Mmj ja tkk kinnikkeet

Eli saako mmj kaapelilla ja tkk kiinnikkeillä siistiä jälkeä vanhaan taloon ettei tarvitsisi ostaa mplm kaapelia?

7

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mielestäni ei. MMJ tahtoo jäädä jostain aina hieman mutkalle. Ainakaan omaa silmää ei viehätä. Mutta kauneushan on katsojan silmässä. Jos itse olet tyytyväinen MMJ-asennuksen ulkonäköön niin muiden mielipiteistä ei kannattane välittää. Itse olen käyttynyt mplm:ää ja tk-kiinnikkeitä.

• Ok, taidan sitten ostaa suosiolla mplm kaapelia

• Anonyymi

Kiinteään pinta-asennukseen sisätiloissa. Kaapeli sopii asennettavaksi yksityisasuntojen sekä kuiviin että KOSTEISIIN tiloihin, siis myös esim. peseytymistiloihin.
        MPLM kaapelia on saatavana kaikkia sisäasennus kokoja 1,5 2,5 mm2, valkoinen ja ruskea.
        Vaipan maadoitus on tehtävä siten ettei maadoitus silmukkaa muodostu, siis vain toisesta päästä.

Kaapelin voi kiinnittää "ronskisti " TKK naulakiinnikkeellä.
        Vain idiootti käyttää TC-kiinnikettä
        Intiimimpi ja moniin ympäristöihin sievä asennus saadaan LETTI kiinnikkeellä, joka on kuin vanhanajan putkilanka kiinnike.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinteään pinta-asennukseen sisätiloissa. Kaapeli sopii asennettavaksi yksityisasuntojen sekä kuiviin että KOSTEISIIN tiloihin, siis myös esim. peseytymistiloihin.
        MPLM kaapelia on saatavana kaikkia sisäasennus kokoja 1,5 2,5 mm2, valkoinen ja ruskea.
        Vaipan maadoitus on tehtävä siten ettei maadoitus silmukkaa muodostu, siis vain toisesta päästä.

Kaapelin voi kiinnittää "ronskisti " TKK naulakiinnikkeellä.
        Vain idiootti käyttää TC-kiinnikettä
        Intiimimpi ja moniin ympäristöihin sievä asennus saadaan LETTI kiinnikkeellä, joka on kuin vanhanajan putkilanka kiinnike.

Idiootin raja nousi juuri huomattavasti. Itse käytän TC-kiinnikkeitä ja mitattu älykkyysosamäärä on 15 keskihajonnalla yli 130.

99 % suomalaisista on idiootteja. Onnittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootin raja nousi juuri huomattavasti. Itse käytän TC-kiinnikkeitä ja mitattu älykkyysosamäärä on 15 keskihajonnalla yli 130.

99 % suomalaisista on idiootteja. Onnittelen.

Olkoon perun idiootti nimityksen.
        Esteettisen tajun täydellinen puute on asuintiloissa TC kiinniikeitä käyttävän ominaisuus.
        TC ja TKK kiinnikkeet ovat neuvostoliittolainen tapa tehdä sähköasennuksia.
        Jos kaapeliksi valitaan putkilanka, TC kiinnike pilaa asennuksen, onhan se helppo ja myös pielavetiseksikin nimitetty.

Jos vaatimus on vain roiskaista johdot seinälle käytettäköön TC kiinnikkeitä, vain aavistuksen parempi on oikean kokoinen naulakiinnike.

• Onhan se mplm jäykempi kaapeli, mutta oikein taitavat saavat kyllä tosi siistiä jälkeä. Siinä pitää tietää mitä tekee, mutta onnistuu kyllä-

• Anonyymi

Nykyinen putkilanka MPLM tai KULO tai ERK on yleisesti saatavilla oleva kaapeli.
        Sillä on helppo tehdä silmiä hivelevia linjakkaita asennuksia.
        Vanhan liiton saumallinen putkilanka on mennyttä aikaa ja vaatisi osaajan tekemään siistit asennukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      392
      2563
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      83
      1973
    3. 156
      1515
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      23
      1363
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1358
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1231
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      144
      1022
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      1005
    9. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      882
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      880
    Aihe