ei vittu voi päästä taaskaan postia lähettämään.
Joka viikonloppuna suomi24 posti paskana
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ite odottelen tärkeää sähköpostia ensiviikkoon liittyen mut eipä tuonne taaskaan pääse kirjautumaan sisään, että pääsisi viestit lukemaan.
- Anonyymi
"Ite odottelen tärkeää sähköpostia "
Olisiko jo aika lisätä jonkun toimivan mainostoimiston sähköposti?
Enkä tarkoita mitään roskapostin kerääjä Luukkua.
Vielä jäi 2 toimivaa vaihtoehtoa, jos ne täytyy olla kaikkien tietojen lukemista ja keräilyä, mutta ne toimii.
Jos sitä sähköpostia todella tarvii, niin ei sitä toimivaa täältä löydä.
Kyllä sen on jo kaikki todennut.
- Anonyymi
Minulla näkyy että olen lähettänyt posteja eilen ja tänään, mutta ne eivät mene perille. Minä en saa mitään virheilmoitusta Suomi24 postiin, mutta ei vaan kulje. Onkohan Suomi24 palvelulta loppunut sähköpostimerkit
- Anonyymi
Sama vika "rahikaisella"!
- Anonyymi
Sana vika täälläki, millon korjataan??!!
- Anonyymi
Gmail toimii aina. S24 postissa on aina ongelmia eikä kukaan järkevä sitä käytä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211