Terve lajitoverit,
Harvoinpa Citroën SM näkyy musiikkivideoissa, mutta tässä olisi hieno QuickTime-videotiedosto.
QT-tiedostojen tapaan kuva ei näy aivan heti, joten jopa 1M-laajakaistanopeudella surffaava joutuu hetken odottelemaan.
Kaada * Now You Don't
http://film.toxic.no/film/kaada_510_300.mov
Citroën - suosikkiautomerkki musiikkivideoissa
5
933
Vastaukset
- Citrophoros
Kaadan videolla viestitetään, kuinka nainen vanhenee ja katoaa pois, mutta Citroën jää...
Kuljettajakin pysyttelee ikinuorena, kun Sitikalla ajaa...
Ajatonta!
Laulun sanoissa kai toitotetaan, ettei Citroën koskaan jättäisi kuljettajaansa tai muuten järki lähtee...
Hienoa!
Videon koko on 22,0 megatavua ja QuickTime-tiedostona kuva ei ala heti toistumaan. Hae tiedosto Temporary Internet Files -kansiosta ja siirrä Omat videotiedostot-kansioon. Näin teki Zarachustra eikun Citrophoroskin...- iCasso
- oliko toi ihan oikeasti Citroen?
- latautui muuten ihan kivasti, megan yhteydellä.
- rohkenen olla hieman eri mieltä citikkan, kuskin ja naisen vanhentumiskäyristä... ainakin mun citikan arvosta on tippunu 2-ssa vuodessa yli puolet, 18 vuotta sitten vamoksi lupautunut tyttö vaan kestää ja hehkuu ; )) - man-legally
iCasso kirjoitti:
- oliko toi ihan oikeasti Citroen?
- latautui muuten ihan kivasti, megan yhteydellä.
- rohkenen olla hieman eri mieltä citikkan, kuskin ja naisen vanhentumiskäyristä... ainakin mun citikan arvosta on tippunu 2-ssa vuodessa yli puolet, 18 vuotta sitten vamoksi lupautunut tyttö vaan kestää ja hehkuu ; ))naisesta en tiedä.
- Citrophoros
man-legally kirjoitti:
naisesta en tiedä.
Citroën SM on se sodan jälkeinen Sitikka, joka rankataan harrastajien listalla ykköseksi - 70-luvun C6. Autoja valmistettiin alle 13 000 ja minun muistaakseni niitä olisi tuotu Suomeen uutena vain kaksi.
Nyttemmin suomalaiset Sitikka-ihmiset ovat tuoneet tänne paljon SM:iä jenkeistä, ja näissä autoissa lasikeula ja etuvalot ovat erinäköiset kuin eurooppalaisissa.
Citroën SM on aika hyvin esillä 70-luvun Hollywood-elokuvassa "The Mean Machine", missä herra Burt Reynolds kepittää ko. autoa.
Unohtumattomin liikennenäky Suomessa kohdallani olivat Helsingistä VT2:sta Porin D-miitinkipäiville letkassa ajaneet kaksi Stadin suomenkilpistä SM:ää 90-luvun lopulla.
Hääautoksi on pitkään ajatellut juuri Citroën SM - vaikkapa sitä lentokapteenin omistamaa ja tästä yksilöstä minulle on jopa ystävällisesti lähetetty autenttisia paperikuvia kun auto restauroitiin perusteellisesti Loimaalla 90-luvulla!!
On se vaan hieno auto, Maseratin "puolitettu" V8-moottori (V6).
Citroën SA osti suuruudenhulluuttaan 60-luvulla italialaisen Maseratin itselleen ja siksipä meillä on Citroën SM. Olen lukenut 70-luvun alun Maserateissa käytetyn hydraulista jousitusta à la Citroën.
- Anonyymi
NÄIN JOSKUS 2000-2010 L TAITTEESSA KULOSAAREN SILLALLA CITROEN SMMÄN...
PIRUN NÄTTI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851