäni ymmärrän, että voi hyvin olla että jossain määrin käsittelimme seksillä sitä että molemmat olemme olleet alkoholistin vaikutuspiirissä. Emme kuitenkaan tehneet sitä tietoisesti vaan yksi asia johti vain toiseen. En myöskään mielestäni ollut liian nuori tuohon kokemukseen. Eikä se vääristynyt ainakaan minun suhdettani seksiin mitenkään.
        Pyysin mielipidettä tarinasta joka on totta, mutta sainkin paljon enemmän ajateltavaa. Kiitos siitä. Ilmeisesti tarinani ei ollut sinusta kiihottava vaan hälyttävä tai jotain.,...
        Tarjoukseni on silti voimassa jos tulet toisiin aatoksiin.
        Mielipidettäsi arvostaen ja sinua kunnioittaen.
        Hyvää juhannusta
        Nuori mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapaatko miestä koskaan tämän kotona? Vai missä itse akti tapahtuu? ukkomiehet siis hyviä kun eivät takerru ja oletettavasti terveitä, ilmeisesti annat heidän panna paljaalla?
        Puhuuko ne koskaan vaimostaan tai seksistä kotona?
        Mua kiihottaa myös jotenkin jos kertoisivat, en tiedä miksi?
        Esim jos vaimo ei anna nuolla niin minä mielelläni kyllä antaisin:)
        Kiva kun vastailet.

Salasuhderouva , minkä ikäinen olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ystävällisyydestä ja vastauksesta. Luin sen jo muutama päivä sitten. Myönnän että närkästyin. Nyt miettittyäni ymmärrän, että voi hyvin olla että jossain määrin käsittelimme seksillä sitä että molemmat olemme olleet alkoholistin vaikutuspiirissä. Emme kuitenkaan tehneet sitä tietoisesti vaan yksi asia johti vain toiseen. En myöskään mielestäni ollut liian nuori tuohon kokemukseen. Eikä se vääristynyt ainakaan minun suhdettani seksiin mitenkään.
        Pyysin mielipidettä tarinasta joka on totta, mutta sainkin paljon enemmän ajateltavaa. Kiitos siitä. Ilmeisesti tarinani ei ollut sinusta kiihottava vaan hälyttävä tai jotain.,...
        Hyvää juhannusta
        Nuori mies

Hei taas Nuori mies, kiitos rehellisestä vastauksesta.
        Kyllä tarinasi oli kiihottava ja närkästyksesikin oli oikeutettua jos koit mielipiteeni epäoikeudenmukaiseksi. Juuri sellaista tai tällaista on aikuisten välinen keskustelu. Siinä tunnetaan välillä positiivisia ja negatiivisia juttuja, mutta keskustelu jatkuu.
        Enää et ole " liian" nuori. Mikä ettei ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää juhannusta
        Nuori mies

Nuori mies, kuinkas me tämän matematiikan kanssa edetään : - tämän vuoden huhtikuusta kaksi vuotta taaksepäin olit tarinan kirjoittanut. Silloin olit 18 vuotias ja nyt tuossa saateviestissäsi olet 28 vuotias?
        Olisko se joku näppivirhe vai pöhkö " huijausyritys" ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, vastakappele :)
        Samoja elämän herkkujs sinulle ja nyt ihan ensin mahtavaa juhannusta!

Hei salasuhderouva😃

Nyt on minttumaari vietetty ja kohta alkaa kesäloma.
        Lomalla voi tehdä reissuja minne päin tahansa ja sattumalta osua kahville kenen kanssa hyvänsä. Missä päin suomea olet?

Jos vaikka kuppi kuumaa yhdessä ja vaikka kylmät jäätelöt livottavaksi.
        Minä tarjoan

M49, vastakappale

• Anonyymi

Hei Vastakappale:)

Ilmanmuuta näin tehdään !
        Kermakaffeet ja vaniljajäätelö kehä kolmosen sisäpuolella? Suurkiitos tarjouksesta!

Kesäterveisin Salasuhderouva

• Anonyymi

Kehä kolmosen sisäpuoli on ok. Miten edetään?
        Vastakappale kyselee

• Anonyymi

Tähän ehkä nyt pitäisi rustata yhteystieto. Kummankohan se kannattaisi tehdä?

• Anonyymi

hyvä kysymys.
        Minusta ei kummankaan.
        Jos meistä kumpi tahansa laittaa tänne yhteystiedot itsestään, niin kohta on koko feikki- ja muu onanointi porukka samalla piparipurkilla kopeloimassa
        Eikä ole salaista enää mikään
        Sinuun luotan kyllä , mutta tähän ympäristöön en.
        Täytyy siis olla jokin muu keino tai tapa yhyttää toisemme
        Vastakappale

• Anonyymi

Vastekappaleelleni.

Just noin. Sydämellä näkee parhaiten. Tärkeimpiä asioita ei näen silmillä.
        Odotetaan sadonkorjuuta rauhassa.
        Salasuhderouva

• Anonyymi

Jokaisessa meissä asuu Pikku Prinssi, monet vain unohtavat sen:)
        Ehkä meidät tuo yhteen sattuma , kohtalo tai sitten keksimme keinon.
        Olkoon kohtaamisen odotus osa leikkiä:)
        Vastakappale

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisessa meissä asuu Pikku Prinssi, monet vain unohtavat sen:)
        Ehkä meidät tuo yhteen sattuma , kohtalo tai sitten keksimme keinon.
        Olkoon kohtaamisen odotus osa leikkiä:)
        Vastakappale

Oletko salasuhderouva posliini?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän ehkä nyt pitäisi rustata yhteystieto. Kummankohan se kannattaisi tehdä?

Hei salasuhderouva

Ajatus sinusta kiihottaa kovin.
        Olen 50 ukkomies, en ole koskaan pettänyt vaimoani.
        Seksiä on pari kertaa kuussa, kipinää ei.
        Olisin aika valmis toteuttamaan itseäni vieraissa.

Meillä homma tapahtuu peiton alla perinteisin keinoin.
        Ei suuseksiä kumpaankaan suuntaan, ei puhetta, ei intohimoa, ei naisen orgasmia.
        Kun saisin edes kerran nähdä naisen nauttivan siitä kun saa takaapäin tai jos saisin olla alistuva naisen tavaran alla...

Kiinnostaako?

Osuuko yhtään?

• Anonyymi

Osuihan se, mielelläni keskustelen kanssasi ehdotuksestasi, jos saat tähän osoitteesi.
        Mikähän oli se johtoajatus näissä viesteissäni, joka herätti noin ison toiveen? Sen haluaisin tietää.
        Aikomukseni ei ole ollut markkinoida itseäni petipuuhiin.

Olen yrittänyt asiallisesti sekä naisten, että miesten kanssa keskustella "salasuhteista" eli siitä miten ihminen voisi täyttää seksihaaveensa/ tarpeensa mahdollisimman hienotunteisesti, jopa nainen voi sen tehdä niin ettei loukkaa ketään, vaikka on pysyvässä parisuhteessa ja parisuhde ei seksin osalta toimi.

Meillä useimmilla on se kuuluisa yksi elämä, kypsä aikuinen kaipaa hyvää seksiä, se on meidän kiistämätön perustarpeemme. Sen tarpeen tyydyttyminen tukee elämän muissa aallokoissa.ja antaa voimia arkeen.

Perheeseen kuuluu niin monta puolta , joista seksi on vain yksi...varsinkin vanhemmilla pareilla. Yhden puuttuvan osan vuoksi ei kannata koko hienoa kokonaisuutta tuhota. Sen puutteen hoitaminen vaan täytyy tehdä tyylillä.
        On kulttuureita, esim. Ranskan...jossa rakastajatsr tai rakastaja vapauttavat paljon energiaa toimivampaan perhemalliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuihan se, mielelläni keskustelen kanssasi ehdotuksestasi, jos saat tähän osoitteesi.
        Mikähän oli se johtoajatus näissä viesteissäni, joka herätti noin ison toiveen? Sen haluaisin tietää.
        Aikomukseni ei ole ollut markkinoida itseäni petipuuhiin.

Olen yrittänyt asiallisesti sekä naisten, että miesten kanssa keskustella "salasuhteista" eli siitä miten ihminen voisi täyttää seksihaaveensa/ tarpeensa mahdollisimman hienotunteisesti, jopa nainen voi sen tehdä niin ettei loukkaa ketään, vaikka on pysyvässä parisuhteessa ja parisuhde ei seksin osalta toimi.

Meillä useimmilla on se kuuluisa yksi elämä, kypsä aikuinen kaipaa hyvää seksiä, se on meidän kiistämätön perustarpeemme. Sen tarpeen tyydyttyminen tukee elämän muissa aallokoissa.ja antaa voimia arkeen.

Perheeseen kuuluu niin monta puolta , joista seksi on vain yksi...varsinkin vanhemmilla pareilla. Yhden puuttuvan osan vuoksi ei kannata koko hienoa kokonaisuutta tuhota. Sen puutteen hoitaminen vaan täytyy tehdä tyylillä.
        On kulttuureita, esim. Ranskan...jossa rakastajatsr tai rakastaja vapauttavat paljon energiaa toimivampaan perhemalliin.

Toivottavasti en ollut tahditon kun aika suoraan esitin toiveitani sinulle. Toki haluan ottaa myös sinun toiveesi huomioon. Onneksi ne ainakin jossain määrin siis osuivat.
        En ajattelit lainkaan, että täällä tarjoat jotenkin itseäsi, vaan nimenomaan keskustelet. Ehkä juuri tuo taitosi verbalisoida asia asiallisesti sai minussa ajatuksen nyt tai ei koskaan...

Liikun pääkaupunkiseudulla silloin tällöin, seuraavan kerran heinäkuun puoli välin jälkeen, voisimme mennä kahville ja katsoa miten synkkaa

Tilanne varmasti jännittää minua enemmän kuin sinua. Mutta ajatus aktiivisesta aikuisesta naisesta joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa kiihottaa kovin.

Olen 175 cm pitkä ja painan n 85 kg. Voisin hyvin varata hotellihuoneen jos sinne asti edetään, haluaisin edetä rauhassa. Olisko mahdollista että istuisit naamani päälle, jostain syystä haaveilen sellaisesta ....

Olen siisti, terve ja ihan mukava suhteellisen sivistynyt ja kovin kiltti ja jopa hieman ujo mies. Minkälainen sinä olet ja vieläkö asia kiinnostaa

• Anonyymi

Kiitos tarjouksestasi ! Huomasin viestisi uudelleen luettuani, että tilanteesi on suunnilleen samanlainen kun omani muutama vuosi sitten. Puolisoni saattoi suostua kerran kuussa ja komensi myös, että älä innostu...ja sitten äkkiä ohi.
        Olen luultavasti juuri tuona ajankohtana lomareissulla, joten kahvit jäävät ehkä toiseen kertaan.
        Jos saisit postin aikaiseksi, naisena en laita omaani tähän, niin voisimme keskustella.

• Anonyymi

Toimii myös toisinpäin eli ei ne 25v nuoret miehet ruikuta sun perään muuten kun et kysyvät koska otetaan uusiksi..ivat innokkaita ja kestävät pitkään, haluavat jokaisesta asennosta useammankin kerran..itse en varattuma seikkaillut mutta sinkkuna kyllä..kun alkaa panettaa nii seksiä kyllä saa aika helposti muutamakt vakkarilta..

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet ja minkä ikäinen on ollut nuorin mies?

• Anonyymi

Olen 45-vuotias nainen ja siis muutama nuorempi kokemus. Nuorin oli 27v..

• Anonyymi

Hei salasuhde rouva! Olet huippu. Aloittaja sanoi, että rouvat avoimesti arvostavat isoa kalua. Onko näin myös sinun tapauksessa vai onko asialla mitään merkitystä
        M14cm, paksu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei salasuhde rouva! Olet huippu. Aloittaja sanoi, että rouvat avoimesti arvostavat isoa kalua. Onko näin myös sinun tapauksessa vai onko asialla mitään merkitystä
        M14cm, paksu

En mä ihan pilvin pimein ole vieraita miehiä haalininut. Silloin tällöin ja tarpeen mukaan muutaman vuoden aikana.
        En arvioi kalujen kokoa. En edes osaa. 14cm on varmaan oikein hyvä ja ihanaa on jos se paksu ja sitä osaa käyttää
        Mutta kaikkein parasta on jos korvien väli on kunnossa ja molemmat nautimme. Liika vauhti ja suorituskeskeskeisyys on toisten heiniä:)

• Anonyymi

Täällä on rouva joka myöntää, että koolla on väliä. Ei ratkaise mitään mutta on väliä minulle. Jos on kovin iso (pitkä) ei ole hyvä. Esim. takaapäin sattuu kun osuus kohdun kaulaan. Jos taas liian nysä, ei tunnu missään. Minulla on dildo jonka sisään menevä osuus on 15 cm, koskaan en työnnä sitä pohjaan asti. Harvoin tosin laitan sisääni ylipäätään. Mutta eiköhän minulle ole sopiva juuri tuo 13-16 cm eli ihan ns. normimitta mitä näitä palstoja lukee. Sitten tulee se juttu mitä miehet ei edes ajattele, kalu voi olla liian lyhyt tai liian pitkä, mutta liian paksua kalua en ole vielä tavannut! Minulla on ollut muutama rakastaja elämäni aikana ja se mikä tämän rouvan vie hurjaan huomioon on nimenomaan paksu vieras kyrpä.
        Ah:) n47

• Anonyymi

Täällä vielä paksuista kaluista pitävä rouva, muutamia ajatuksia ja kysymyksiä
        - salasuhderouva antaa paljaalla "terveyssyistä" ukkomiehille, jos ukkomies pettää sinun kanssa, pettää myös muiden kanssa ja todennäköisesti paljaalla ja vastuuttomasti, etkö näe riskiä saada sukupuolitauti vai etkö halua nähdä?
        - itse en halua nähdä koska pidän ja kiihotun juuri siitä kun mies laukeaa sisääni
        - yksi tartunta takana, paska olo ja fiilis lääkekuuri
        -minulle on sattunut myös pari miestä jotka eivät ole olleet kovin hygienisiä, asia on valjennut vasta myöhemmässä kontaktissa, kauheita kokemuksia!
        -Nykyisin "vaadin" että sänkyyn aina suihkun kautta, kiitos!
        -perverssit jotka haluaa jotain erite tai muita erikoisuuksia, onneksi ovat ilmaisseet toiveensa viimeistään kahvitteluvaiheessa
        - takertuvat ja rakastuvat joista ei pääse eroon vaan soittelevat, mitä näille voisi tehdä sanoa...
        - lisäksi on ollut pari jonka kanssa en ole halunnut enää, niin on uhannut kertoa miehelleni, onko teillä näitä?
        - yhtään väkivaltaista tai liian humalaista ei ole sänkyyni osunut, ne osaan jo jotenkin karsia ennakkoon, onko teillä kokemuksia?
        - minulla viimeisen n 8 vuoden aikana ollut 12 vierasta ja kokemukset olleet pääosin hyviä ja piristäneet myös avioseksiä, muille käynyt samoin tai toisin?

• Anonyymi

Hei ystäväni, n47!
        Olen sua vanhempi, siis salasuhderouva. Mukavaa kun kirjoitat kokemuksistasi tällä yhteisellä "sarallamme" :)
        Kun mietin mitä mahdan tehdä toisin kuin sinä, sitä en heti hiffaa. Mutta en ole saanut mitään tauteja, ystävät ovat olleet puhtaita, hyväkäytöksisiä, selvinpäin ja aika tavallisia, usein muutaman vuoden nuorempia kuin minä, mutta ei mitään puuma- juttuja. Eikä ikäviä jälkimaininkeja ollenkaan, joskus kiitellään puolin ja toisin:)

Huomasitko tekstini alussa, että pitää tehdä reilusti hommia :)...siis etukäteen...olla varma henkilöstä ja mielen vakaudesta .
        Tylsältä ja varmaa vähemmän seksikkäiltä kuulostaa nää mun juttuni, mutta en käy ravintoloissa, en käytä alkoa, en sukella heti vällyihin.
        Kärsimättömät, seksiriippuvaiset ja moniongelmaiset eivät ehkä yksinkertaisesti jaksa mun tyyppistäni ihmistä:)
        Voin ehkä menettää jonkun hetken hurman, mutta vielä tärkeämpää kuin pelivälineen koko on minulle sen hioutuneen hetken ihon lämpö, läheisyys ja hellyys. Voimme rauhassa viipyillä ja etsiä hienoja juttuja toisistamme.

Jatketaan matkaa, toivon sinulle mukavia löytöjä :) ja hienoa kesää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei ystäväni, n47!
        Olen sua vanhempi, siis salasuhderouva. Mukavaa kun kirjoitat kokemuksistasi tällä yhteisellä "sarallamme" :)
        Kun mietin mitä mahdan tehdä toisin kuin sinä, sitä en heti hiffaa. Mutta en ole saanut mitään tauteja, ystävät ovat olleet puhtaita, hyväkäytöksisiä, selvinpäin ja aika tavallisia, usein muutaman vuoden nuorempia kuin minä, mutta ei mitään puuma- juttuja. Eikä ikäviä jälkimaininkeja ollenkaan, joskus kiitellään puolin ja toisin:)

Huomasitko tekstini alussa, että pitää tehdä reilusti hommia :)...siis etukäteen...olla varma henkilöstä ja mielen vakaudesta .
        Tylsältä ja varmaa vähemmän seksikkäiltä kuulostaa nää mun juttuni, mutta en käy ravintoloissa, en käytä alkoa, en sukella heti vällyihin.
        Kärsimättömät, seksiriippuvaiset ja moniongelmaiset eivät ehkä yksinkertaisesti jaksa mun tyyppistäni ihmistä:)
        Voin ehkä menettää jonkun hetken hurman, mutta vielä tärkeämpää kuin pelivälineen koko on minulle sen hioutuneen hetken ihon lämpö, läheisyys ja hellyys. Voimme rauhassa viipyillä ja etsiä hienoja juttuja toisistamme.

Jatketaan matkaa, toivon sinulle mukavia löytöjä :) ja hienoa kesää!

Hei

Olen seurannut tätä keskustelua lähes alusta asti. Olen naimisissa oleva nainen 56 vuotta, en ole koskaan pettänyt miestäni. En ole koskaan ollut kuin oman mieheni kanssa, aloin seurustella hänen kanssaan kun oli 17 vuotias. Lapset ovat maailmalla , molemmat ollaan viimeisiä vuosia työelämässä. Matkustelemme ja teemme yhdessä asioita esim mökilämme ja hoidamme lapsenlapsia etc. Ei tuli mieleenkään erota, tässä yhdessä vanhenemme ja turvaamme toisiamme. On avioliitossa ollut vaikeitakin aikoja ja joskus eroakin mietitty. Ei enää.
        Nuorena oli tietysti kiihkeää, lasten syntymän jälkeen ruuhkavuosina seksi oli minulle tavallaan osa arkea silloin tällöin, miehelle se oli juhlapäivä, minulle ei niinkään. Lasten kasvettua ja yhteisen ajan lisäännyttyä oli taas aktiivisempi vaihe ja näimme enemmän. Nyt on käynyt niin, että mieheni halukkuus on hiipunut viimeiset viisi vuotta, minun ei. Hänellä on ehkä hieman erektiohäiriötäkin, eikä aio aloittaa mitään lääkitystä koska ei näe seksiä mitenkään merkittävänä asiana.
        Välillä "hoitaa" minut käsin, mutta sanoo että voithan tehdä tämän itsekkin.
        Minä haluaisin, tekee mieli. Siksi tämä palasta kiinnostaa. Uskaltaisinko? Uskaltaisinko olla edes alastomana vieraan miehen edessä? Miltä tuntuisi koskettaa vierasta miestä? Ajatus kiihottaa ja pelottaa yhtä aikaa. Enkä tiedä miten edetä. Olen jo vanha akka, mutta gynekologin mukaan limakalvoni ovat ikääni nähden hyvässä kunnossa ja mielikuvien kautta kostun hyvin. Haaveilen usein. Voiko seksi tuntemattoman miehen kanssa olla luontevaa? Osaavatko vieraat koskettaa teitä oikein? Saatteli koskaan orgasmia vieraan miehen kanssa?
        Haluaako miehet suuseksiä? Onko aina vaan yksi kerta, vain oletteko useamman kerran saman tapaamisen aikana? Taudeista on puhuttu täällä, sekin mietityttää. Tuo on minulle varmistunut, että jos tälle tielle lähden niin yritän löytää vastaavassa tilanteessa olevan ukkomiehen. Mutta miten ja mistä? Salasuhderouva, jolle isot kiitokset kommenteista, sanoo että pitää tehdä töitä.
        Missä, miten? Mietin myös kehonkuvaani ja olisko haluttava. Olen omasta mielestäni ikääni nähden kuitenkin hyvässä kunnossa ja valaisin niin kokea vielä seksuaalisen nautinnon ja huuman. Ajatukseni seksistä ovat aika rajua ja olen miettinyt onko parempi jättää fantasiat fantasioiksi? Ei tässä tainnut oikein selkeää kysymystä tulla, mutta uskalsinpa avata pelin omalta osaltani. Nyt töihin.

• Anonyymi

Tervehdys sinulle 56v rouva❤️
        Ymmärrän. Kirjoitit hieman toisin sanoin oman historiani. Olen salasuhderouva.

Voi kun me voitais tavata tai kirjoittaa privaatisti.Mietin voinko tehdä kertakäyttöisen osoitteen....

Jos koskettajan valinnassa kaikki on mennyt hyvin, se kosketus on ihana ja nautinto taivaallinen. Nautinnonmuodoista voi fiksun miehen kannsa sopia etukäteen .

Tärkein mietittävä etukäteen on oma korvienväli. Ja oltava siinä itselleen rehellinen, kestääkö henkinen kantti. Minä esim. olen herkkkä ja siksi myös aika eroottinen. Mutta olen suuriakin vaikeuksia työ- ja yksityiselämässä selvittänyt enkä ole musertunut paineiden alle, jos on sellainen rouva, jolle mies on elämän tarjoillut ja nyt on jälkiruoka loppu, voi ehkä miettiä pariin otteeseen tätä asiaa, muuten loppuu alkuruokakin:)

Mieti omantunnon kysymykset. Minulla asian ratkaisi lopulta se, kun oivalsin, että yksi avioliiton tärkeitä juttuja on seksuaalinen kanssakäyminen ja läheisyys. Siinä molemmat saa ja antaa. Jos toinen yksipuolisella päätöksellä luopuu siitä oikeudesta, hän luopuu samalla yhdestä avioliiton perusjutusta. Varsinkin jos ei myöskään halua lääkityksellä asiaa hoitaa. Paljon muita juttuja jää, olen sitä mieltä ettei seksin takia kannata erota. Ajattelin, että voin hoitaa asian niinkuin parhaaksi näen. Hän jopa sanoikin, että hoida ittes.

Tuota omantunnon juttua ei voi kukaan miettiä puolestasi. Se on tehtävä itse. Ja sen kanssa on elettävä.
        Kun tätä matkaa olen tässä tehnyt, olen nauttinut alkupuurtamisen ja epävarmuuden jälkeen ihanasta seksistä.
        Sitten jos köllöttelen joskus hoitokodissa, hymyillen voin miettiä uskalsinpas elää tämänkin kokemuksen.
        Olen varma, että voin paljon paremmin sekä henkisesti, että fyysisesti tämän "salaisuuteni" kanssa.
        En siis kehota naisia tässä tilanteessa tekemään mitään ilman järkeä ja sydäntä. Naisella on siis ihan omakin elämä, omat halut ja tarpeet. Sitten kun ahdistus ja estyneisyys kasvavat liian voimakkaiksi vaara piilee pikkuviineissä " vahingossa" vieraaseen viereen kaatumisessa. Siitä voi seurata elämänmittainen morkkis ja avioero.

Olen sinunkin kommentistasi hyvin iloinen. Tästä mä haluan juuri keskustella. Voiko hieman vanhempi nainen olla myös seksuaalinen olento, jolla on oma kroppa omassa päätäntävallassa. Se on sellainen vaiettu salaisuus nykyisin.

Ja oikein hyvä tuo gynekologi- tarkistus. Minun gyneni ( ollut 25v. sama) tietää tilanteeni, on antanut joitakin neuvoja, tuntee urani ja minut myös ihmisenä. Sanoi, ettei halua yksityiskohtia, mutta että hyvä valinta, mutta valitse hyvin:):) Lähinnä tarkoitti noita yläpäitä:)
        Hänellä vaitiolovelvollisuus ja hän on ainoa ulkopuolinen, joka tämän tietää.

Jos päädyt salasuhteeseen älä kerro kenellekkään, mieti kerrotko mahdollisesti edes minullle. Hyvät " siskotkin" voivat olla yllättävän rankkoja tarkoittaessaan " pelkästään hyvää".

Mukavaa viikonloppua sinulle!
        Salasuhderouva

• Anonyymi

Hei
        Kiitos ihanasta, ymmärtävästä ja aidosta vastauksesta. Itku tuli.
        Olen siis rva 56.
        Voi kun tosiaan voisimme tavata ja jutella kasvotusten. Olen Lahden kupeesta.

Koskettajan valinta....miten kauniisti muotoilet asian. Nautinnosta sopiminen etukäteen. Puhutte siis mieltymyksistä, toiveista... Onko miehillä jokin toistuva toive? Osaisiko puhua edes? Ainut mies joka on ollut sisälläni on aviomieheni. Onko liian laimea toive vain tuntea miehen iho, halu ja kalu...
        Vaikka fantasiani ovat aika rajua en taitaisi uskaltaa edes riisua miehen nähden?
        Toisaalta juuri toivon, että joku koskisi ja katsoisi minua läpikotaisin häpeilemättä.

Omantunnon puolelta olen asian omasta mielestäni miettinyt. Aiemmin mietin, että on kunniakasta kun on koko ikänsä ollu uskollinen yhdelle miehelle. Nyt mietin, että vielä kun pystyn minulla on oikeus nauttia seksistä. Ellei sitä ole kotona, voin huoletta hakea se muualta. Eli ajattelen samoin kuin sinä, en vain toteuta.

Minullakin sama miesgynegelogi jo yli kymmenen vuotta. Viisas ihminen joka tuntee minut. Kysyi viimeksi yllättäen kaipaako seksiä? Hämennyin. Myöskin kaipaavani. "Niin ajattelinkin " hän sanoi asialliseen tyyliinsä. "Anna mennä vaan jos kohdalle sattuu" Ja nuo lauseet lämpimästi ja silti täysin ilman sävyä.

Nyt kyselen tyhmiä yksityisiä, suuteleeko miehet? Riisutko ensin ja menet peiton alle vai riisuvatko miehet sinut tai riisuutteko toisenne. Miltä tuntui ensimmäisen kerran koskea vierasta kalua? Saatko koskaan orgasmia? Haluaako miehet aina laueta sisään? Oi, kyselen kuin pikkulapsi.

Ei tarvitse vastata jos tuntuu typerältä, voi kun voisimme tavata tai kirjoitella privana

Hyvää viikonloppua myös sinulle

• Anonyymi

Onko sinulla nimimerkillinen sähköposti? Jos on niin laitan sinulle huomenna aamulla n.klo 9 tähän mun kertakäyttöisen sp:n. Kirjoita minulle siihen mahdollisimman pian,....ei mitään pitkiä,vaan niin että saan sun osoitteesi. Voin sitten heti sen postini poistaa, kun muutakin postia saattaa tulla.
        Tässä sanon jo etten niihin vastaa. Sitä sun postia ei siis kukaan muu näe. Sitten voimme puhuakin .piiiitkiä puheluita. Asun hesan lähellä. Mikään ei estä meitä tapaamasta.
        Nuo asiat, joista kyselit ovat niin herkkiä ja henkilökohtaisia, etten laita niitä tässä vastausten muodossa jakoon. Kunnioitan myös niitä ihmisiä , joiden kanssa olemme yhdessä iloinneet.
        Sen voin sanoa, että itse olen nauttinut suunnattomasti toisen ihon lämmöstä, hitaasta nautiskelusta, hiljaa sisään ja välillä vähän rajummin. Useimmiten suudellaan ja myös kosketellaan ja katsellaan.
        Huomiseen:)

• Anonyymi

• Anonyymi

Rva 56, tuohon yläkerran osoitteeseen :):)

• Ihana rouva, laita vietiä....olen uudeltamaalta

• Anonyymi

Ketä rouvaa tarkoitat? ,)

• Anonyymi kirjoitti:

Ketä rouvaa tarkoitat? ,)

Vaikka sinua ;)

• Anonyymi

Aloittaja puhuu asiaa. Seksi on hieno asia ja jos kotona ei suhde ole kunnossa, niin voi sen noin ratkaista. Se on jokaisen oma asia.
      Joskus oli tuommoinen rakastajatar ja aina kun tavattiin, tiedettiin, mitä tehtiin. Oma seurustelu lopetti tuon suhteen. Oli huoletonta aikaa, oli vain hyviä hetkiä ilman arkijuttuja.

• Anonyymi

Aloittajan listassa on kohta jossa iäkkäämmät rouvat myöntävät avoimesti, että koolla on väliä. Noinkohan a oikeasti tekevät?
      Epäilen myös tuota paljaalla panemista samoin kuin ettei näissä rouvissa olisi karvattomia. Muuten aika hyvä ja osuva aloitus.

• Anonyymi

Hämeen suunnalla rouvia vailla nuorempaa? :)

Lhe

• Anonyymi

Minkäs ikäinen se sun äitis on. Voisi kiinnostaa panobuddyna. Laita YV ja yhteystiedot ja kuva, naamalla niin väliä. Imee hyvin vai?

• Anonyymi

Kyllä se vaan niin on että parasta seksiä saa dildolta/vibraattorilta tai vaikkapa nakkimukilta. Edut ovat huomattavat.

• Anonyymi

:) Olen alkanut mennä tuohon samaan suuntaan:) mielummin dildo jolta saa miten haluaa ja koska haluaa kuin haiseva, itsekäs ukko

• Anonyymi

Juopot aviomiehet!
        Tulin juuri rantalomalta, jossa rouvalla täysin alkoholisoitunut ja kusipää aviomies.
        Ensimmäinen ilta tutustuttiin ja kuusi päivää pantiin kuin eläimet.
        En ole niin paljon nussinut kuin joskus nuoruuden vuosina.

Ei soimaa yhtään, seksi oli todella hyvää, jopa rietasta.
        Mies44

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juopot aviomiehet!
        Tulin juuri rantalomalta, jossa rouvalla täysin alkoholisoitunut ja kusipää aviomies.
        Ensimmäinen ilta tutustuttiin ja kuusi päivää pantiin kuin eläimet.
        En ole niin paljon nussinut kuin joskus nuoruuden vuosina.

Ei soimaa yhtään, seksi oli todella hyvää, jopa rietasta.
        Mies44

Olen iloinen tän naisen puolesta naisena😋

• Anonyymi

Minä myös tuon naisen puolesta naisena iloinen hyvistä nainneistanne ja sinunkin puolestasi olen iloinen!
        Mutta ah niin ihmeellinen elämä alkoholistin puolisona noin muuten.....

• Anonyymi

Pohjois-savon suunnilla naista joka haluaa luotettavaa seuraa... :) heitä viestillä [email protected]. 47v 175 cm

• Anonyymi

Moi, täältä kanssa 48v/175cm mies hakee luotettavaa seuraa naisista etelä Suomen alueelta

Jos kiinnostuit niin

[email protected]

• Jos vastaan tulee iloinen, puhelias ja innokas nainen, en kysele ikää, muut avut ovat huomattavasti tärkeämpiä.
      Baareista ja risteilyiltä on aina löytynyt upeaa seuraa. Oma tilanne Vaan ei aina ole sallinut yön viettämistä vieraan naisen seurassa.
      Sinänsä hauska juttu, mutta jos nainen aluksi toteaa, ettei ole tullut seksiä hakemaan, niin aina on ilta seksiin päätynyt.
      Hyvä niin!
      Kiva olla iloksi!

• Anonyymi

Hyvää iltaa! Mistäs herran löytää?

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää iltaa! Mistäs herran löytää?

Iltaa! Uudellamaalla liikuskelen.
        Jos haluaa kirjoitella, suomi24 posti on. Jos treffata, treffien puolelta löytyy sama nimimerkki.
        Asialliselle naiselle tarjoan kahvit tai jäätelöt;)

• Anonyymi

Ai, mites jos mä olen iloinen ja puhelias?

• Mrderek kirjoitti:

Iltaa! Uudellamaalla liikuskelen.
        Jos haluaa kirjoitella, suomi24 posti on. Jos treffata, treffien puolelta löytyy sama nimimerkki.
        Asialliselle naiselle tarjoan kahvit tai jäätelöt;)

Laitoin postia ;)

• Anonyymi

Helppo yhtyä. Kahta rouvaa olen pannut. Toinen halusi kumilla, toinen paljaalla.
      Toinen oli posliini, toinen luomu. Toinen humalassa laivalla, toinen selvinpäin työmatkalla hotellissa. Toinen 44, toinen 55. Molemmat todella halukkaita ja ihania rouvia. Ukm49

• Anonyymi

Kolme ukkomiestä kokeiltu.
        Yhdellä ei seisonut, toinen tuli reisille mutta kolmas kerta toden sanoi.
        Ja miehellä on ikää yli 65 v
        Itse olen 52.
        Mahtavaa seksiä ja tapaamiset jatkuvat viikoittain

• Anonyymi

Upeeta! Nauti!
        terv. pikkusen kateellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme ukkomiestä kokeiltu.
        Yhdellä ei seisonut, toinen tuli reisille mutta kolmas kerta toden sanoi.
        Ja miehellä on ikää yli 65 v
        Itse olen 52.
        Mahtavaa seksiä ja tapaamiset jatkuvat viikoittain

Juhannuksena olin yksin kolmen pariskunnan kanssa mökillä ja yhden miehen vaimo sammahti heti alku illasta. Saunoimme miehen kansa kahdestaan aamu yöstä ja molemmat kiihotuimme toisistamme. Mies ehdotti naku uintia ja suostuin heti, menimme uimaan nakuna en saanut katsettani irti miehen upeasta peniksestä, tiesin järvessä että halun sitä. Tulimme saunaan ja molemmat aloimme suutelee heti, käteni siirtyi samalla miehen jalkojen väliin. Rakastelimme saunassa ja sauna kamarissa ainakin tunnin. Mies oli 66v ja ise olen 48v😋

• Anonyymi

Hienoa uskallusta! Vaikka olenkin nainen. Välillä minusta tuntuu, että miehenikin haluaisi juuri tuota...mutta ei ole kantti kestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa uskallusta! Vaikka olenkin nainen. Välillä minusta tuntuu, että miehenikin haluaisi juuri tuota...mutta ei ole kantti kestä!

Olen itsekkin pari suhteessa ja mieheni kanssa sovittu jos oikea tilanne ja halut voittaa niin voi nauttia. Emme kerro toisillemme olemme sopineet. Sain sitä mitä juuri nyt kaipasin jaksan taas normi arkea😋

• Anonyymi

Jos joku rouva Kuopion seudulta haluaa varattua ja turvallista miestä niin täällä olisi ;)
      M50v.

• Anonyymi

Mulla on vakipanona viiskymppinen sinkkunainen. Aivan mahtava tapaus, kaikki aloituksen kohdat täsmää paitsi että on sinkku :)

• Anonyymi

Tiedät sitten hyvin miten se piristää arkea😋

• Anonyymi

Näin on näreet. Itsellä kokemusta myös itseä vanhemmista naisista ja on ollut mahtavaa ja nautinnollista yhdessäoloa.

• Anonyymi
    • Vaikka oisin kuinka kauan ilman niin varattuihin naisiin en koske,mä en kenenkään parisuhdetta lähde pilaamaan. Mulla lähti ex-vaimo toisen matkaan....oli jo pitempään harrastanu toisen kanssa seksiä ja sit mun kanssa kotona. Meni melkein 24 vuoden liitto piloille. Sitten nää on kahden ihmisen välisiä juttuja,ei varmaan kukaan tykkää jos sattuis tunnistaa ittensä kun täällä asioita kerrotaan.

• Tunteeko kukaan muuten J.T on viisissäkymmenissä ja Kuopiosta kotoisin?

• Anonyymi

Olen nykyään 45v ukkomies, ja kaikkea on tullut jaettua ja kokeiltua vuosien varrella . Olen tehnyt ns matkatyötä ja työskennellyt myös muusikkona yli 20 vuotta. Noista reissuista ei jäänyt kuin univelkaa, mutta se kokemus ihmisten kanssa olemisesta on kyllä muotoutunut hyväksi.

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. On tullut härvättyä nuorempana ja nyt myöhemmällä iällä, kun kotona on olllut hiljaista. Tarinoita olisi kaikenlaisia, mutta pari on jäänyt mieleen.

2015 kesälomalla olin jäätävässä puutteessa ja laitoin tänne ilmon treffit osastolle. Minuun otettu yhteyttä saman ikäinen nainen, joka oli ,myöskin parisuhteessa ja ollut ilman seksiä jo muutaman vuoden. Viestittelimme sähköpostein todella kiihkeiatä viestejä pari viikkoa. Sovimme siinä kiimassa panotreffit meille kotiin, kun vaimo ja lapset oli pois. Hän saapui meille helteisenä päivänä kesämekossa kukka hiuksissa, valmiina ihan kiimassa, kuten minäkin, ei puhuttu mitään, kävimme toisiimme Kiiminki ja aloimme suutelemaan, saman tien hän meni jo alas ja alkoi ottamaan suihin. .... menimme sänkyyn, hän hyökkäsi päälle kuin hyeena ja vaivoin pystyin pidättelemään itseäni niin kauan, että hän sai. Aivan järisytttävät orgasmit molemmilla yhtäaikaa. Vasta tämän jälkeen aloimme vasta keskustelemaan... Teimme saman ùdestaan, kun olimme käyneet suihkussa välillä pesemässä toisemme. Rajua panoa ja hyväillä kaikissa asennoissa molempia tyydyttäen. Voi veljet päättä oli nastaa. Näimme naisen kanssa kahdesti, mutta en pystynyt järjestämään touhulle aikaa ja paikkaa, niin asia kuihtui. Harmittaa vieläkin. Oli parasta ever. Ei selityksiä, vaan molemmat tiesi, että tavataan vain siinä merkeissä,,että molemmille annetaan kaikki, ja todellakin sain kaikkea.

Toinen tapaus on tuoreempi eräältä työmatkalta. Minua muutaman vuoden vanhempi nainen, yhtäkkiä totesimme suutelevamme toisiamme kapakassa, sieltä suoraan hotellihuoneeseen. Voi jeesus mitä kyytiä. Hän otti suihin aivan taivaallisesti, ja tykkäsi kaikesta mitä hänen kanssaan teki. Myös hieman pitempään ollut ilman miestä. Yritin hoitaa hänet parhaani mukaan, nuolin ja tarjoain joka suunnasta. Harrastimme seksiä koko viikonlopun illat töiden jälkeen. Olemme pitäneet yhteyttä ja kahdesti käynyt uudelleen vielä kylässä.

Hauskinta näissä on se, että molemmat tietää, että kun ovikello soi, pian pannaan ihan urakalla. Tämän jälkimmäisen kanssa tuli ilmi, että hän ei ole koskaan hieman yli 50v ikään mennessä harrastanut peppuseksiä. Yksi päivä kokeilimme sitäkin. Hän pilkisti minuun päin ja alkoi ottamaan,sen taivaallisesti suihin, niin taivaallisesti kuin hän vaa osaa ja hän todella osasi. Yksin hieman nuolemaan perää ja pien pääsin sormella sisään. Hän kiihottuu tästä valtavasti ja imutti niin, että järki meinasi lähteä. Runkutin sormilla perseesen hissukseen. Hän voihki kiimasta yhtäaikaa, pyysin että en voi kestää tällaista touhua pitkäkään, että jätä heppi märäksi. Hän kääntyi ympäri ja antoi tulla perseeseensä. . Piti kuulemma kovasti tästä kerrasta. Olen vuosien saatossa tuota harrastanut naisten kanssa paljon, joten osaan tehdä sen todella hellästi . Tästä ei ole kobvinkaankauan aikaa, pallit suorastaan sikunoi päästä uudelleen taas kyläilemään.

Jokatapauksessa molemmat kyydit aivan uskomattomia ja kyseisen ikäisistä naisilta. Tietenkin annan aina itse kaikkeni noissa tilanteissa. Nuolen pimpsaa ja tarvittaessa pyllyä, sùtelen, hieron ja hyväilen, ja aina yritän hoitaa ihan loppuun saakka kaikin keinoin.

En jaksa sekoilla satunnaisesti ihan kenen kanssa vaan. Parasta on, kun homma on suunniteltu no vaikka siinä tavatatessa...

Ai niin pk seutu ja jos on tarvetta, olen valmis hoitamaan loppuun saakka.

• Anonyymi

Olen seurannut tätä on keskustelua ja enää en malta olla osallistumatta.

Salasuhderouvalle ja muille rouville: jos olette vieraan miehen kanssa kyse on aina kumppanin pettämisestä, ellei kumppanin kanssa ole asia sovittu. Aivan sama onko seksiä kotona vai ei. Piste.

Jos olette suojaamattomassa yhdynnässä muun kuin oman puolison kanssa niin se on aina vastuutonta. Piste.

Jos mies sanoo, että on sinkku tai valehtelee että on ns avoin liitto niin valhe on valhe vaikka voissa paistaisi. Piste.

Kun ihminen vanhenee eikä voi enää lisääntyä on luonnollista, että seksuaalinen halukkuus vähenee. Ehkä se pitäisi vain hyväksyä. Tuollainen vieraissa juokseminen kertoo vain epäkypsyydestä. Piste.

Hävetkää.Piste.

Nimim. En koskaan pettäisi

• Anonyymi

Voihan olla että nimimerkki "en koskaan pettäisi " on provokaatio.

Silti kommentoin. Miksi hyökkäät ihana rehellistä ja analyyttistä salasuhderouvaa ja muita rouvia vastaan niin ehdottomasti. Minusta he ovat käyneet hyvin asiallista keskustelua aiheesta ja tuollainen ehdottomuutesi ja tuomitsevaisuutesi kertoo ehkä enemmän sinusta kuin ao. rouvista.

Voitko ajatella, että nainen toteuttaa perustarvettaan ilman sen kummempia tunteita. Pitäisikö se raportoida miehelle kotona? Miksi? Mitä hyvää se toisi?
        Pitääkö kertoa mitä on syönyt lounaaksi ja missä? Kenen kanssa? Vai voiko olla omia asioita, pieniä salaisuuksia joilla on turhaa kuormittaa toista. On myös rakkautta ja toisen kunnioittamista osata olla kertomatta. Aivan kuin sinun olisi hyvä opetella olemaan tuomitsematta ihmisiä joiden tilanteesta, et todennäköisesti tiedä mitään.

Jos olet huomannut tässä keskustelussa ei puhu kokemuksia hakevat teinit vaan aikuiset ihmiset. Jos he harrastavat yhteisestä tahdosta suojaamatonta seksiä, niin varmasti tietävät riskit ja toimivat vastuullisesti valitsemallaan tavalla. Ja onhan se niin luonnollisempaa:) Suotta sinä heitä tai meitä valistat ja sormea heristät.

Ja mistä lähtee tuo oletukseksi, että miehet lähtökohtaisesti valehtelevat siviilisäätynsä. Aika ikävä asenne.

Viimeisestä väittämästäsi tulee jotenkin uskonnollinen fiilis? Onko ajatuksesi kärjistettynä se, että kun lapset on tehty niin seksuaalinen halukkuus kuolee.
        Miksi minun kokemukseni on ihan päinvastainen?

Mutta hienoa, että sinäkin osallistut keskusteluun. Maailmaan mahtuu mielipiteitä. Mitä nimimerkkiisi vielä tulee, niin mitä jos kokeilisin joskus?
        Tiedä vaikka tuntuisi hyvältä moinen irstailu.

Kaikkien ihanien rouvien puolesta aavistuksen loukkaantuneena

"SS - rouvan vastakappale"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen seurannut tätä on keskustelua ja enää en malta olla osallistumatta.

Salasuhderouvalle ja muille rouville: jos olette vieraan miehen kanssa kyse on aina kumppanin pettämisestä, ellei kumppanin kanssa ole asia sovittu. Aivan sama onko seksiä kotona vai ei. Piste.

Jos olette suojaamattomassa yhdynnässä muun kuin oman puolison kanssa niin se on aina vastuutonta. Piste.

Jos mies sanoo, että on sinkku tai valehtelee että on ns avoin liitto niin valhe on valhe vaikka voissa paistaisi. Piste.

Kun ihminen vanhenee eikä voi enää lisääntyä on luonnollista, että seksuaalinen halukkuus vähenee. Ehkä se pitäisi vain hyväksyä. Tuollainen vieraissa juokseminen kertoo vain epäkypsyydestä. Piste.

Hävetkää.Piste.

Nimim. En koskaan pettäisi

Hei " pettämätön" kommentaattori,
        luin mielenkiinnolla avautumisesi. Se on hieno patriarkaalinen puheenvuoro. Heräsi kysymys kumpaan pyrit : hallintaan vai huolenpitoon?
        Olen salasuhderouva ja tulen oikein hyvin toimeen mieheni, elämäni ja harrastukseni kanssa .

Olen kyllä kokenut aikaisemmin elämässäni ajan , jolloin olin ahdistunut ja neuvoton eroottisen laatuni kanssa. Löysin ratkaisun...se ei ollut ylenmääräinen syöminen, eikä juominen, ei katkeroituminen eikä ennenaikainen vanheneminen vaan ihan lääkkeetön luomu- versio.
        Olet ilmeisen huolellisesti lukenut keskustelumme....se on kiinnostavaa, että tämän tyyppinen seksikeskustelu lakihenkistä sieluasi ruokkii. Jos tuo tuomitsemisemme on ainoa ajatus, jonka se sinulle synnytti , niin armoa ja rauhaa vaan sinullekin ja tyydytyksen täyteistä kesää!

Salasuhderouva
        ps. Terveisiä vastakappaleelle:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan olla että nimimerkki "en koskaan pettäisi " on provokaatio.

Silti kommentoin. Miksi hyökkäät ihana rehellistä ja analyyttistä salasuhderouvaa ja muita rouvia vastaan niin ehdottomasti. Minusta he ovat käyneet hyvin asiallista keskustelua aiheesta ja tuollainen ehdottomuutesi ja tuomitsevaisuutesi kertoo ehkä enemmän sinusta kuin ao. rouvista.

Voitko ajatella, että nainen toteuttaa perustarvettaan ilman sen kummempia tunteita. Pitäisikö se raportoida miehelle kotona? Miksi? Mitä hyvää se toisi?
        Pitääkö kertoa mitä on syönyt lounaaksi ja missä? Kenen kanssa? Vai voiko olla omia asioita, pieniä salaisuuksia joilla on turhaa kuormittaa toista. On myös rakkautta ja toisen kunnioittamista osata olla kertomatta. Aivan kuin sinun olisi hyvä opetella olemaan tuomitsematta ihmisiä joiden tilanteesta, et todennäköisesti tiedä mitään.

Jos olet huomannut tässä keskustelussa ei puhu kokemuksia hakevat teinit vaan aikuiset ihmiset. Jos he harrastavat yhteisestä tahdosta suojaamatonta seksiä, niin varmasti tietävät riskit ja toimivat vastuullisesti valitsemallaan tavalla. Ja onhan se niin luonnollisempaa:) Suotta sinä heitä tai meitä valistat ja sormea heristät.

Ja mistä lähtee tuo oletukseksi, että miehet lähtökohtaisesti valehtelevat siviilisäätynsä. Aika ikävä asenne.

Viimeisestä väittämästäsi tulee jotenkin uskonnollinen fiilis? Onko ajatuksesi kärjistettynä se, että kun lapset on tehty niin seksuaalinen halukkuus kuolee.
        Miksi minun kokemukseni on ihan päinvastainen?

Mutta hienoa, että sinäkin osallistut keskusteluun. Maailmaan mahtuu mielipiteitä. Mitä nimimerkkiisi vielä tulee, niin mitä jos kokeilisin joskus?
        Tiedä vaikka tuntuisi hyvältä moinen irstailu.

Kaikkien ihanien rouvien puolesta aavistuksen loukkaantuneena

"SS - rouvan vastakappale"

Pettäminen on väärin. Olen aivan samaa mieltä pistenaisen kanssa !!

• Anonyymi

Pistenainen taisi tehdä toteen sanonnan se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
        Kaikki hänen väitteensä ovat enemmän tai vähemmän faktoja.
        Pettäminen on aina väärin ja suojaamaton seksi vastuutonta. Piste täältäkin.

• Anonyymi

Minä luulin että eka älähdyspiste on mies. Mutta tuo älähtää ja kalahtaa sopii kyl paremmin näihin naisiin. Ne jakaa pisteitä puutteestaan. Eikä nuo naiset kun on tässä kertoneet elämästään oo kalisseet eikä älähtäneet. Ne on nää golgatan olgat kun kalisee.

• Anonyymi

Hei vaan, eipä noista piste-mielipiteistä kannata vääntää. Näkökulmia on monia ja on hienoa, että läpielämän seksuaalisestikin toimivia liittoja on hyvin paljon. Varsinkin jos molemmat toimii. Monet viiskymppiset naiset esim. ovat sitä mieltä, että ohi on. Jos heidän miehiltään kysyttäis, näkökulma vois olla toinen.
        Mutta varsinkin kaikkitietävät, viisaat naiset tietävät tämänkin asian muiden puolesta parhaiten.
        Mä olen niin tyhmä, että en edes ymmärrä mikä pisteitä voi kiinnostaa seksi-sivustossa ja sen tutkimisessa...sehän saattaa olla syntistä materiaalia ja ihan varma en ole siitäkään kuka on kaksinaismoralisti ja stalkkeri.

Mukavaa viikonloppua kaikille pisteillä ja ilman.
        Salasuhderouva

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä tahtoisin löytää sen vakipanon,mielellän nuoremman innokkaan ja aina valmiina olevan mukavan nuorenmiehen.Varattuja seksinkipeitä miehiä kyllä riittää mutta ne ei ole mun juttu. Itse olen eronnut ja kaipaan miestä..sänkyyni en juurikaan muuten.

• Anonyymi

Puutteessa olevat naiset vaan jatkaa höpötystään. pah ja pyh...

Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      121
      2209
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      263
      1494
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1303
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1107
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      985
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      916
    7. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      844
    8. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      254
      842
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      836
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      34
      810
    Aihe