Minulla on haluton mies ja tarvitsen kipeästi neuvoja tilanteen selvittämiseen

Anonyymi

Mitä voisin tehdä että hän haluaisi seksiä? Tai edes koskea minuun?
Tässä vähän pohjaa mitä olen tehnyt.
-sanonut suoraan että haluaisin häntä niin paljon että koko kroppa huutaa kosketusta. (Vastaus oli ai jaa)
-ottanut suihin (tämä oli virhe seuraava kerta kun hän suostui nopeaan panoon oli vasta yli 2kuukauden päästä)
-olen pukeutunut todella seksikkäästi (on kuin ei edes huomaisi)
-tehnyt hyvää ruokaa ja hieronut hänen hartiat ja siittä siirtyen herkimmille alueille (lähti pois katsomaan telkkaria)
-olen antanut olla 4kk putkeen (mitään ei tapahtunut)
-nappasin vaan kauluksista kiinni suutelin ja painoin selälleen sänkyyn ja ilmoitin ottavani hänet juuri nyt ja tässä. (Työnsi minut pois)
-olen yrittänyt keskustella asiasta ja kysynyt mentäisiinkö vaikka terapiaan yhdessä.(ei ehdi)
-olen myös ilmoittanut että hän ajaa minut tällä menolla hakemaan seksiä muualta.(ei kommenttia)
Kaikki tämä mitä olen tehnyt ei ole johtanut mihinkään.
Joskus harvoin kun meillä on seksiä se on nopea alle3min rynkytys jonka jälkeen välittömästi poistuu paikalta. Jos itse haluan olla päällä että saan säädeltyä tahtia hän turhautuu ja lopettaa homman kesken alkamalla jutella työ asioistaan kesken seksin ja seisokki lopahtaa. Ei sen puoleen en itsekään enään siinä vaiheessa halua jatkaa kun toinen makaa paikoillaan kuin lahna ja odottaa että saisin hoidettua itseni. Tai odottaisikin edes ja pitäisi turpansa kiinni.

Ja ei en ole ruma tai ylipainoinen vaan säännölistä liikuntaa harrastava 33vuotias 157/46 olen itseasiassa paljon paremmassa kunnossa nyt kuin seurustelun alkumetreillä. Mies on minua 8vuotta vanhempi.
Onko tämä joku ikä juttu? Tätä on jatkunut kohta 3vuotta.

Jos kenelläkään on enään mitään vinkkiä mitä voin vielä tehdä olisin enemmän kuin kiitollinen.

57

5307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on haluton vaimo.

    • Anonyymi

      Käytä vierasta..niin minäkin kun haluton nainen antamaan..
      Missä asut ?

    • Anonyymi

      En haluaisi pettää olen kuitenkin luvannut niin myötä kuin vasta mäessä.
      Ennemmin haen eroa ensin ja hoidan tämän pois alta.
      Siksi kaipaisikin jotain neuvoja jos olisi vielä jotain mitä voisin tehdä.
      En kuitenkaan halua loppu elämääni ilmankaan olla. Tämä tilanne on kamala
      Ap

      • Anonyymi

        Kamala? Entä joku ammattiauttaja?


      • Anonyymi

        Kerkee sitä erota myöhemmin jos siltä tuntuu..


      • Anonyymi

        Jokainen joka joutuu tahtomattaan elämään ilman seksiä ja läheisyyttä parisuhteessa tietää kuinka kamalaa se on.


      • Anonyymi

        Mä ymmärrän tunteen ku kaipaa ja toinen ei jostain syystä oo moodissa ja jotain..

        Meillä (mulla ja miehellä) syitä on takana ja mä oon aikeissa selvittää ja yrittää.
        Mut jotenkin pitäs olla kai jotain tietoo mikä on se ongelma asian takana.
        Mä pitkään mietin mikä meil on, ni se oli miehelle meillä olleet keskinäiset ristiriidat jotka paino.
        Mut syitähän voi olla muita kuin vain tämmöinen. Mut tosiaan takana voi olla joku asia joka ehkä vaivaa tms.. en tiedä teidän tilannetta toki.
        Voiko tosiaan apua saada jostain..vaikka sitten nimenomaan ammattilaiselta. Mä mietin ite terapeuttia meille ja jopa jossain kohtaa jos tarve ni seksuaaliterapeuttiakin ehkä.. kaikki tuki on tervetullutta jotenki ite koen nyt. On aika yksinäinen olo ollut pohtia ite asioita..
        Toivottavasti löydät ratkaisua..


      • Anonyymi

        Moi ! Miehenä voin yhtyä sinuun täydellisesti👍, avioliitto lupauksen annoin kyllä 20 vuotta sitten mutta en selibaatti lupausta . Haluatko keskustella asiasta ?
        50 v mies


    • Anonyymi

      En osaa neuvoa. Itse ajattelen, että elämä nyt vaan on tämmöistä. Enemmän surettaa, että perheenjäsenillä asiat on vielä kurjemmin kuin minulla.

    • Anonyymi

      Aloittajalle.
      Olen sinua melkein puolet vanhempi mies, jolla on sama ongelma vaimon kanssa. Ilman olen ollut jo vuosia, mutta olen löytänyt itselleni sopivan osittaisen helpotteen. Harrastukseni parissa on hyvinkin viehättäviä naisia, joista olen saanut hyviä ystäviä. Elämäni kohokohtia on kun saan jutella näiden kanssa kiireettä ja aivan muista kuin seksiasioista.
      Kosketteluasteelle en ole mennyt, koska en halua näiden hetkien loppuvan. Yhdyntää kyllä kaipaisin, mutta vain naisen hyväily ja muunkinlainen hyvänäpito riittäisi minulle aivan mainiosti, ahneeksi en halua alkaa.
      Aloittaja on vielä niin nuori, että hänellä olisi vielä paljon annettavaa, hyvälle ja ymmärtävälle miehelle. Anteeksi, hieman kaksimielinen lause, mutta sen voi lukea kuten kukin haluaa.:)

    • Teillä muuten menee hyvin?

      "olen myös ilmoittanut että hän ajaa minut tällä menolla hakemaan seksiä muualta.(ei kommenttia)"

      Joko teet noin (kerrot tai et), tai sitten keksit tilanteen, et hän varmasti näkee kun sua pannaan. Kun jäät kiinni, sanot et sun oli pakko saada.

      Jos olette parisuhteessa, niin jollei hän sulle anna mitä tarvitset, mun mielestäni olet oikeutettu hakemaan sen muualta.
      Kerot sen miehellesi vaihtoehtona sille ettette ole.

      En mä pettämistä hehkuta, kuten en pihtaamistakaan (molempia olen tehnyt, en ole ylpeä teoistani).

      Asiat selviää puhumalla, paitsi kun sun ukkos vastaa vain ai jaa.

      • Anonyymi

        Kyllä muuten arki sujuu hyvin. Päivä päivältä mies vain tuntuu enemmän kaverilta.
        Ap


    • Ota panokaveri joka arvostaa sitä mitä tarjoat äläkä murehdi tuota sen enempää. Jos muuten on mukavaa, niin tämä helpin ratkaisu.

    • Anonyymi

      Ei kannata jäädä suremaan. Ota se ero vaikka tuntuis kipeältäkin.

    • Aloittajan mies on selvä oinas. Siis oinaat ei vaan sovi kaikille, varsinkaan jos ei tajua mitä niiden päässä liikkuu parisuhteen ja seksin suhteen. Miehesi haluaa jahdata sinua ja haluaa sinun olevan vaikeasti saavutettava haaste jota hän voi vimmoissaan ajaa takaa. Se on oinaalle suuri turnoff että toinen rupeaa ajamaan häntä takaa, oinas kun on luonnostaan niin maskuliininen. Tietty kuka tahansa oinas voi opetella vastaanottavaiseksi, mutta se on vähän sama kuin härkä yrittäisi oppia olemaan hengellinen tai kaksonen vakava jne. Ei tule helposti.

      • Anonyymi

        Ei ole oinas
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oinas
        Ap

        .. vaan pässinpää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole oinas
        Ap

        Rapurutto vaivaa?


