Kokemuksia

Kirjoitanpa näin lauantai-iltana omia kokemuksia. Minulla on Jumala, joka kuulee, kuuntelee minua. Joka parantaa kaikki sairauteni, antaa syntini anteeksi , lunastaa elämäni turmiosta, kruunaa minut armolla ja laupeudella. Hän tyydyttää kaipaukseni hyvyydellään, että nuoruuteni uudistuu kuin kotkan. Herra tekee vanhuskaita tekoja... Ps 103. Voiko asiaa enää paremmin ilmaista. Jos lähipiirissä tapahtuu odottamaton sairaus tai kuolema, Herra on sen minulle ilmoittanut etukäteen. En tarkoita, jos 96-vuotias kuolee. Kun autoilen, Herra ilmoittaa minulle jos tielle tulee yksi tai useampi hirvi tai peura. Tällä viikolla ilmoitus toimi tarkalleen. On toiminut vuosikymmeniä. Vuosia sitten lapset olivat jättäneet potkukelkan tielle. Sen Herra ilmoitti minulle. Myös erään tunnetun henkilön kuoleman Herra ilmoitti minulle etukäteen. No miksi. Siksi, että hän ehtisi pelastua. Kun ajan autolla, kysyn Herralta onko tulossa eläimiä tielle. Saan aina vastauksen. Itse olen ansioton palvelija. Mutta Herran armo täyttää maan ja taivaan. Nämä ovat omia kokemuksia, ajattelet mitä ajattelet. En häpeä niitä. Ne eivät ole teoriaa.

15

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmoittaako myös oikean lottorivin?

    • Kyllä minullakin on usein aavistuksia jos joku tuntemani henkilö kuolee ja tietenkin rukoilen henkilön puolesta. Paljon on johdatusta mutta ei ihan noi tarkkaa ole ja usein,

      • Anonyymi

        Minäkin olen saanut selkeää ohjausta elämän risteyskohdissa sekä varoituksia muutamissa vaaratilanteissa.

        Monissa "ennakkoaavistuksissa" lienee tosin kyse luonnollisesta ilmiöstä. Alitajunta panee merkille asioita paljon ennen kuin ne nousevat tietoisuuteen. Se on osa Luojan luomaa itsesuojeluvaistoa. Eläimillä se on vahvempi kuin ihmisillä, sillä ne ovat lähempänä luontoa. Ihmisellä järki häiritsee vaistojen toimintaa vaatimalla myös todisteita.

        Olen kokenut sekä luontaisia ennakkoaavistuksia, että Jumalan johdatusta. Jälkimmäinen on ollut niin selkeää, ettei sitä voi laittaa alitajunnan tai luontaisten vaistojen piikkiin. Ja lopullinen todiste on on tietenkin se, että niin tapahtuu, kuin on ilmoitettu.


      • Anonyymi

        Itselläni myös jonkin kerran.

        Eräs serkkuni asui viereisessä talossa. Kun lähdin koirani kanssa ulos, hän tuli samaan aikaan omasta talostaan. Vaihdoimme muutaman sanan. Sitten jatkoin koirani kanssa muutaman askeleen kohti puistoa. Pysähdyin ja käännyin. Minulle tuli vahva tunne, että näin hänet viimeisen kerran. Katsoin kun hän ylitti katua miehensä luo, kohti parkkihallia, ilm. lähdössä sairaalaan, vaikkei sitä sanonut. Näen hänet vieläkin silmissäni.

        Muutaman päivän kuluttua soitin hänelle. Hänen miehensä vastasi. Tuo serkku oli edellisenä päivänä kuollut sairaalassa (hänellä oli useita sairauksia, vaikka oli vielä suht. nuori).


    • Anonyymi

      Jaak.4:14 Biblia Jotka ette tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Sillä mikä on teidän elämänne? Se on löyhkä, joka vähäksi (hetkeksi) näkyy, mutta sitte katoo. Ps.39:6. Jes.40:6. 1Piet.1:24

    • En näe kristittynä tarpeelliseksi lotata. Rahaa on riittävästi. Joka vuosi teemme vähintään yhden ulkomaan matkan. Yhden olemme tänä vuonna jo tehneet. Ruotsia ja Viroa on tässä tapauksessa lue ulkomaihin. Jokainen saa lotata niin paljon tai vähän kun haluaa. Mutta Herra kuulee rukoukset . Siitä olen varma. 1.Joh. 5:13-15. Ei Jumala tarkoita, että kävelisimme veden päällä. Herran täytyy kehottaa meitä siihen, kuten Pietaria. Mutta ihmeitä tapahtuu. Tiedän iäkkään henkilön, jolla oli huonot hampaat. Herra antoi uudet hampaat. Hammaslääkääri ihmetteli hampaiden hyvyyttä. Tämä on tapahtunut Suomessa. Uskon , että ihmeitä tapahtuu kun on tarve. Olen esim. nähnyt kun selkäsairas heitti hetkessä kainolosauvat pois.

      • Anonyymi

        Kettula, mikä on sen henkilön nimi, jolle Herra antoi uudet hampaat?


      • Anonyymi

        Minä en ole nähnyt naisten heittävän pois päältään miesten tamineet ja käyttävän vain säädyllisiä hameita. Samoin korut ja kaunistukset, ehkäisyt ja tämä olisi minusta ihmeitten ihme jos sellaista joskus tapahtuisi lahkoissa ja kirkkolaisissa. Oikea uskovainen on nykyään harvinainen lintu. Oikea saarnaaja sitäkin harvinaisempi. enoc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole nähnyt naisten heittävän pois päältään miesten tamineet ja käyttävän vain säädyllisiä hameita. Samoin korut ja kaunistukset, ehkäisyt ja tämä olisi minusta ihmeitten ihme jos sellaista joskus tapahtuisi lahkoissa ja kirkkolaisissa. Oikea uskovainen on nykyään harvinainen lintu. Oikea saarnaaja sitäkin harvinaisempi. enoc.

        Misogynistikin saapui taas paikalle häiritsemään hengellistä keskustelua. Saatana yrittää harhauttaa kun puhutaan Jumalan toiminnasta.


      • Anonyymi

        Raamattu sanoo "Hän johdattaa niitä, jotke kulkevat rukoillen". Jos kuljet rukoillen, niin voit elää luottavaisesti. Elämän risteyskohdissa sinulle kyllä ilmoitetaan onko käännyttävä oikealle vai vasemmalle. Jumala antaa ihmeitä tosi tarpeeseen, ei viihdykkeeksi.

        Muuta elämää varten Jumala antoi ihmiselle ymmärrryksen käytettäväksi. Jumalalta ei tarvitse kysyä syönkö tänään aamiaiseksi kaurapuuroa vain mysliä. Tai menenkö ostoksille Prismaan tai Citymarkettiin. Saati sitten lottorivejä itsekkäisiin tarkoituksiin.

        Jumala ei ole myöskään pelasta uskovaa elämästä, johon kuuluu niin hyviä päiviä kuin vastoinkäymisiäkin. Kaikki sairaudet eivät parane, sillä ihmisen keho on luotu sekä vanhenemaan että kuolemaan. Mutta Jumala on läsnä kaikissa elämänvaiheissa. Suurin ihme onkin Jumalan rauha, joka ei ole riipu olosuhteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo "Hän johdattaa niitä, jotke kulkevat rukoillen". Jos kuljet rukoillen, niin voit elää luottavaisesti. Elämän risteyskohdissa sinulle kyllä ilmoitetaan onko käännyttävä oikealle vai vasemmalle. Jumala antaa ihmeitä tosi tarpeeseen, ei viihdykkeeksi.

        Muuta elämää varten Jumala antoi ihmiselle ymmärrryksen käytettäväksi. Jumalalta ei tarvitse kysyä syönkö tänään aamiaiseksi kaurapuuroa vain mysliä. Tai menenkö ostoksille Prismaan tai Citymarkettiin. Saati sitten lottorivejä itsekkäisiin tarkoituksiin.

        Jumala ei ole myöskään pelasta uskovaa elämästä, johon kuuluu niin hyviä päiviä kuin vastoinkäymisiäkin. Kaikki sairaudet eivät parane, sillä ihmisen keho on luotu sekä vanhenemaan että kuolemaan. Mutta Jumala on läsnä kaikissa elämänvaiheissa. Suurin ihme onkin Jumalan rauha, joka ei ole riipu olosuhteista.

        Saatana ei tykkää että Jumalan valtakunta menee eteenpäin ja ei kerrottaisi Jumalan ihmeteoista. Siksi piru värvää tähänkin foorumiin pilkkaajia, keskustelun sotkijoita. Erityisen herkullinen täky sille on saada uskovaiset arvostelemaan ja panettelemaan toisiaan, tuomaan esiin lankeemuksia ym. On surullista jos uskova sortuu panettelun halpaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo "Hän johdattaa niitä, jotke kulkevat rukoillen". Jos kuljet rukoillen, niin voit elää luottavaisesti. Elämän risteyskohdissa sinulle kyllä ilmoitetaan onko käännyttävä oikealle vai vasemmalle. Jumala antaa ihmeitä tosi tarpeeseen, ei viihdykkeeksi.

        Muuta elämää varten Jumala antoi ihmiselle ymmärrryksen käytettäväksi. Jumalalta ei tarvitse kysyä syönkö tänään aamiaiseksi kaurapuuroa vain mysliä. Tai menenkö ostoksille Prismaan tai Citymarkettiin. Saati sitten lottorivejä itsekkäisiin tarkoituksiin.

        Jumala ei ole myöskään pelasta uskovaa elämästä, johon kuuluu niin hyviä päiviä kuin vastoinkäymisiäkin. Kaikki sairaudet eivät parane, sillä ihmisen keho on luotu sekä vanhenemaan että kuolemaan. Mutta Jumala on läsnä kaikissa elämänvaiheissa. Suurin ihme onkin Jumalan rauha, joka ei ole riipu olosuhteista.

        "Suurin ihme onkin Jumalan rauha, joka ei ole riipu olosuhteista".

        Se on suuri ihme. Kokemuksesta voin kertoa.. Minulta on leikattu syöpä, leikkauksia useampia. Erään kerran sairaalassa ollessani lääkäri tuli vuoteeni viereen, ja kertoi:

        "Nyt siellä vatsan alueella on useampia kasvaimia".

        Kysyin:"Onko se lähtö"?

        "Tutkitaan", kuului vastaus.

        Jäin vuoteeni makaamaan. Ajattelin, että olisi ollut parempi kuolla jo aiemmin teho-osastolla. Lähteä tästä nyt syöpä osastolle kuolemaan....

        Rukoilin. Kiitin Herraa, että elinpäiväni ovat Hänen kädessään.

        Laskeutui valtava rauha, Herra Pyhän Hengen kautta ympäröi minut rakkaudellaan. Tunsin ja tiesin, että Herra on läsnä. Kaikki on Herran kädessä.

        "Kasvaimet" paljastuivat myöhemmin abskesseiksi, eli märkäpesäkkeiksi, joita syntyy mm. suurien leikkauksien yhteydessä.

        On uskovia, jotka vetävät Herran nimen asiaan kuin asiaan. Heille sopii hyvin Sanan kohta :"Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi nimeä".

        Suurin ihme täällä maanpäällä on se, kun syntinen tulee Herran luokse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Suurin ihme onkin Jumalan rauha, joka ei ole riipu olosuhteista".

        Se on suuri ihme. Kokemuksesta voin kertoa.. Minulta on leikattu syöpä, leikkauksia useampia. Erään kerran sairaalassa ollessani lääkäri tuli vuoteeni viereen, ja kertoi:

        "Nyt siellä vatsan alueella on useampia kasvaimia".

        Kysyin:"Onko se lähtö"?

        "Tutkitaan", kuului vastaus.

        Jäin vuoteeni makaamaan. Ajattelin, että olisi ollut parempi kuolla jo aiemmin teho-osastolla. Lähteä tästä nyt syöpä osastolle kuolemaan....

        Rukoilin. Kiitin Herraa, että elinpäiväni ovat Hänen kädessään.

        Laskeutui valtava rauha, Herra Pyhän Hengen kautta ympäröi minut rakkaudellaan. Tunsin ja tiesin, että Herra on läsnä. Kaikki on Herran kädessä.

        "Kasvaimet" paljastuivat myöhemmin abskesseiksi, eli märkäpesäkkeiksi, joita syntyy mm. suurien leikkauksien yhteydessä.

        On uskovia, jotka vetävät Herran nimen asiaan kuin asiaan. Heille sopii hyvin Sanan kohta :"Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi nimeä".

        Suurin ihme täällä maanpäällä on se, kun syntinen tulee Herran luokse.

        Olen itsekin kokenut kuinka rauhan saa juuri silloin kun sitä eniten tarvitsee.

        Sairaaloissakin tapahtuu kaikenlaista johdatusta. Kun olin viimeksi leikkauksessa, niin Jumala johti viereiseen sairaalasänkyyn yhden helluntailaisen ja vastapäiseen sänkyyn uskosta erityisen kiinnostuneen henkilön.

        Ei liene sattumaa, että tämä uskosta kiinnostunut nainen oli jo viettänyt kaksi vuorokautta toisessa huoneessa lähetystyöntekijän kanssa. Ja sieltä hänet siirrettiin loppuajaksi jälleen kahden kristityn huonetoveriksi.

        Kyseinen täti tuli sillä sairaalareissulla hyvin "suolattua":). Hän oli niin kiinnostunut hengellisistä asioista, että pyysi meitä oikein puhumaan kovemmalla äänellä.


      • Anonyymi
        salopuu kirjoitti:

        Saatana ei tykkää että Jumalan valtakunta menee eteenpäin ja ei kerrottaisi Jumalan ihmeteoista. Siksi piru värvää tähänkin foorumiin pilkkaajia, keskustelun sotkijoita. Erityisen herkullinen täky sille on saada uskovaiset arvostelemaan ja panettelemaan toisiaan, tuomaan esiin lankeemuksia ym. On surullista jos uskova sortuu panettelun halpaan!

        Totta. Tämä foorumi on ollut vuosikausia taistelukenttä ja viimeaikoina se on vain pahentunut.


    • Yhdyn täysin edelliseen. Sitä on vain vaikea uskoa todeksi Suomessa. En voi tässä yhteydessä paljastaa uusien hampaiden saajan nimeä. Mutta saarnaaja X on sanonut asian monisatapäiselle kuujakunnalle Keuruulla juhannuksena ainakin vv 2017 ja 2018 julkisesti. Minun Jumalani tekee edelleen ihmeitä . Ensin saarna, jota ihmeet seuraavat. Mark. 16 loppuosa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe