Hyvä Outokumpu!

Anonyymi

Iltalehdessä oli luettelo kriisikunnista, Outokumpu ei ole sellainen. Ei vaikka jotkut täällä niin kitisevätkin.
Kaupungin tulos on selvästi plussalla.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kitisijät eivät vie yhteiskuntaa eteenpäin, päinvastoin jarruttavat aina kehitystä.

      Onneksi jarruttajat ovat Outokummussa vähemmistönä.
      Toivottavasti pysyvästi.
      Kauniit lässynlässsyn puheet eivät tehoa vaikka kitisijät niin luulevatkin.

      Teot tehoaa.

    • Anonyymi

      Totuudet häviävät sivustolta nopeammin kuin arvaakaan. Kas kun Okua ja okulaisia ei saa arvostella.
      Vanhustenhuollon kriisikunta Oku on Juuan kanssa, ollaan ylpeitä siitä..

    • Anonyymi

      Outokummun mollaajat aktiivisina.
      Miten meni niinkuin omasta mielestäsi?

      • Anonyymi

        Totuus ei pala tulessakaan sanotaan. Vanhustenhoidolla ei mene hyvin...


      • Anonyymi

        Eikös se olekin juuri SiunSoten vika - Ei Outokummun. Pirskatin Ilkkahan se SiunSoten johdossa päätti, että vuodeosasto lähtee Okusta tarpeettomana! Siinä sinulle "totuutta"


    • Anonyymi

      että ihan plussalla. uskoo ken tathoo. tuloskesta ku vähennetään oikeuven määräämät korvaukset ja kulut. sitte vieä soten lasku nii ollaan sama verran miinuksella ku tuo "tulos". ei kannata uskoo kaikkee mtiä lehessä lukee.

      • Anonyymi

        Totuutta on monenlaista ja olen samaa mieltä kanssasi.
        Kuntalaisille ei kerrota kuin osatotuuksia, todellisuus on aikas karua luettavaa..


      • Anonyymi

        Jotkut nauttivat vain ikävistä uutisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut nauttivat vain ikävistä uutisista.

        Totuudet on hyvin usein ikäviä, ainakin meillä oudossa kummussa. Kukaan tuskin nauttii tilanteesta, epäkohtia korjaamaan ei löydy ketään...
        Yksi asia mihin jokainen voi vaikuttaa on käytös muita kohtaan, turistit varsinkin arvostavat luontevaa kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä. Käsi ylös kuinka moni on empaattinen ?? Monta kättä ei noussut...


    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi että Outokumpu ei vielä ole kriisikunta, status saadaan helpolla kun katuremontti ja liikuntahalliremontti on maksettu. Entisiä velkoja on koulukeskuksesta ja kaivoksesta vielä jäljellä joten kuihtuva kylä kulkee kohden kriisiä..

      Kunnan perustehtäviin kuuluvia asioita on soten ja koulutuksen järjestäminen sen jälkeen kaikki muu... Tiukkoja aikoja kohden kuljemme vääjäämättä..

    • Anonyymi

      Outokumpulaiset osaa taloudenpidon tiukoissa paikoissa. Ei syytä huoleen

    • Anonyymi

      Kunta ja valtio toimivat verovaroilla. Rakasta verojasi.

      • Anonyymi

        Pakkaan pikkuhiljaa tavaroitani ja aion muuttaa pikkoin. Outokummulla ei ole ollut minulle mitään annettavaa sen parin vuoden aikaan jonka olen täällä ollut. Kateellisia on riittänyt joka päivälle niin asuinympäristössä kuin muuallakin, ihmettelen miksi ? Olenhan ainoastaan työllisyystuella työssä käyvä ihminen jolla raha tiukalla aina..

        En rakasta veroja en tule koskaan rakastamaan. Seuraavaksi veropaikkakunnakseni valitsen isomman ja oikean kaupungin kun työ loppui ja olen vapaa kuin taivaan lintu tekemään mitä lystään. Oku saa minun puolesta jäädä rimpuilemaan omilleen, ottaa velkaa ja tehdä haihattelunsa rauhassa.
        Muuttoa harkitsee moni muukin kuin minä, vähemmälläkin suuruuden hulluudella veronmaksajat kaikkoaa kuin pieru saharaan...

        Kuulin eräältä okulaiselta hyvän sanonnan. Okussa elävät kaikki väkisineläjät ja vanhukset mikä pitää niin paikkansa...


      • Anonyymi

        Pohjanmaalla ei oo työttömiä. On yrittelijäitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkaan pikkuhiljaa tavaroitani ja aion muuttaa pikkoin. Outokummulla ei ole ollut minulle mitään annettavaa sen parin vuoden aikaan jonka olen täällä ollut. Kateellisia on riittänyt joka päivälle niin asuinympäristössä kuin muuallakin, ihmettelen miksi ? Olenhan ainoastaan työllisyystuella työssä käyvä ihminen jolla raha tiukalla aina..

        En rakasta veroja en tule koskaan rakastamaan. Seuraavaksi veropaikkakunnakseni valitsen isomman ja oikean kaupungin kun työ loppui ja olen vapaa kuin taivaan lintu tekemään mitä lystään. Oku saa minun puolesta jäädä rimpuilemaan omilleen, ottaa velkaa ja tehdä haihattelunsa rauhassa.
        Muuttoa harkitsee moni muukin kuin minä, vähemmälläkin suuruuden hulluudella veronmaksajat kaikkoaa kuin pieru saharaan...

        Kuulin eräältä okulaiselta hyvän sanonnan. Okussa elävät kaikki väkisineläjät ja vanhukset mikä pitää niin paikkansa...

        Töissäkö oikein olit, taisit tekasta jutun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkaan pikkuhiljaa tavaroitani ja aion muuttaa pikkoin. Outokummulla ei ole ollut minulle mitään annettavaa sen parin vuoden aikaan jonka olen täällä ollut. Kateellisia on riittänyt joka päivälle niin asuinympäristössä kuin muuallakin, ihmettelen miksi ? Olenhan ainoastaan työllisyystuella työssä käyvä ihminen jolla raha tiukalla aina..

        En rakasta veroja en tule koskaan rakastamaan. Seuraavaksi veropaikkakunnakseni valitsen isomman ja oikean kaupungin kun työ loppui ja olen vapaa kuin taivaan lintu tekemään mitä lystään. Oku saa minun puolesta jäädä rimpuilemaan omilleen, ottaa velkaa ja tehdä haihattelunsa rauhassa.
        Muuttoa harkitsee moni muukin kuin minä, vähemmälläkin suuruuden hulluudella veronmaksajat kaikkoaa kuin pieru saharaan...

        Kuulin eräältä okulaiselta hyvän sanonnan. Okussa elävät kaikki väkisineläjät ja vanhukset mikä pitää niin paikkansa...

        Kyllä katkeraksi vetää, jos kerran aiot muiden maksamilla veroilla elää, mutta parempi, että jossain oikeassa kaupungissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katkeraksi vetää, jos kerran aiot muiden maksamilla veroilla elää, mutta parempi, että jossain oikeassa kaupungissa.

        Tyhmä se joka rahansa eteen työtä tekee, maksajia riittää kun oikeista naruista osaa vetää.
        Viisas pääsee vähemmällä, paikkakuntaa vaihtamalla ym edut säilyvät ja jopa paranevat..


    • Anonyymi

      Omien vanhempieni kohdalla vanhusten kotihoito toimii hyvin, siitä kiitokset asianosaisille.
      Ruokahuollon ja siivouksen hoidamme itse, kaikki muu tulee kaupungin palveluna.

    • Anonyymi

      Outokumpu hoitaa vanhuksensa.
      Kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Miksiköhän Outokumpu on vanhustenhuollon kriisikunta ja pitää perää Pohjois Karjalassa Juuan kanssa...
      Olemmeko vähään tyytyväisiä ??

      • Anonyymi

        Hyvä vanhustenhoito Outokummussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vanhustenhoito Outokummussa

        Äitiäni ei hoidettu hyvin. Vaipat vaihtamatta päiväkausia, ruoka oli mitä sattuu ja sitä oli vähän, Hoitajien olisi pitänyt ohjeen mukaan käydä kolme kertaa vuorokaudessa, kaksi pikaista käyntiä oli ollut... Raha kyllä kelpasi hyvin kaupungille kelvottomasta palvelusta..

        Hoidon laatu on kyseenalainen miltei arveluttavan huono, tällä pohjalla en ihmettele yhtään jos lehdissä kirjoitetaan huonon hoidon kunnaksi Outokumpu...


      • Anonyymi

        kuinka kauan tuosta on? kaupuki ei ihan äsekn ole hoitoa järjestänyt vaan erilaiset okulit j a lieprit ja nyt siun sosso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka kauan tuosta on? kaupuki ei ihan äsekn ole hoitoa järjestänyt vaan erilaiset okulit j a lieprit ja nyt siun sosso.

        Siun sopan alkuaikoja oli..
        Lie alkujäykkyyttä pllut tai normaalia.. Onneksi äitee ei tarvinnut kitua pitkään huonoa hoitoa.. Tikkamäki hoisi okun aiheuttamia vahinkoja muutaman viikon ennen hänen lusikan nurkkaan heittoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitiäni ei hoidettu hyvin. Vaipat vaihtamatta päiväkausia, ruoka oli mitä sattuu ja sitä oli vähän, Hoitajien olisi pitänyt ohjeen mukaan käydä kolme kertaa vuorokaudessa, kaksi pikaista käyntiä oli ollut... Raha kyllä kelpasi hyvin kaupungille kelvottomasta palvelusta..

        Hoidon laatu on kyseenalainen miltei arveluttavan huono, tällä pohjalla en ihmettele yhtään jos lehdissä kirjoitetaan huonon hoidon kunnaksi Outokumpu...

        Samaa trollausta olet kertonut täällä jo pitkän aikaa...... Vaihtaisit jo levyä, niin olisit uskottavampi.


    • Anonyymi

      Outokumpu tulevaisuuden kriisikunta, seuraava sloganehdotus kunnan mainoksiin ja julkaisuihin...
      Isot ja suuruudenhullut katutyöt ja urheilutalon laajennus vie rahavarat tukevasti miinukselle. Kuka maksaa ?? Veronmaksajat karkaa kunnasta ja jää vain pienituloiset eläkeläiset jäljelle...

      • Anonyymi

        Ja tulevat sukupolvet muistaa sen...


    • Anonyymi

      Ei vielä, mutta pian on?

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe