Epäilen vahvasti
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kyllä meitä varmasti on😊 monikaan ei tykkää kyseisistä miehistä kun kirjoittelu muuttuu törkyiseksi.
- Anonyymi
Ei mahda monta olla naista olla.
- Anonyymi
Onko miesten itsetyydytyspalstalla ainoatakaan miestä vaan ainoastaan säälittäviä runkkareita?
- Anonyymi
Kuten sinäkin 😂
Kaikki runkkarit ovat miehiä mutta kaikki miehet eivät välttämättä ole runkkareita. Ainakaan säälttäviä sellaisia. Pääasia että mälli lentää!
- Anonyymi
Minä olen nainen ja lueskelen sekä katselen .. Saan kutisevaan jalkoväliin hekumaa, on sitten hyvä alkaa leikkimään lelulla , fantasioida...
- Anonyymi
Ajattelen kutisevaa jalkoväliäsi ja fantasioin.
- Anonyymi
Sopisko kutitella sormin tai kielellä...puutteessa oon mies 50v
- Anonyymi
Minäkin voisin kutitella sormin tai kielellä minäkin olen puutteessa oleva mies 56v. meistä saisit kaksia miestä kerrallaan
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241512
- 106897
- 69871
- 92774
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2124774Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett117761Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai40725- 77600
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki50594Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.217550