Tänään on kotikorsussa tiedossa joko äänekkäitä riemunkiljahduksia tai hiljaista, lohdutonta nyyhkyttämistä sikiöasennossa perunakellarin kylmällä betonilattialla. Pakko uskoa Poolin voittoon, vaikka se ei mannermaalla olekaan ollut yhtä hyvä kuin Anfieldilla. Toivottavasti Pool tekee ensimmäisen maalin, koska olisi hermojaraastavaa joutua takaa-ajajaksi. Tulosarvaus 2-1 Poolin voitto.
Tottenham-Liverpool UCL
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Loistava analyysi, tulosvetoarvaus, pitkävetopalstalla:))))))
- Anonyymi
Kiitos. On aina hienoa, kun fanit antavat palautetta. Kyösti paiskii yötä päivää töitä, jotta hän pystyisi tarjoamaan teille parhaat mahdolliset analyysit. Tällä hetkellä Kyösti odottaa kuumeisesti tietoa siitä, pelaako Harry Kane vai ei. Kyösti toivoo, että pelaisi, koska ei hän puolikuntoisena mikään vahvistus olisi.
Jos nyt pitkävetokertoimia ajatellaan, niin Liverpool lakkasi kiinnostamasta, kun sen kerroin laski alle kahden. Jos tällaista kerrointa saisi kotiottelusta, niin sitä voisi survoa sisään ISOLLA, mutta kun pelataan jossain huitsin nevadassa, missä kotietua ei ole, niin tasuririski lienee aika suuri.
Kyösti mietti, että mahtaisiko tulla rankkipotku Liverpoolille? Milner maalintekijä voisi olla ihan ok veto yli viiden kertoimella. Kyösti odottaa, että ainakin Salahia rikotaan rankkialueella, ja Salah menee aika helposti maihin vaikkei rikottaisikaan, joten riippuu tuomarista, mihin pallo viedään.
- Anonyymi
Taavetin vihje Kyöstille on, että finaalin aikana kättä kannattaa vaihtaa välillä, ettei tule pahempia kramppeja. Ja naapureiden kannalta olisi suotavampaa tehdä sitä peiton alla.
- Anonyymi
Mikäli Pool tänään sössii, annetaan kotikorsusta mahtikäsky Liverpoolin virallisella keskustelupalstalla erottaa Klopp tehtävistään.
t, tiedättekyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305