Ainakin itse tykkään isommasta

Anonyymi

Omalla kohdaltani voin sanoa nauttivani kohtuu kokoisesta kalusta. Miehelläni on noin 10cm kokoinen kalu johon olinkin pari vuotta ihan tyytyväinen. Eihän itselläni ollut muusta kokemustakaan. Töissä kuuli kyllä muilta juttuja miten iso jollakulla miehellä on. Pikku hiljaa alkoi itsekkin miettiä miltähän isompi kalu tuntuisi, mietin sattuisiko isompi kalu yhdynnässä. Viimein päätin että se selviää vain kokeilemalla. Lähdimme työporukan kanssa risteilylle. Ilta johti siihen että päädyin yhden vanhemman työkaverin kanssa sänkyyn. Säikähdin ensin kun näin hänen kalun seisovan siinä edessäni. Näytti niin paljon isommalta ja paksummalta kuin miehelläni. Aluksi jännitin ihan kamalasti, onneksi kaveri oli osaava ja rauhallinen. Se tunne kun iso kalu työntyi mun sisään oli jotain vaan niin upeeta, en voinut enää muuta kun nauttia siitä. En edes tajunnut ettei kaveri ollut laittanut kumia ennenkuin laukesi mun sisään. Hävetti kun jälkeenpäin ajattelin että en edes voi laittaa kännin piikkiin mitä olin tehnyt. Pettänyt omaa aviomiestä, saanut kokeilla miltä isompi kalu tuntuu ja antanut toisen miehen laueta sisääni. Oman miehen pieni kulli ei enää tuntunutkaan riittävän. Olemme vielä naimisissa, tosin seksiä harrastan myös parin miehen kanssa satunnaisesti..

16

1035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itselläni on kokemusta myös pieni kullisesta kundista. Muuten ihan tosi mukava ja hyvännäköinenkin, mutta seksi oli mikä sai suhteen loppumaan. Kun näin ekan kerran kundin kalun, ajattelin miten voi olla noin pieni aikuisella miehellä. Ei tullut mitattua mutta varmaan alle kymmensenttinen. Olin tottunut isompiin vehkeisiin jo nuoresta pitäen. Seksistä ikään kuin jäi puuttumaan jotain sen pienen kullin takia. Eikä sekäään parantanut asiaa yhtään että kundilta tuli aina tosi nopeasti. Kahden minuutin suoritus oli varmaan hänen mielestään maraton pano.. Nykyisellä kundikaverilla on ihan ok kokoinen kalu ja seksistä nauttii ihan kunnolla. Tämä ei tarkoita etteikö pienellä kullilakin pärjäisi, ei vaan ollut mua varten..

    • Anonyymi

      Huoraamiseksihan tuo menee,jos paneskelet muiden kanssa ukkosi tietämättä...
      Itse olen taas koittanut ehdotella yhteiseksi ’tuttavaksi’ vanhempaa tukevaoksaista ja kestävää miestä,kun oma ’anti’ on vaan 14/4,5 ja n.10nen työntöä... um53hki

    • Anonyymi

      Kotkan sissy slut tykkää isosta mustasta;) sexitreffit ilnoitus!! 18cm oltava vähintään!!;€

      • Anonyymi

        Miksi et ole jo delannu kjäh kjäh kjäh


    • Anonyymi

      Janne kotkasta juhli ruududsa lätkä kultaa 5isosta mielin spermat ja yhdeltä eekerilräkin ,nam!!!2pani jsnnea tyttönä ja isoimman kyrvän tapasin valkoisen ja hyvä et mahtu suuhun ja oli kiva runksta ja mun prtse on tehty isojen pantavax videoissa mustaa kotkasta!!!???

    • Anonyymi

      Kyllä sentit on miehen mittari ja pieni muna saa tyttönä ujeltaaa ja valittaa..mä tykkään siitä;) jakoon sissy

      • Anonyymi

        Delaa pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa pelle

        Mitäs pelle et ole jo delannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs pelle et ole jo delannut.

        Sää mää ja bää se vaan määkii buaahaa


    • Anonyymi

      Aloittajalla on joku fiksaatio pienistä kulleista, kun eri tarinoihin sen aiheen keksii uudelleen ja uudelleen.

      • Anonyymi

        Se onkin spede niuvanniemestä buaahaa


    • Anonyymi

      Jotta olisit toiminut oikein miestäsi kohtaan ni olis sun pitäny asiasta miehelle sanoa jotta hän olisi itse voinut päättää haluaako olla kaltaisesi naisen kanssa ja kännin piikkiin voi laittaa korkeintaan muistamattomuuden jopa teidän naisten mielestä itse vastaavassa tilanteessa päättäsin suhteen mu kaikki meistä ei ole yhtä kylmiä ja voin luvata että kukaan ei ikinä tule olemaan ainakaan täsmälleen samanlainen kuin minä

    • Anonyymi

      Ota huomioon, että jos miehelläsi on pieni kalu silloin muinen miesten kanssa naiminen ei ole pettämistä. Tästä kyllä Raamatussa selvästi sanotaan. Piet. psalm 12:4-7.

    • Anonyymi

      Kuka ei isosta munasta pitäisi?

    • Anonyymi

      Tottahan tämä, sen takia en kehtaa omalla 14cm kyrvällä yhtäkään naista kiusata

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe