jody shelley

verta ja suolenpätkiä kaiva...

eikös tämä jody hankittu hommaamaan lisää katsojia parilla kunnon matsilla?ihmettelen vain miksi en ole edes kuullut koko mieshestä sen jälkeen kun suomeen tuli.onko sm-liigassa ketään joka uskaltaa mennä koittamaan?mieleen tulee rudi joka on aina kova uhoamaanja mielellään näkisin sen kun poikaa vähän hakattaisiin.karalahti ei kai mikään tappelija olekaan eikä kyllä uhoakaan kuin ehkä kännissä nakkikioskilla mutta kertokaa onko joku joka voisi kokeilla vähän jodyn nyrkkiä?mäkiaho voisi myös nyt näyttää mitä osaa kun olen kuullut että olisi liigan kovin mies.

4

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässäkin taitaa päteä se, että Suomessa ei puhdasverisiä tappelijoita ole, ehkä Helenius on luettavissa siihen ryhmään, mutta kyllä hänkin on ensisijaisesti puolustaja.

Shelley tuli ymmärtääkseni Suomeen parantamaan tiettyjä ominaisuuksia, joissa hänellä on puutteita. Veikkaisin, että ainakin luistelu ja miksei myös kiekollinen peli tulevat paranemaan JYPissä treenatessa.

Voi olla, että jossakin matsissa joku Shelleyn kanssa ottaa erän, mutta voi olla, että vapaaehtoiset ovat kortilla.

• että tulee käymään

mutta toivon kunnon tappelua mitä ei ole koskaan liikaa jääkiekossa.

• että tulee käymään kirjoitti:

mutta toivon kunnon tappelua mitä ei ole koskaan liikaa jääkiekossa.

Minä en tappeluja välitä nähdä. Tappelut on yksiselitteisesti säännöissä kielletty, joten minusta ne ei kuulu jääkiekkoon.

Tappeluista pitäville suosittelen nyrkkeilyä.

Kyllähän tappeluja kiekossa on, eikä niistä nyt aina tarvitsisi antaa sitä 5 20 min ja senkin myönnän, että parempi kertarutina kuin ikuinen kitinä eli ei sellaista mailalla tökkimistäkään ole kiva katsella.

Huvittavaa, mutta A-nuorten matseissa näkee tätä tappelupuoltakin paljon enemmän kuin aikuisissa.

• En usko että tässä vaiheessa kautta kukaan lähtee hakemaan matsia ihan tietoisena. Helenius ja loppukauden poissa oleva Vopat olisivat varmasti ainoat ketkä voisivat kokeilla. Karalahti ei oikein tappele ja Ruutukin on vain vastustajan ärsyttäjä. Mäkkäri ja Nielikäinen vois kokeilla mutta veikkaan että pojat häviäisivät. Vaikka tosiasiassa jääkiekkoilijat eivät osaa tapella. Laitettaisiin Shelley kehään jotain meidän omaa nyrkkeilijää vastaan niin ottelu kestäis 20 sekunttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe