Vähän uutisia

Anonyymi

Katselin Sinisen tulevaisuuden sivuilta, niin siellä oli niukasti uutisia. Tulossa olevia tapahtumia vain yksi, 8.6. puoluekokous Espoossa. Keskusteluun ei päässyt lukemaan, vaikka aiemmin pääsi.
Vaan netin hakuohjelmalla löytyi Sinisen tulevaisuuden vaalivideoa, jolla ei kyllä silläkään ollut monta katsojaa:
https://www.youtube.com/watch?v=e0oJnLY7_h4

4

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt oli julkaistu ehdokkaat johtotoimiin..Olin yllättynyt. En uskonut halukkaita olevan. Onhan niitä valtuutettuja muutama vielä, mutta alamäki kyseessä kuitenkin. Pieniä puolueita on paljon ja siihen ryhmään siniset jäävät vielä vähäksi aikaa

• Anonyymi

Sinisen tulevaisuus oli sininen menneisyys. Ei ole uskottavaa että voi nousta, koska pienpuolueita on paljon eikä siniset edusta mitään selkeästi erottuvaa ryhmää.
      Käytännössä Soini syöksi tuhoon parikymmentä kansanedustajaa oman egonsa vuoksi, tuhoo josta ei nousta. Äänestäjät ovat sanoneet painavan mielipiteensä viimeisissä vaaleissa.

• Anonyymi

Voisiko kukaan kuvitella, että sellaista taikuria löytyisikään, joka taikoisi olemattomiin puolueen, jolla on parisenkymmentä kansanedustajaa ja viisi ministeriä?
        Mikä puuttui, kansansuosioko?

• Anonyymi

Ihmettelen halukkuutta puolueen johtotehtäviin. Se johtuu siitä, että se kuvitelma omasta paremmuudesta on tiukassa. Jos kokee olevansa täydellinen ja erehtymätön niin tältä se näyttää. Nyt suunnitelmissa 300 kunnanvaltuutettua. Se kuuleman tekee n. 4 % kannatuksen eli kristillisten tasoa. Itse sain 3,3%. Aikamoinen nousu on kuitenkin kuvitelmissa ja tavoite eduskunnassa. Siniset eivät kykene puhuttelemaan äänestäjiä. Se johtuu omahyväisyydestä, ei osata olla äänestäjän tasolla vaan asetutaan yläpuolelle. Puhuvat vennamolaisuudesta. Olen aikalainen, mutta minua Vennamon tyyli ei puhutellut.Eikä muuten Soinikaan. Tykkään itte muodostaa mielipiteen asioista, koska olen luku-ja kirjoitustaitoinen toisin kuin Kimmo Kivelä väittää. Ajat muuttuvat ja me muutumme aikojen mukana.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe