Taloyhtiömme ei ole koskaan ollut taloudellisissa vaikeuksissa, vaan Reim vei talon maksukyvyttömään tilanteeseen.
Älkää ottako riskiä josteillä on tämä toimisto täällä Lahdessa sanokaa sopimus irti.
Reim isännöinti ei koskaan enään
11
257
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tämä on mahdollista?
- Anonyymi
On se mahdollista. Itse "perin" kerrostalon, jossa oli maksamattomia laskuja 30.000 euron edestä. Entinen isäntä ei ollut välittänyt mistään, tilasi korjauksia muttei ollut yhteistyökykyinen hallituksen kanssa. Ei myöskään infonut hallitusta missä mennään eikä hoitovastiketta nostettu yhtiökokouksessa. Viivästysseuraamuksia tuli noin 2.000 euron edestä. Onneksi entinen isäntä ei voinut nostaa isännöintipalkkioitaan noin 1.300 euron edestä kun rahaa ei ollut... Sittemmin isännän koko korttipakka kaatui. Oletettavasti purnautti puri.
Kerrostalossa jonka omistaa yksi henkilö ei ole hallitusta, eli sen perinyt vastaa tietenkin perinnönjättäjän ottamista veloista. Toisaalta, mikäli se peritty kerrostalo on siedettävällä sijainnilla, niin nopeastihan tuon 30.000 € kuittaa vuokratuotoista.
Eli missä ongelma?- Anonyymi
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kerrostalossa jonka omistaa yksi henkilö ei ole hallitusta, eli sen perinyt vastaa tietenkin perinnönjättäjän ottamista veloista. Toisaalta, mikäli se peritty kerrostalo on siedettävällä sijainnilla, niin nopeastihan tuon 30.000 € kuittaa vuokratuotoista.
Eli missä ongelma?Esimerkkitalossa on 42 huoneistoa, perin siis vain isännöitsijän hommat en valitettavasti koko taloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mahdollista. Itse "perin" kerrostalon, jossa oli maksamattomia laskuja 30.000 euron edestä. Entinen isäntä ei ollut välittänyt mistään, tilasi korjauksia muttei ollut yhteistyökykyinen hallituksen kanssa. Ei myöskään infonut hallitusta missä mennään eikä hoitovastiketta nostettu yhtiökokouksessa. Viivästysseuraamuksia tuli noin 2.000 euron edestä. Onneksi entinen isäntä ei voinut nostaa isännöintipalkkioitaan noin 1.300 euron edestä kun rahaa ei ollut... Sittemmin isännän koko korttipakka kaatui. Oletettavasti purnautti puri.
Kannattaa harkita rikossyytettä, koska tämä näyttää olevan jo toinen tällä keskustelupalstalla.
- Anonyymi
Kerro lisää. Miten isännöintitoimisto ajoi maksuvaikeuksiin? Edesauttoi huonoon sopimuksiin suurissa remonteissa? Reimin myötä huoltokustannukset kasvoi merkittävästi?
- Anonyymi
Oliko budjetoitu väärin ?
- Anonyymi
Reimille en tee mitään, ja koskaan ilman pankkitakausta. Tilasivat työn, mutta ei ollutkaan rahaa maksaa urakkaa. ,lishttps://www.nordea.fi/yritysasiakkaat/palvelumme/rahoitus/pankkitakaukset.html
- Anonyymi
Kirjoittakaa jotain konkreettista. Syyttelyä on mutta mitenkään ei selvennetä mistä on kyse ja miten tilanne on syntynyt. Hyvin epämääräistä ja hämärää kirjoittelua.
- Anonyymi
Aika pelottavaa, että kaikki isoimmat ovat lähteneet tälle samalle linjalle,
reim, realia, is
Olisiko uusilla jo tilaa?
samat jantterit luuhaa joka firmassa osaamisensa kanssa.
Sitten ne firmat jotka tekee näille keikkaa...😩
....en voi sanoin kuvailla
Mikä järki kupata joka talo onkurssiin?
Virukset toimii niin. - Anonyymi
Reim Suomen isoin ... Jos uskoo heidän uutta mainoslehteä. Yhteistyökumppaniksi kannattaa ottaa pienehkö firma jossa omistajatkin tekevät töitä. Reim, Realia, Arenna ovat pääomalle sijoituskohteita joissa pitää vuosittain tulosta kasvattaa työntekijöistä piittaamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683