    • Anonyymi

      Voisko miehelläsi olla toinen nainen jonka kanssa paneskelee.

      • Anonyymi

        Olisikin niin voisi sopia avoimesta liitosta mutta en usko näin olevan.
        Ap


    • Anonyymi

      Jos käy ilmi että mies pettää sinua niin sitten joudut valinnan eteen: ero vai ei?

      • Anonyymi

        Kyllä se pettävä mies usein panee vaimoaankin!


    • Anonyymi

      Parisuhde eroaa muista ihmissuhteista siinä, että kyseessä on käytännössä seksisopimus. Sopimuksen muuttaminen edellyttää lähtökohtaisesti yhteistä päätöstä. Jos näin ei ole, kyseessä on sopimusrikkomus. Mikäli osapuoli ei täytä sopimusvelvollisuuttaan, on loukatulla peruste purkaa sopimus tai tulkita se purkautuneeksi sopimusrikkomuksen johdosta.

      • Anonyymi

        Eipä oikeastaan. Parisuhde on huolenpitosopimus niin kuin vanhempien ja lasten välinenkin suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oikeastaan. Parisuhde on huolenpitosopimus niin kuin vanhempien ja lasten välinenkin suhde.

        Parisuhde jossa ei ole seksiä ja läheisyyttä ei ole parisuhde.


    • Anonyymi

      Vaihda miestä. Olen sinkku ja tulen nussimaan sinua kunnolla.

    • Anonyymi

      Tilanteesi on kyllä todella ikävä. Tiedän, sillä itselläni on samoja ongelmia. Tosin meillä on toisinpäin, vaimo haluton.

      Terapiaa tai jotain keskustelua parisuhteen pelastamiseksi olen ehdottanut useammin kuin kerran, mutta ei. Ongelma tuntuu olevan vain minulla.

      Pahin asia ei ainakaan minulla ole edes seksin puute, pahimmalta tuntuu olla se jota ei haluta. Toisen huomioimatta jättäminen on henkisesti väärin ja tekee kipeää. Sitä toinen ei välttämättä edes ymmärrä. Ei ole terveellistä edes itsetunnolle.

      Tähänkin kirjoitukseen saattaa joku kommentoida jotain ikävää ulkonäöstä, mutta kyse ei varmasti ole siitä. Itse en ainakaan ymmärrä mistä kiikastaa, mutta toista ei vaan kiinnosta.

      Tsemppiä sinulle AP ja muista, että meitä samasta asiasta kärsiviä miehiä ja naisia on varmasti paljon. Emme ole ongelman kanssa yksin.

    • Anonyymi

      Minä petin miestäni.
      Tilaisuus tarjoutui eteeni varoittamatta ja tartuin siihen.
      Se tunne kuinka paljon tämä toinen halusi juuri minua. Se himo mikä välillämme oli ja ne sanat mitä hän sanoi...

      En ole aikoihin tuntenut itseäni näin kauniiksi, näin hehkuvaksi, näin NAISEKSI

      Vaikka tästä seuraisi minkä lainen moraalinen saarna, se ei tuntuisi missään.
      Nyt tunnen olevani jälleen elossa.
      Ap

      • Onneksi olkoon! 🌹


      • Anonyymi

        Oikein! Juuri noin kannattaakin toimia. Ihan turhaa jättää omaa elämää elämättä sen takia, että toisella on joku ongelma. Alyttömän turhauttavaa ja katkeroittaa vain itsensä. Minusta seksi on osa ihmisyyttä ja elintoimintoja siinä missä nukkuminen, syöminen tai vessassa käynti. Ei puoliso voi näitä toiselta evätä.


      • Anonyymi

        Olisin toiminut miehenä samoin. Varoittit miestäsi jo aiemmin ja hän ei korjannut tilannetta. Tottakai voit käydä vieraissa kokeilemassa onko vika sinussa.. Omasta kokemuksesta tiedän, että pitkän tauon jälkeen täysin uusi tuttavuus tuntuu kyllä uskomattomalta.. Olen kokeillut nuorempaa ja vanhempaa. Varattua ja vapaata. Varatun naisen tyydytys on sellainen nautinto ja näytön paikka. Mikään ei ole parempaa kuin antaa naiselle sellaiset kyydit mitä ei ole aikoihin saannut.. Ps:Nyt olet paljon paremmalla päällä kotonakin luultavasti.?


    • Anonyymi

      vaiha ukkooo

    • Minä haluan. Voitais pitää vähän hauskaa jos kaipaat toimintaa ja miehen kosketusta vartalollasi. Jos siis oot tarpeeks rohkea yksinäinen nainen niin olishan se mukavaa viettää helliä hetkiä yhdessä.

    • Anonyymi

      No ainakin ennen kun petät ni teet asian selväks et eiköhän tämä suhde si olluna täsä

    • Anonyymi

      Jos et halua seksittömässä suhteessa elää olisi syytä ottaa ja lähteä miehesi on luultavasti homo kun ei pillu kelpaa

    • Stenwall

      Vie se ukko lääkäriin ja testosteronin tasot mittaukseen.

      • Anonyymi

        Minulla oli testovajaus ja yli 10v oltiin ilman seksiä ja onnellisia. Nyt olen kunnossa ja vaimo ei. Olisi kiva edes halata. Ei olla käyty koskaan vieraissa tai en ainakaan minä, mutta nyt en tiedä pystynkö enää pidättelemään. Tekee vierasta mieli niin kovasti. Olisi olit jo mahdollista usein, kun olen näyttävä ja huomaan, miten naiset katsovat ja usein flirttailee. En vain tiedä miten kävisi, on hyppy tuntemattomaan, että kestänkö sen.


    • Tunteet ovat kuolleet. Aika lopettaa suhde ja alkaa elää.

    • Anonyymi

      Vaihda miestä. Ei se miehes halua sinua jos ei halua useita kertoja viikossa eikä se muuksi muutu,

    • Anonyymi

      Yksi pahin asia tuollaisissa tilanteissa on haluttoman osapuolen puhumattomuus, vastaamattomuus, haluttomuus edes paantaa tilannettaa, joka on kuin tuplatorjuminen ja jatkuessaan pitkään sen voi kokea jopa passiivis-agressiivisenä henkisenä väkivaltana.

      Samalla jättää torjutun osapuolen tietämättömyyteen ja pohtimaan kaikkia mahdollisia ja mahdottomia syitä tilanteeseen, itsesyytöksistä ja kelpaamattomuuden tunteista kaikkeen mahdolliseen.

      • Anonyymi

        Meillä on myös näin. Haluton osapuoli (vaimo) ei halua puhua sanaakaan koko asiasta, ja kieltää minuakin puhumasta.
        Itse haluaisin edes läheisyyttä, halauksia edes silloin tällöin, mutta ei.
        Tällainen masentaa aivan sanomattomasti. Ennenpitkää tulen varmastikin sairastumaan erittäin vaikeaan masennukseen kun tämä kaikkinainen torjuminen jatkuu tarpeeksi pitkään.


    • Anonyymi

      Mitäs jos se mies tykkääkin enempi sellaista rehevämmästä naisesta tai ainakaan vähän naisellisemista muodoista, niinkuin silloin kaiketi seurusteluaikanasi.

    • Anonyymi

      Meillä täysin sama, asia. Alussa. harrastettiin seksiä moniakin kertoja viikossa, nyt kerran kahdes vuodes. Sekin tapahtuu aina miehen ollessa kännissä. Vaikka ilkosillani hinkkailen itseäni soffalla, enkä oo ees ruma niin tv voittaa aina. Keskustelu seksistä on kuin tabu. Edellisessä suhteessani olin kintut levälläni harva se päivä, ja halusin munaa usein (mies oli yli 30v nuorempi), nooh nykyisin riittäisi ees kyydin saanti joskus, selvänä.

      • Anonyymi

        Keskustellaanko nyt?


    • Anonyymi

      Mee hevostallille kyl onnistuu.

      • Anonyymi

        Minua myös tuo hevonen kiinnostaa jos sulla hevonen ja paikka niin tulisin kyllä kokeilemaan..


    • Helvetin vaikeita tilsnteitahan nuo on. Et sinä sille yksin voi mitään tehdä ja vika EI OLE SINUSSA. Se ei ole pelkästään koskaan sen haluavan puolen syy.

      Meidät on tarkoitettu pitämään huolta toisista ja harrastamaan seksiä toistemme kanssa.

      Ymmärrän, jos joskus on sellaisia hetkiä, että ei halua mutta pitkään jatkuvana kyse on psykologisista ongelmista, joihin pitää hakea apua. Joko lanttumaakarilta tai pariterapiasta.

      Pariterapia on ihan haista paskan hommaan
      ja en tiedä, ketääm kuka on saanut apua sieltä, mutta kannattaahan se käydä kokeilemassa.

      Meidän ei kuulu elää seksittä. Se ln niin paljon määrittelevä asia että ilman sitä sairastuu itse.

      Hakekaa apua ulkopuolelta
      Ellei onnistu hanki rakastaja tai eroa.

      • Anonyymi

        Melko tiukkaa ohjetta.
        Tiedätkö mistä puhut vai huuteletko vaan.

        Pitkän suhteen seksittömyys on jotain sellaista mistä ei tiedä jollei sitä itse ole kokenut.
        Se vaan lannistaa ihmisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melko tiukkaa ohjetta.
        Tiedätkö mistä puhut vai huuteletko vaan.

        Pitkän suhteen seksittömyys on jotain sellaista mistä ei tiedä jollei sitä itse ole kokenut.
        Se vaan lannistaa ihmisen.

        Tiedän mistä puhun, ihan kokemuksen kautta.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tiedän mistä puhun, ihan kokemuksen kautta.

        Olisi kiva kuulla noista kokemuksistasi mihin viittaat?


    • Anonyymi

      Vitamiini tasot kuntoon ,D vitamiini on tärkeä ,lisää haluja ,se vastaa aurinkoa pimeinä kuukausina vuodesta.Antaa energiaa jota pitää olla tarpeeksi että jaksaa ottaa toisen ihmisen huomioon.( max 10 qm /vrk on liian pieni määrä ,voit hakea lisää tietoa )
      Toisilla ihmisillä hermosto on herkempi eli pienikin määrä alkoholia myös kahvi tai suklaa vrt kaakao ovat stimulantteja eli hermostoon vaikuttavia ( ääreisverenkiertoon ) voi vaikuttaa tunnottomuuteen siellä alhaalla ja se hämmentää ja vie halut.
      Selvittäkää ehdottomasti nämä seikat keskenänne.

    • Moi. Tuttu tunne. Olen mies ja samankaltainen tilanne minulla kotona. Käyn vieraissa. Näin olen sen ratkaissut koska erota en voi tällä hetkellä tietyistä syistä johtuen vaikka kyllä haluaisin. Siispä siihen asti, vierasta. Ota yhteyttä siistiin ja nuorekkaaseen suomalaiseen mieheen ja keskustellaan asiasta kahvilla? Laita viestiä [email protected].

    • Mitenhän ihmeessä miehesi voi olla tuollainen... Ainakin mitä itse kerrot tuossa itsessäsi, niin olet varmaan aikalailla mitä ihanin neitonen mistä me miehet useimmiten vain unelmoivat! Pelkääköhän/tai jännittääköhän miehesi vain, että tuleekin vain sitten liian nopeasti? 😂

    • Anonyymi

      Onko olemassa naispuolista aisankantajaa?

    • Anonyymi

      saunan jälkeen sohvalle levitä jalkojasi ja ala hyväillä klittaa upota sormesi sisään jos miehesi ei innostu on impotentti tai homo

    • Anonyymi

      U­u­­s­­­i s­­­ek­­si­­­teatteri ava­­­utu­u Su­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kki­­­. Ilmo­­­ittautum­ine­­­n ry­hmä­­ämm­­­e täällä - http://6015555.com/H/5NsG 👈

    • Anonyymi

      sillä on persereikä ommeltu umpeen. Jos ei ole TEET SEN HETI!

    Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe